14. feb 2007 Følger: 22 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 65 Svar: 878
ON.DK Fuskere? {{forumTopicSubject}}
Jeg har 2 brugere ti lat ligge på www.on.dk da jeg glemte jeg havde dne gamle en dag jeg surfede rundt.
Nu får jeg så en gang hver måned eller sådan besked om at jeg har fået post på begge profiler PRÆCIS samtidigt.
De har begge samme emner, men kommer (tilsyneladene) fra 2 forskellige piger.
Og hvad værre er man skal BETALE for at se hvad de skriver.
Bruger ikke rigtig siden, men synes da det er åndssvagt, og vilel høre om andre har samme opfattelse?
Eller er det virkelig bare skæbnens spil at folk skriver til hver mine profiler på samme tid om det samme?
Er der evt andre der kender nogle gode mødesteder?
Det behøver ikke være dating, bare hvor jeg ka komme i snak med nogle piger jeg måske eller ik ville komme i snak med.
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 168 Svar: 592
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 65 Svar: 878
Baboom er tøserne for overfladiske og useriøse langt de fleste.
Netdating mener jeg jeg er på.
Ja der virker min gamle bruger stadig, så prøver da lige den lidt
Scor.dk var jeg på med min kæreste dengang vi var sammen, og det er ik lige det scor lægger op ti ljeg hovedsageligt søger da det ik er one nigthers jeg søger.
Søger mere noget fast, hvad end det være sig en ny veninde, eller noget der ku ske at vilel flytte ind herude (:
Simpelthen mangler jeg bare et østrogen tilskud fra en elelr anden der interessere sig for mig og omvendt der måske ku ske at ske mere med.
Er ivrig bruger af hjertebanken.dk da den er aktiv og brugerne er aktive, men det er hovedsageligt enlige mødre eller 16årige piger fra Aalborg (;
Så tænkte der måske var andre steder i sammee stil man ku se lidt på også.
Det skal bare være noget hvor brugerne er lidt oppe på dupperne og er der af en grund og ik bare for at udstille sig online for så aldrig at dukke op derinde igen/svare, eller det skal koste penge at søge, eller se breve/profilbillede reller sådan i den stil.
feb 2007
Ka se On.dk er en sammenlægning af det der "Alladin" som tilbød penge for dates ligesom www.auktionsdate.dk også gør nu.
feb 2007
ON.DK Fuskere?