Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i nogensinde tænkt på selvmord ?
  • #1   17. okt 2008 nope never, elsker livet for højt til jeg kunne finde på det,

• #2   17. okt 2008 Aldrig smiley

• #3   17. okt 2008 Kender mange som har truet med at begå selvmord smiley

Tror der er mange som tænker på det .

• #4   17. okt 2008 Ja det er lidt op og ned nogle gange kan man fandme
    godt have en virkelig nedturs periode så man får lyst til det.

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 126
    #6   17. okt 2008 Maaaange gange..
    Men når man tænker på hvor elendigt ens familie for det så ændre maan sine fuckd tanker igen

• #7   17. okt 2008 lol Klaus. Job er det nemmeste at få fat i,

Personer som fortæller andre om selvmord er somregl dem som ikke gør det

• #8   17. okt 2008 seriøst, kan godt være jeg ikke ved hvad i har oppe i hovedet, men intet kan være så slemt at tage sit eget liv, ville da være det dummeste,

• #9   17. okt 2008 ja.

• #10   17. okt 2008 hehehe simraceren.
    ikke engang der ville jeg overveje det

• #11   17. okt 2008 Tror ikke folk som tænker på at begå selvmord, tænker på, at der faktisk er en stor verden udenfor. Selvom man har det skidt, er der altid nogen som har det ligesådan, eller værre.

• #12   17. okt 2008 Cecilie N , Ville være syndt hvis sådan En Smuk Pige som Dig gjorde det .

Simraceren ! , Helt iorden smiley

• #13   17. okt 2008 Jeg syntes tilgengæld selvmord snart er blevet på "mode"
    har selv en gammel veninde som ligefrem ligger indlæg ind på nettet
    med kan ikke klare det mere osv, og andre dage er hun helt oppe og svæve på den lyserrøde sky, folk tænker sig ikke om når de siger : de vil begå selvmord!
    -Og det bliver mere og mere useriøst.

• #14   17. okt 2008 problemer er til for at blive løst, og det bliver de sku ikke ved at man tager sit eget liv, hvor svag af person kan man være ? mener alle som tager deres eget liv er nogle svin og egoister, da det er totalt synd for deres nærmeste

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 126
    #15   17. okt 2008 nemlig Michael L.
    som jeg skrev. når man tænker på hvor skidt ens familie for det så stopper man sine fuckd up tanker

• #16   17. okt 2008 hehe jo kender det Klaus, men hva, fuck it, alting løser sig i sidste ende

• #17   17. okt 2008 Det er ikk noget jeg siger med sikkerhed men har hørt fra en expert at dem som begår selvmord og myder flk har i sin barndom haft nogle ubehagelige oplevelser . Misbrug og lign.

• #18   17. okt 2008 vi har jo også kun dette ene liv, og det er sku da en chance der er værd at tage og gøre noget ud af det imens vi er her, bliv gamle og lær at leve livet, kan man ikke lide tilværelsen, så skift den ud, ikke noget problem, er man under 18, så snak med kommunen.,

• #19   17. okt 2008 Michael L , Du har jo ret i alt det du siger . Men der vil jo stadig være nogen som er så træt af ALT at de ikk tænker sig ordenligt om .

• #20   17. okt 2008 nå drenge og piger, sengetid,

Vil lige sige en ting til jer der går med tanken om at tage jeres eget liv.
    Held og Lykke.

til jer andre som ønsker at deltage i livet som mig, Lev livet smiley

NN alle

• #21   17. okt 2008 det er korrekt Elvin, men intet kan blive så slemt at man skal gøre en ende på livet, mere kan jeg ikke sige,
    alt kan løses, og jeg har da også prøvet at stå der hvor man syntes alt er fucked up, men altså, der er så mange veje man kan gå i livet, så det er jo bare at tage en ny vej når man har taget en blind vej,

• #22   17. okt 2008 Jep, også forsøgt

• #23   17. okt 2008 Kevin det er også godt sagt smiley altid lys hvis du bare kigger den rigtige vej smiley

JAMEN kan jo ikke sove, nu er jeg jo lidt spændt på hvor fucked up folk kan være smiley

• #24   17. okt 2008 Michael L , Undskyld jeg opretter et emne som holder dig vågen smiley

• #25   17. okt 2008 hehe det var ellers en fee nok snak Elvin smiley

Christina det er virkelig flot af dig at du har rettet op på det smiley

• #26   17. okt 2008 nå folkens,
    nu kalder sengen smiley

NN alle sammen,

Et godt råd til jer med grimme tanker.

Tænk jer om en ekstra gang inden i gør noget dumt.

smiley

• #27   17. okt 2008 Michael L , Tænk også på alle de ( Upopulærer ) Som ingen snakker med og bare går for sig selv hele tiden . De må jo have det pænt hårdt og tænke at ingen holder af dem .

• #28   17. okt 2008 Kevin I , Self har de venner . Men . De føler at de ikk har . Og der kan jo godt være nogen som ikk har nogen venner . Fx . En fra min klasse . Hun går ALTID for sig selv og har kun EN veninde som hun er sammen med nogle gange efter skole .

• #30   17. okt 2008 * Amanda ::: SÅ ER DER NYE ANNONCER.. * , Det kan godt være . Men det er jo ikk altid folk ved det eller føler det .

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #33   17. okt 2008 ja, det har jeg..var i et meget mørkt hul, men så gjorde min fætter det..han reddede mit liv, men jeg nåede ikke at redde hans.....

• #34   17. okt 2008 I de fleste tilfælde, er selvmordforsøg enten et råb om hjælp, eller mangel på opmærksomhed.

Jeg sys det er rystende, hvor mange unge mennesker i alderen 14 - 20 år som forsøger det. Og hvorfor?
    Er livet virkelig SÅ hårdt for dem, eller ligger der i virkeligheden noget andet bag?

Jeg har svært ved at sætte mig ind i, at noget her i livet kan være så slemt, at det ikke er værd at leve videre over.

Uanset hvad, så går livet videre. Og vi har immervæk kun det ene liv.
    Og ligemeget hvad der sker idag, så kommer der en ny og spændende dag imorgen -og en dag efter den osv.

De mennesker som truer med selvmord....de sku efter min mening smides lige direkte ind på den lukkede. Og ikke lukkes ud, før de har lært at omgås andre mennesker med respekt.

Hvis man virkelig ønsker at gøre en ende på livet -så truer man ikke med det først. Hvilket ses gang på gang.....
    De mennesker som virkelig vil herfra, gør det som regel altid, når det aller mindst forventes......
    Og for de mennesker som virkelig ikke vil mere, lykkes det stort set altid i første forsøg....

• #35   17. okt 2008 ´da jeg var en 12/13 år ja. da havde jeg en svær periode på et halvt år.. men ikke mere smiley nu er jeg blevet voksen

• #36   17. okt 2008 har tænkt på det før når det hele var noget lort og folk næsten havde gravet en ned..... meeeeeeen så tænket jeg på det mest smukke og hvædifulde i verden min søn og så tanken væk og blev væk ;O)

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #38   17. okt 2008 Ærligt... HAr haft tankerne i mit hovede siden jeg var omkring 12 år.. har prøvet at få hjælp i mange år, og har købt mig fattig i det.. men intetn hjælper...

Jeg har forsøgt at gøre det et par gange, altså begå selvmord... men har aldrig taget det sidste skridt...

Jeg har oftes mine tanker om aften når man er alene, men har dem også tit om dagen.. selv nu, da jeg også er på arbejde har jeg dme.. men tager bare en af mine mange masker på.. så folk i9kke ser det eller mærker det.. jeg virker meget glad udadvendt..

I mit tilfælde er det pga misbrug/instst som ung, længre forklaring.. eller det tror jeg ivertifald det er.. har ikke fået svar på hvad det helt er i nu, for det kan man ikke rigtig sige..
    Men jeg har aldrig været glad i mit liv...

Det er ikke noget med om man ikke kan li at være her eller noget.. jer som der er glad og har det godt, der virker dette her liv vildt underligt.. at man har lysten til at forlade jorden...så dem der ikke har haft tankerne, det kan ikke udtale sig omkring det...

Prøv evt at klæse den her, jeg skrev for et par år siden
    (link fjernet)

• Just Me ?

#39   17. okt 2008 * Mangler Text * *

Folk der siger dette som du siger.. er taber...

Da du ikke kender til dette problem, men du har bare været under mors vinge ellernoget i den stil.. så når du ikke kender til det.. så lad vær med at snake om det..

HVis du ikke kente til Motore så ville du nok heller ikke snakke klogt omkring det..

Så lad vær med at sig sådan noget pis som det der.
    Du virker bare endnu mere taberagtig end du allerede fremstår

• Just Me ?

#40   17. okt 2008 De folk der ser det som en taber måde har aldrig været så langt ude selv, at de ikke vidste havd de skulle gøre.. de har altid lige kunne ligge sin in dtil mor og far, i midten af sengen og ha det godt igen...

Der er så også folk i verden der var været udsat for noget meget meget dårligt i deres liv, og ikke kan håndter det..

Så igen, dem der ikke har prøvet det.. lad vær med at udtale jer om noget i ikke har prøvet eller ævret udsat for... og lad dog vær med at sige det er taberagtigt at håndter det på den måde

• #42   17. okt 2008 Jeg har aldrig tænkt på det som en reel handling, som jeg kunne finde på at udføre, men tanken har strejfet mig når jeg var nede, hvor jeg lige tænker "hvor ville det være nemt bare og skride fra det hele." Men når jeg så tænker lidt nærmere over det, så er der jo ens familie og venner som jeg i hvert fald ikke vil svigte på den måde. Og livet er jo også for godt på mange måder, selvom det også kan være ondt og totalt nederen. Desuden så tror jeg heller ikk at jeg har det så hårdt som jeg nogen gange går og føler, ikk i forhold til mange andre. Men det kommer jo egentlig an på hvor stærk man er rent psysisk. nogen kan måske blive udsat for helt vildt meget før de begynder at bugge under, mens andre næsten ikk kan tåle noget før de begynder at tænke på selvmord.

dem der gør selvmord er på en måde svage personer, men jeg respektere dem. for det 1. fordi jeg ikk ved hvad de har været igennem 2. så kan man ikke selv gøre for at man ikke er god til tackle sine problemer rent psykisk, og ikke er god til at tænke possitivt. (eller det tror jeg da ikk i hvertfald). for det 3. så er det et råb og hjælp og opmærksomhed tror jeg, som personen ikke føler han/hun kan få på andre måder.

Min onkel gjorde selvmord da han havde alkoholdsproblemer/famileproblemer og led af kræft. Min far har også alkoholdsproblemer og har truet med selvmord et par gange, men det er aldrig blevet til noget.

• #43   17. okt 2008 Har selv prøvet, med piller, men det virkede ikke. Tankerne er der endnu, men kun om hvordan man gør det bedre og endeligt.....

• Just Me ?

#44   17. okt 2008 * Mangler Text * *

Tager skam ikke narko.. og tak for dine fine ord om mine billeder.. det beviser da du har hjerne nok til at kigge vidre.. eller.. nej...

MEn siden du kan sidder der og sige det er taber agtigt. så har du ikke forstand på det.. ikke i mine øjne.. det er taberagtigt at siger sådan noget til folk i vores tilfælde... det er heller ikke fedt at få afvide at man er taber fordi man har det skidt..

Jeg brugt din mor som tilfælde fordi det er hvad i nortmalt bruger... tag det ikke personligt, som du allerede har gjort ved at svine mig sådan til...

Men op til dig...

Du og andre, kan bare ikke være bekændt at kalde folk med disse problemer taber.. det er dybt ulykkeligt at gøre!

• #45   17. okt 2008 jaa.
    men kan ikke fåmig selv til det

• #46   17. okt 2008 Jah har tænkt på det én gang..
    Da jeg mistede manden i mit liv, min baby jeg bar inde i maven, min bil jeg havde gået og nusset om og bygget op og min lejlighed på same dag..

Aldrig prøvet noget værre at komme igennem og har det stadig svært engang imellem.. Ville ønske jeg stadig havde i det mindste det barn jeg bar på.. smiley

• #47   18. okt 2008 mange gange.

men det er lang tid siden.
    og DENGANG var livet virkelig heller ikke værd og leve!.

• Lea J
    Lea J Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 17
    #48   28. okt 2008 Ja desværre .
    Ikke alle har det bare pga. man er blevet droppet af en kæreste, eller ikk måtte noget for ens forældre .
    Men for mit vedkommende, lå problemet meget dybt psykisk .

Men den dag i dag, er jeg kun blevet stærkere !
    Jeg over vandt lysten, jeg over vandt tankerne og er helt rask i dag .

Kommentér på:
Har i nogensinde tænkt på selvmord ?

Annonce