895 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hjælp Mig please! Hjælp Mig please!

heej baboom:)

Jeg har nogle problemer med kæresten ang hendes sms'en ):

Det er sådan at når nu vi er sammen synes jeg simpelthen hun sms'er for meget og det er lige som om hun skjuler hendes telefon så jeg ikke kan se hvad hun skriver i sms'en!
Igår Skrev jeg så til hende at jeg synes hun sms'er for meget osv, og hvorfor hun gør det så svarede hun bare at det er fordi hun keder sig ): Men så har jeg efterfølgende skrevet at jeg ikke har lyst til at vores forhold skal være sådan så skriver hun bare jeg er jaloux og hvorfor jeg kommer sammen med hende når jeg ikke kan acceptere hun skriver så meget 8:!
Hvad skal jeg gøre for har ikke lyst til at miste hende pga det men føler heller ikke for at forholdet skal forsætte hvis hun stadig bliver ved med at sms'e så meget? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Mig please!
  • #1   18. aug 2008 Men du vil godt have et forhold med en pige, som keder sig i dit selskab ?

• #2   18. aug 2008 Det har jeg også spurgt hende om hun gør' Men så skriver hun bare at hun har nogle venner/veninder som hun ikke ser så meget mere og dem skriver hun tit med ?
    Men så har jeg bare sagt til hende om hun ikke kunne skrive at hun er sammen med kæresten og om de ikke kan skrive på et andet tidspunkt hvor jeg ikke er sammen med hende det virker hun ikke særlig interreseret i :/!

• #3   18. aug 2008 glem hende

• #4   18. aug 2008 Martin, du har fat i en idiot, enten så hiver du den mobil ud af hånden på hende, læser ALLE sms'er og er konsekvent resten af jeres dage, ellers smutter du !

jae, eller indfinder dig hvis du mener hun er det eneste fjams du kan få

• #5   18. aug 2008 Det ender også med at den telefon bliver rykket ud af hånden på hende!!

- Der er nok mange andre fjamser derude:) Men elsker jo hende ):!

• #6   18. aug 2008 Der er nok heller ikke andet at gøre end at rykke den ud af hånden på hende så:)!

• #7   18. aug 2008 Ja' det er selfølgelig rigtigt men jeg vil godt lige prøve at give det en chance jeg må bare snakke med hende om det når jeg skal være sammen med hende igen og hvis hun ikke vil stoppe med det er forholdet bare slut! smiley

• #8   18. aug 2008 Hvis hun siger det ryger hun squ også ud og det skal ændres og hvis hun ikke vil det så elsker hun jo mig ikke nok og så er det ikke værd at dyje med som du siger:D

• #9   18. aug 2008 Gør det sammen mod hende... så vil det hurtigt gå op for hende hvor træls det er....

• #10   18. aug 2008 Lige meget hvad så husk at det ikke er lovligt at kigge i hendes sms'er uden hendes samtykke (; For det ville sq da være ærgerligt at få en plettet straffeatest på grund af at ens kæreste måske skjuler noget!..

• #11   18. aug 2008 Snak med hende, og sig at du gerne vil være sammen med hende, og lave nogle ting sammen med hende. tag hende med ud og gå nogle ture, uden mobil,. tag hende med i bio, ind og svømme. ud og spise. Lav noget med hende. Jeg kan godt forstå hun keder sig hvis bare i sidder hjemme og glor. Kom ud og oplev verdenen sammen!

-Husk. Du skal altid sige til hende hvis du en dag får lyst til at se hendes sms'er. Sig til hende at du ikke gider alt det sms, så kan i ligeså godt skrive sammen istedet for at være sammen.

Hvis det stadig ikke har hjulpet, så skal du prøve at gøre som hende, spille lidt kostbar og sådan. Hvis ikke det hjælper, så skrider du!

• #13   18. aug 2008 LeneRinken *

Vil så lige sige at det er det sammen selvom vi er nogle steder!
    - Hun gør det også i bio ):

• #14   18. aug 2008 Frk. Escobar ™ ;

Ja, hvis man bliver dømt for at krænke privatlivetsfred, som det så fint hedder..

• #15   18. aug 2008 Martin B
    Ej, så bliver du nød til at komme videre!
    Sig til hende, at det er telefonen eller dig!

• #16   18. aug 2008 Ja det kan du.. Det svarer nemlig i følge loven til at åbne en anden persons personlige breve...

Kommentér på:
Hjælp Mig please!

Annonce