1.542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Dårlig selvtillid ang. at 'score'. Dårlig selvtillid ang. at 'score'.

Har bare et lille problem, som jeg håber I kan hjælpe lidt med .. Og gider altså ikk latterligt kommentarer ; )

Men egentlig synes jeg at jeg er køn nok! Ikke overdrevet, men kunne da være grimmere.. Hver gang jeg ser en fyr som ser interessant/charmerende ud tænker jeg med det samme: Nårh nej, glem det, jeg kan jo ikke.
Jeg føler seriøst bare der er en mur fra mig til alle fyre, som om jeg er 100 gange lavere standard end alle andre og det er ikke særlig fedt. Mine veninder siger også jeg mangler selvtillid på det område, men jeg aner bare ikke hvordan jeg skal få det? :s
Kan det have noget at gøre med at maaaange af mine veninder scorer gang på gang i byen og har nu fast kæreste, som i øvrigt er pæne.. Og jeg har gjort det en enkelt gang! :S
Ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det, for det er træls hele tiden at skulle gå og tænke: Jeg er alt for 'lav' til alle andre osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig selvtillid ang. at 'score'.
  • #1   18. sep 2008 Jeg har det på samme måde q: ,
    Men jeg tror ik der er noget specielt du kan gøre, andet end at stole på dig selv og tage chancen og snakke med nogle drenge ??

• #2   18. sep 2008 udsendet betyder ikke alt! personligheden er det vigtigste.

• #3   18. sep 2008 og ja som Marky R siger, du ser altså ret godt ud, så.. No problem..

• #4   18. sep 2008 Marky og Bjørner, tak - men det hjælper altså ikke, desværre :S

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #5   18. sep 2008 Jeg har det selv på samme måde - og det går mig faktisk meget på! For jeg har lysten, men som du så også siger: Så får man lige den der hammer i hovedet - du kan jo ikke!!

Kender det alt for godt smiley

• Swewii ( :
    Swewii ( : Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 106
    #6   18. sep 2008 Gør som jeg: Vær fuldstændig, totalt ligeglad med, hvad andre tænker om dig. Hvis jeg går over til en pige og siger: "Hva' så der, babÆ'?" og hun tænker, at jeg er en idiot og står og fniser med sin veninde - SO WHAT?! Vær ligeglad med, hvad andre tænker om dig, tænk på dig selv, ha' det fedt med dig selv, fortæl dig selv, du lækker og fræk og alle vil have dig. Det er ihvert fald det jeg gør. smiley

• #7   18. sep 2008 jaaa. men man er jo ikke kærester med en person der er så ondsvag at man for lyst til at skyde sig selv vel?;)

• Swewii ( :
    jul 2008

#8   18. sep 2008 Og jeg indrømmer da gerne, at mange højlydt har syntes, jeg er en idiot, når jeg lægger an på piger, men det må man sgu bare tage med sig, sådan kan det jo gå. Så tænker man bare til sig selv: "Kom videre, lad være med at hænge fast i en dum kommentar fra nogle dumme spader," smiley

• #9   18. sep 2008 det er bare at klø på, og ro på det er ikk så tit en dreng afviser en pige som omvendt

• #10   18. sep 2008 http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

Spøg til side..
    Du er nødt til at sætte det hele i perspektiv. Du kom med ingenting, du kan også gå med ingenting igen.. It wont kill you smiley Og får du den frygtede afvisning så er det da bare op på hesten igen? Chancen for du møder fyren igen er vel minimal..
    Kernen i problemet er vel egentlig også at du savner nogen at bruge tiden sammen med. De finder jo aldrig ud af hvor fantastisk man er hvis man ikke reklamere en smule for sig selv også..

• #11   18. sep 2008 rolig nu.... du er 15.... du når det nok smiley

der er ingen grund til at haste afsted..

• Swewii ( :
    jul 2008

#13   18. sep 2008 Retard ™, netop! smiley

• #14   18. sep 2008 Jeg har også næsten det samme problem men jeg er bare genert ;/
    Men jeg har læst et sted hvor der stod;" Ingen kan få dig ned med nakken med mindre du giver dem lov".
    Og det har jeg tænkt siden jeg har læst det, og har fået en del mere selvtillid. før tænkte jeg altid hvad de tænkte om mig, nu er jeg egentlig ret ligeglad. (:

• #15   18. sep 2008

• #16   18. sep 2008 Ved hellet ikke hvorfor jeg ikke tror på mig selv, det gør jeg bare slet ikke. Som sagt, føler at alle er højere standard end mig og jeg kun kan få nørderne - sorry : )

• #20   18. sep 2008 Thais, jeg ved det ikke. Er nok bange for at blive afvist og blive gjort til grin. Jamen, jeg kan kun sige, jeg er lavere standard end andre.
    Nørd .. Jamen, der går en nørd ude på gymnaiset og han er ikke specielt tiltrækkende.

• #23   18. sep 2008 Bandit, også rart at vide jeg heller ikke er den eneste så! ; )

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #24   18. sep 2008
    .

• #25   19. sep 2008 Maria:
    Har du prøvet bare at gå hen og tale med fyrene du er int. i?
    Lad være med at tænke at han er lækker og alt det der, bare snak stille og roligt.

Det jeg mener er, at du skal droppe tanken om at score, kæreste mv, og bare prøve at falde i snak med folk.
    Det plejer at give selvtillid, for de fleste snakker gerne igen, bare man smiler til dem smiley Hvis de ikke er interesserede, så finder man hurtigt ud af det.
    Når selvtilliden er beygget lidt op, vil du finde ud af at du da i det mindste kan snakke med dem, og så skal resten nok komme af sig selv smiley

• #26   19. sep 2008 Lad være med at tage i byen for at score, tag i byen for at have det sjovt. Så kommer det sgu helt af sig selv.
    I øvrigt, uden at kende din personlighed, så tror jeg da ikke det ville være noget problem for dig at score..

• #27   19. sep 2008 Pia og Matthias, jeg tror faktisk i har ret i noget : ) tak..

• #28   19. sep 2008 Maria jeg er sikker på du nemt kan score..
    Sys faktisk du er lækker.. (Håber ikke det lyder forkert)

Men det gælder om at være personen der virker som om de har styr på det hele og være svær at få fat på.. Så lover jeg fyrene blir nysgerrige.. Hehe.. Du skal bare i byen og have det sjovt, være afslappet i vennernes nærvær.. Det hele kommer så..
    Men det minder mig meget om mig selv.. Og skal lige siges jeg har fået den dejligste kæreste idag.. Pigerne ligger meget an på ham og han griner bare og tænker på at de intet har at tilbyde af personlighed når han har mig.. Dejlig fyr.. smiley

• #29   19. sep 2008 du skal bare spinge ud i det det er det letteste det gjorde jeg og du har ikke noget problem vil jeg sige smiley

tror ikke du burde have et problem

Kommentér på:
Dårlig selvtillid ang. at 'score'.

Annonce