{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

handelsskolen /: {{forumTopicSubject}}

jeg skal starte på handelsskolen på mandag, og altså det er 2. gang jeg skal ha nye venner så har ligesom prøvet det før, og sidst var en efterskole, så rimeligt udfordrende, jeg er udadvendt og god til at snakke, men handelsskolen rygtes jo sådan lidt som en snob skole, i hvertfald hvad der angår pigerne , og jeg har da nok meget mærketøj, extensions osv, men der er INGEN af de "kønne" piger som skriver til mig på arto eller nationx selvom de kigger min profil, så er begyndt at undre mig lidt over om jeg bliver nørden sådan en sted, hvad er standarten for hvor meget man skal gå op i sig selv/hvor køn man skal være for bar at blive lidt populær ? jeg er pisse nervøs.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handelsskolen /:
  • #1   8. aug 2008 Vil du hellere være populær end at være dig selv :s ?

• #2   8. aug 2008 Vær da bare dig selv. Det får du de bedste venner af.

• #4   8. aug 2008 Lad da være med at forandre dig for deres skyld.
    Det er netop det der er et problem, når piger forgæves forsøger at leve op til alle de der sminke dukker, bare for at blive "populærer"..
    Vær dog bare dig selv.. Udseende handler ikke om alt, og du er garanteret ikke den eneste pige der er sådan 8)

• #5   8. aug 2008 Shella o
    øh ja ? smiley

Kie Mah
    ja det rigtigt nok, men tænk hvis der kun er sådan nogen sådan et sted :$

Krish
    smiley hehe jo tak, det vil jeg tænke over, men vil jo os gerne ha lidt venner :D?

• #6   8. aug 2008 Hvis man hellere vil være populær fremfor at være sig selv, hedder det falskhed ;o) Hvilket er næsten er værre..

• #7   8. aug 2008 Kevin I
    det er bar så forvirrende, jeg har ikk særlig meget selvtillid, men da vi var derhenne på det der møde snakkede de heller ikk til mig, altså har fået at vide jeg godt kan komme til at se lidt snobbet ud nogen gange, men er jo kun fordi jeg er pisse nervøs

zanne .
    altså jeg har heller ikk tænkt mig at forandre mig, jeg er som jeg er, og den person jeg er har været populær indtil nu, men jeg er helt alene her, tror ikk engang de aner hvem jeg er i den by :S

• #8   8. aug 2008 lol sys det flovt, at du ik vil være dig selv pga små burberry tøser

• #9   8. aug 2008 Præcis, sådan skal det lyde.
    Ja, du er alene, men du skal da nok lære nogen at kende..
    Der er da ingen der kender alle når de starter et nyt sted xD

• #10   8. aug 2008 Hah du sgu da langt ude ö

• #11   8. aug 2008 YungSneeeezY* .
    jeg er mig selv !! jeg gider da ikk rende rundt med nogen nørder der ikk fatter hvad jeg snakker om alligevel ?

Baboom's Døgnflue !
    teknisk er jo nok heller ikk ligefrem ligesom handelsskolen vel. og jeg har ikk på noget tidspunkt sagt at jeg vil forandre mig.

alle: fat det jeg vil ikk forandre mig, jeg er den person som jeg er ! jeg gider bar ikk hænge ud med nørder !!!

• #13   8. aug 2008
    Kevin I
    helt ærligt så tror jeg du har ret, lidt skræmmende....

Shella havde jeg nok os sagt om dig hvis jeg så dig i byen

• #14   8. aug 2008 ... .

Passer ikk ehelt hvad du siger.

Duller var der sku ikke mange af på de to handelsskoler jeg har gået på..
    Det må jeg sku sige.

Der er da intet og frygte.

• #15   8. aug 2008
    Baboom's Døgnflue !
    nej det har jeg nok ikk ..

Krish
    så fat det dog, jeg vil ikk være en anden !! jeg gider bar ikk nørder

• #16   8. aug 2008
    Baboom's Døgnflue !
    haha tak¨

Anne M
    men jeg har hørt fra virkeligt alle jeg har snakket med om hvor jeg skal hen efter ferien at det er det, specielt der jeg skal. flere vælger alm gym fordi de ikk gider derhen.

• #17   8. aug 2008 Man snakker heller ikke rigtig sammen de første dage.

Der bløder i op, jo længere tid i er der..

Sådan vil det altid være.

Du skal også tønke på, at det kan være de er generte og ikke tør og starte en samtale med fremmede lige med det samme.

Det er da bare gå hen og snakke med dem.

• #18   8. aug 2008 Hva er det for en handelsskole?

• #19   8. aug 2008 Lad værre med at tro på hvad andre siger.

Tag på skolen på mandag, start dagen med et smil. Det får andre til at smile.
    Vær dig selv og lad det komme som det kommer.

• #20   8. aug 2008 Du dygtig hva smiley

• #21   8. aug 2008 Anne M
    hmm ja det ku godt være jeg sku prøve det.. håber det går... smiley
    vil helst ikk sige hvilken da jeg ik vil risikere der sku være en her som jeg skal i klasse med smiley

• #22   8. aug 2008 Du siger selv at du er som du er, men alligevel er din største bekymring at ingen af de smarte tøser skriver til dig på arto? ^o)

Og hey... - hvad er der desuden galt med nørder?

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #23   8. aug 2008 Men nu er den teknikse skole jo ikke ligefrem noget at råbe Hurra for vel, døgnflue??

• #24   8. aug 2008 Når når, racing ingeniør smiley

Jeg skal på HTX, hvorefter jeg gerne vil være ingeniør, men er ikke helt sikker på hvilken slags jeg vil læse til smiley

RETURNED TO YOUR FACE smiley

• #25   8. aug 2008 zanne .
    altså jeg har bar ikk de samme interesser som dem. der var engang hvor jeg snakkede med et par tøser, og de spurgte mig om jeg havde tungekysset med en dreng, altså kan du se hvad jeg mener ?

• #26   8. aug 2008 de spurgte nok om du havde tungekysset en dreng, fordi de evt. troede du var lidt til den anden side ö ?

• #27   8. aug 2008 Ærligt talt ikke xD?

• #28   8. aug 2008 damn... kom nu lige ind i kampen. Der er så mange forskellige personligheder på en handelskole, alle de typer du kender fra folkeskolen - Nørden, kællingen, dullen, sportidioten, outsideren.. ALLE!!¨så mon ikk at du nok skal finde nogen hvis du lige tar dig lidt sammen og bare er dig selv ?
    Har selv lige afsluttet min HHX'er og min erfaring er at folk bliver lidt mere "voksne" og fatter at man godt kan tale på kryds og tværs.

Det er kun så slemt som du selv gør det. Hvis du starter med det indtryk af at det hele er et helvede så bliver det, det. Vær lidt positiv, så vil du opdage at folk faktisk er cool nok. Indtil videre så er det dig der lyder som den snobbede iforhold til dine kommende klassekammerater

• #29   8. aug 2008 Når for satan, sidder også og små sover lidt, var tidlig op på arbejdet..:)

Så vidt jeg ved mangler de fleste ingeniøren ikke så meget..;)

• #30   8. aug 2008 shella O
    touche smiley men nej

Zanne.
    okay, men jeg har bar intet at snakke med dem om, de er på et helt andet niavue

Thue S
    okay tak smiley

• #31   8. aug 2008 Hvorfor? Nu dømmer du jo dem allerede på forhånd, inden du kender dem. Du kender da ikke til deres interesser og personligheder endnu!
    Er det fordi du har en eller anden illusion om, at du kun kan være venner med alle dullerne, fordi det derfor vil gøre dig populær, eller?

• #32   8. aug 2008 Okay nice, det er faktisk også mit kald smiley , men jeg er også vild med elektronik smiley

Racing ingeniør, hvad går det egentlig ud på?

• #33   8. aug 2008 zanne. jeg har gået på efterskole i et år, og der snakker man seriøst med alle. og det har jeg. uden pis, jeg har prøvet, vi var 60-70 piger og jeg har snakket med alle, men så da der var gået lidt tid så vidste jeg udmærket godt hvem der delte de samme interesser som mig. altså kan godt være jeg dømmer folk, men gør jeg altså kun på mine egne erfaringer.

• #34   8. aug 2008 Vent dog at se ;o)
    Alle er nervøse når de skal starte på en ny skole, det kan jeg da tale med om - jeg skal starte på gym. i næste uge smiley

• #35   8. aug 2008 Okay cool nok smiley

• #36   8. aug 2008 zanne .
    uh smiley ! er du ikk bar ved at dø ? kender du nogen andre fra din klasse ?

• #37   8. aug 2008 Det er kun rygter . Ja, der er snobber, men tvivler nu stærkt på der ikke er nogen på gymnasiet .

Der er nogen for alle typer, så begøver du ikke være nervøs for smiley

Den eneste forskel på handelsskolen og gym er, at vi slipper for alle dem med grønne tights og rastahår smiley

• #38   8. aug 2008 CCCC C
    haha ja ok ;D

• #39   8. aug 2008 Jeg er da nervøs. Men altså, det skal jo nok gå ;o)
    Kender en fra min kommende klasse ja..

• #40   8. aug 2008 kender en i min..*

• #41   8. aug 2008 smiley oka

• #42   8. aug 2008 ALLE er nervøse når man skal starte et nyt sted . Langt de fleste er i samme båd som dig . .

• #43   8. aug 2008 CCCC C
    smiley tja, det garenteret rigtigt nok .. hmm

• #44   8. aug 2008 Det er ikke garanteret rigtig nok -

Det ER rigtigt. Haha smiley

• #45   8. aug 2008 CCCC C
    hehe javel

Kommentér på:
handelsskolen /:

Annonce