{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

Røv og patter {{forumTopicSubject}}

Sad og kiggede profiler idag....
Nu har jeg en ting med 15 - 16 - 17 årige sminkedukker, det er vist fastslået....
MEN så ser jeg profiler med piger/kviner der står i deres undertøj osv... (har jeg selv) Men så skriver de selv samme piger i deres profil af de ikke kan udstå piger der viser kroppe frem bare for at få gode stemmer...
Hmmmm hvordan hænger det sammen?

Jeg har idag fået slette min profil. (den blev oprettet igen af selv samme personer) fordi jeg havde en jakke på tre billeder derinde... det måtte man ikke... og jeg fik reglerne opfrisket i den mail jeg fik....
Oki, det er fair nok - og væk er de billeder... MEN hvorfor sletter de så ikke de billeder hvor jeg ikke har bh på?? der er en af reglerne... hvorfor har rigtig mange profiler med sådanne billeder med de blir ikke slettet?? fordi folk kan lide dem... fordi det gir reklame?? hvad er grunden.??

Jeg ved jo godt at de billeder på min profil blev slettet fordi folk blev sure over min holdning til småpiger med tommetyk make up, men reglerne burde vel gælde ens for alle, eller er der noget jeg har misforstået...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røv og patter
Kommentér på:
Røv og patter

Annonce