{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Manden's Attitude og personlighed ? {{forumTopicSubject}}

Denne tråd henvender sig til pigerne, hvordan de ønsker hvordan deres mand skal opføre sig.

men drengene er også velkommen til at skrive!

Jeg vil gerne høre om jeres meninger om hvad en pige som dig tiltrækker dig mest.

Der er to forskellige attitude- sådan en arbejds-mode og private person mode..

Det veksler lidt frem og tilbage, at man medbringer sin arbejdsattitude med hjem, og vise versa..

Jeg kender mig selv som en over-sød person, har en god attitude og personlighed er der hellere ikke noget galt med.

Mit problem er at jeg måske er for venlig ? smiley

Er en person der kan finde på at følge en ældre dame over fodgænger-feltet sikkert over.

På mit arbejde, har jeg prøvet at blive udnyttet af andre.
at blive råbt i hovedet og bare tage ordene i mig som om ingenting er sket, og jeg arbejder så videre efter.
Selv mine kolleger spørger," hvorfor svarer du ikke tilbage" At jeg bare lader tingene være..?

Jeg er IKKE konfliktsky, der skal bare masser til, før det går mig på.

Nej, jeg er ikke en spejder smiley Jeg ved ikke hvor jeg har min venlighed fra.

Helt ærligt talt, er jeg træt at af være sådan en person som man tror bare kan træde på....

Folk har jo en forventning siden "de" kender ens attitude og personlighed. Og så på den måde kan de udnytte dig...

En eller anden tidspunkt bider jeg altså tilbage !! smiley

Hvordan ændrer man sådan ens attitude ?

Det er på ingen måde et personligt tråd, er bare nysgerrig hvad I mener ?

Hvis jeg skal uddybe mig bedre, så må I lige sige til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manden's Attitude og personlighed ?
  • #1   26. aug 2008 Orh.. det jo mega svært at sige hvordan andre skal opføre sig?? Jeg har virkelig ikke en holdning til det..

    til gengæld har jeg respekt for typer (som dig), som er venlige og hjælpsomme, men når jeg ser på folk tænker jeg ikek meget over hvordan jeg bedre ville kunne lide dem, eller hvad jeg sys om ved forskellige personligheder.. der er nogle med masser af seltillid som kan fange ens opmærksomhed, andre uden smiley Men hvis folk er grove ved andre på nogen måde, kan man hurtigt miste respekten for dem, eller folk som lyver ect.

    Tror ikek sådan det er helt elt at ændre sin attide selv, tror på den kan ændre sig selv med tiden, men hvis man ligefrem selv provokerer det? er man så falsk? hmm..


  • #4   26. aug 2008 1: jeg er spejder, og nogen ville mene jeg ikke er lige venlig altid xD -spøg til side smiley

    men altså.. du kan evt sætte dig nogle mål? at du måske vil forsøge at lade være at finde dig i hvad som helst? (lyder lidt som om du gør det nu) smiley


  • #5   26. aug 2008 @ Maria, godt svar.

    Jeg sætter det på listen.

    Det er nok fordi jeg arbejder på det samme sted hvor jeg er blevet udlært, og at de seniorer ser mig som stadig -elev, og det er det som pisser mig af nogen gange. Jeg har stor erfaring i mit arbejdsområde, men hader bare det at de kigger ned på en som en lille elev.


  • #7   26. aug 2008 Defekte - Tak..

    Jeg er rimelig imponeret af dit seriøse svar til denne..
    Så skal jeg jo ikke ændre noget, for jeg er som sagt mig selv.

    Det eneste jeg skal lave om på er at jeg skal væk fra min vane (som elev) for 3 år siden.. Jeg er nu en semi-senior på mit arbejde, og det er at sige FRA. Nok er nok. Jeg gider ikke lave andre's arbejde. Det er en byrde i mine skuldre at ikke kunne overskue at sige fra i god tid.. og det kan jeg squ mærke nu...

    ******
    Tak Defekte.



  • #8   27. aug 2008 Kender det godt, ved ikke hvorfor visse folk skal være idioter over for folk der er så flinke som dagen er lang. Men sådan er det bare.

    Har tidligere selv været en overflink person som du beskriver der, altså at man bare finder sig i en masse pis selvom man ikke burde.

    Dog er jeg ikke sådan mere da man simpelthen får nok af folk som træder på en uden grund.

    Skal self. nævnes at man stadig er flink over for folk som ikke har så travlt med at være på tværs ligemeget hvad man gør. Men dem som kun er ude på at svine en eller lign. skal bare have tilbage af samme skuffe, ellers vil de forsat træde på folk som dig.


  • #10   27. aug 2008 Tak til Defekte og GTI.

    Nok er nok... !!
    Jeg har haft en alter ego, man kendte den ikke derhjemme, det er jo klart, det er jo helt anden personlighed på arbejde, men den forsvandt med tiden, lidt irriterende, fordi man vil jo ikke tage "arbejdet" med hjem..

    Jeg mener ikke selv jeg er et svagt led.

    Tror man skal begynde at finde et andet arbejde med helt andre mennesker at gøre, jeg har nu været på det samme sted siden 2004. Mon ikke det vil hjælpe. Og dog, måske hjælper det lidt. Lige siden jeg startede på min nuværende arbejdsplads, har køkkenchefen været efter mig, da måtte jeg bare tage skraldet for jeg var kun elev. Siden jeg så blev udlært, har jeg nogenlunde fået mod til mig selv, ihvert faldt mod denne køkkenchef, er ikke bange for at tage en diskussion mod ham, der bliver råbt i køkkenet, det er lidt ligesom jeg ved hvor jeg har ham, jeg svarer da tilbage hvis han råber mig i hovedet, det har jeg da rart med.. det letter da trykket deroppe, for det kan gå helt galt når man er for overflink mod andre..

    Captain Charisma, det kommer småt...tak.

    Camilla : Glad for man ikke står alene.....


  • #12   27. aug 2008 @ Camilla. Tusind Tak. Hi-5. ^_^

    Captain Charisma : Arh så galt er det nu ikke igen, at trække sagen over til fagforening er ikke nødvendigt. "Sagens" omfang er ikke så alvorligt.
    Der skal sku mere til.. før man gør sådan noget. Det verbale kan man jo altid løse eye to eye... Kan du følge mig ? Men tak. smiley


  • #13   27. aug 2008 Vi har dog en baggård, lukket i 3 sider, det eneste vi så mangler er 2 sæt boksehandsker - ? Nogen der vil donere handsker ? smiley

Kommentér på:
Manden's Attitude og personlighed ?

Annonce