501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

hva skal jeg gøre ? :S hva skal jeg gøre ? :S

ja har det skidt har jeg haft i længere tid nu, uden at sige noget, min mor og far er skilt ( blev de da jeg var 6) bor ved min far ( det køre slet ik godt mellem os) sidder som reglt kun på værelset her hjemme og har ik lyst til at være sammen med min far eller noget når vi snakker diskutere vi kun eller skænes :S vi så kommet frem til det nok vil være bedst at jeg ik bor her oppe mere . men vil ik væk fra vennerne osv, så vil ikk ned til min mor og bo . er der mulighed for at komme i pleje familie eller indistution <-- stav.dk :S ved sku ik hva jeg skal gøre regner med at snakke med skole pyckologen om alt det her. hva ville i mene jeg skal gøre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva skal jeg gøre ? :S
  • #1   7. maj 2007 det som reglt nemmer at skrive her inde da jeg ik rigtigt kender nogle af jeg irl

• #2   7. maj 2007 mener du med dette

Desuden så synes din far vel heller ikke at det er sjovt at blive skilt, med en dreng som kun er 6 år...

• #3   7. maj 2007 hm var 6 da de blev skilt min lillebror 4 . så :S og så valgte de ligsom bare hvem de skulle have :S

• #4   7. maj 2007 synes i skulle kontakte en social rådgiver i kommunen som kan snakke med jer om jeres problemer,var det samme igennem da jeg var 14,endte dog med at bo for mig selv da jeg var 15,kan dog ikk anbefale det til nogen.

og tit skal problemerne bare snakkes igennem,og se det fra den andens synsvinkel.
    Du er jo ik den eneste 15 årige som ik kan med deres forældre? det er jo helt normalt at skændes med sin mor/far,men er det så slemt du ikk vil være sammen med ham er der nogen problemer der skal snakkes igennem,og det klarer i ikk selv,i skal tale med nogen som har forstand på det.

• #5   7. maj 2007 Tror måske i bare er kommet ind i en ond cirkel hvor i bare skændes og skændes.

Og selvom din far måske altid er efter dig og skælder ud er det fordi han inderst inde elsker dig, for gjorde han ikke det ville han ikke bruge energien på at skændes med dig.

Så tag en snak med skole psykologen om hvordan du har det og se om i ikke kan finde en løsning. Evt sammen med din far. For han må også syntes det er trælst.

For at bo på instutition er ikke løsningen, men at springe over hvor gærdet er lavest.

• #6   7. maj 2007 Jeg har det lidt på samme måde, bare med begge mine forældre. De er også skilt, men jeg snakker slet ikke med min far mere. Jeg snakkede med min lærer om det, og har snakket med en socialrådgiver, andre fra kommunen, psykolog osv. Først tænkte jeg også på plejefamilie, men der skal ekstremt meget til før du kan komme i det. Vi er så kommet frem til at jeg flytter i lejlighed til sommer, for mig selv, hvilket jeg håber løser alt det her. Det vil også hjælpe, da jeg skal gå i skole langt væk, og derfor flytter jeg også tættere på (; Ganske vidst væk fra vennerne, men hvad vil du helst ? Ha det godt der hvor du bor, eller ha det af lort til, men stadig bo tæt på vennerne ? Jeg har valgt.

• #7   7. maj 2007 hvis du fortæller at du gerne vil i plejefamilie eller på instituation vil det knuse hans hjerte,tro mig,for så vil han forstå at du har det rigtigt skidt med ham... og det er det sidste en forælder ønsker for sit barn.

snak med skolen om det eller tag kontakt til kommunen. Det er det eneste rigtige...

• #8   7. maj 2007 Dan J , er det måske løsningen?

Og har du ikke lært : at har man ikke noget godt at sige skal man holde mund?
    Så Flet næbbet.

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 59
    #9   7. maj 2007 hvad snakker du om, det var da seriøst

• #10   7. maj 2007 Min mor og far er også skilt.. Kan tydeligt huske dagen .. Tænker tit over det men ved det er det bedste.. Er 5 år ældre end dig så ser lidt anderledes på det.. Tro mig du vil ik miste alt kontakt med din far.. En far er det bedste der findes.. Man har sin op og nedture sammen har man altid.. Men synes ogs du ska snak med psykolog eller konfrontere din far.. Ville nok vælge nummer 2.. Sig det til ham så begynder i at snakke.. Og det ska nok ende godt : )

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 275
    #11   7. maj 2007 du skal gå ned på børn og unge stedet....kan iike huske det korrekte navn på stedet. det er et sted hvor unge med problemer går hen og får snakket ud om tingene.......de vil vurdere situationen og formentlig sætte dig i forbindelse med en rådgiver. denne vil først prøve at få jer til at enes ikgen, er detteikke muligt snakkes der egen lejlighed eller plejefamilie.

så længe du ikke er i forkert selskab vil du ikke komme på institution

• #12   7. maj 2007 # Quencher #: Hvad fanden snakker du om ? Så fordi at jeg har rpiercing i næsen, og går med makeup, hvilket IKKE er sort øjenskygge, skal jeg så stemples pga. det, eller hvad er det du siger ? Du ved ikke en skid om mig

• #13   7. maj 2007 piercing*

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#14   7. maj 2007 jow, tror sq jeg gir ham ret. Det giver jo udtryk for at du er autonom

• #15   7. maj 2007 c";) Sådan er livet nu engang Salle, men bliver tit stemplet som man ser ud.

• #16   7. maj 2007 Autonom ligefrem ? Ej tag dig dog sammen. Kig dog på mjine billeder, ligner jeg sådan en ? Pga. et smykke og lidt sminke ? Hvis det gør jer glade, kan jeg da fortælle at jeg ikke har en ring i næsen mere, men en lille sten. Jesus man

• #17   7. maj 2007 mine*

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#18   7. maj 2007 ER du Automon salle, er det der skoen trykker?

• #19   7. maj 2007 Dan: Nej, det er jeg bestemt ikke (; Har du overvejet at tage et kig på min stil ?

• #20   7. maj 2007 For min skyld må du sørme rende rundt med en Brosten på næsen.

Pointen var at folk dømmer dig på dit udseende..Du ligner jo ikke just en der går i Søndagsskole.

• #21   7. maj 2007 hva med at lade salle se ud som hun vil,synes hun er en flot pige,tvivler på at alle "pæne" folk uden piercinger og make up ikke har samme type problemer som dem med!
    og så synes jeg vi skulle lade debatten være til det den nu blev oprettet for? at give nogen råd til en som har det svært!

• #22   7. maj 2007 Ja, lad os stoppe det her, også kan I jo skrive privat hvis det er I føler for det.

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#23   7. maj 2007 Hehe det var sq da os bare gas salle. Okay Brownie, du har måske os nogle problemer du vil tale ud om, så kom med det. Lad os høre det.

• #24   7. maj 2007 Dan J: Har du ikke læst hvad Brownie allerede har skrevet ? kig dog efter en anden gang.

• #25   7. maj 2007 nu oprettede rasmus en debat om noget seriøst,hvilket der ikk er meget af og synes det er synd hver gang at de seriøse debatter skal ødelægges,det er der nok af andre debatter der er bedre egnet til!

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#26   7. maj 2007 Jaja ok, Hvad mener du salle?

• #27   7. maj 2007 Dan J: Jeg mener at du skal smutte ud af denne debat nu, også kan du skrive privat hvis du vil mig noget !

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#28   7. maj 2007 HALLO Salle, nu bliver jeg nød til at sætte min hæl i jorden, for nu synes jeg ærligtalt du går lidt over stregen. Svar mig ærligt på det her, lægger du an på mig?

• #29   7. maj 2007 Dan J: Udstemme herfra

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#30   7. maj 2007 Rauw ;D

Kommentér på:
hva skal jeg gøre ? :S

Annonce