{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Jakob B
Jakob B
Tilmeldt:
8. sep 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 42

Trist :/ {{forumTopicSubject}}

Ja, så var jeg endnu engang ude for tyveri på min skole .. Har ialt kørt 2 gange på min knallert til skole og begge gange er noget blevet stjålet fra den ! i dag var det så min udstødning som de lige havde lyst til at nappe !
det er virkelig irriterende at folk ikke kan lade ens ting være i fred og ro ..
Ville ønske at de ville blive nappet for det via, det overvågningskamera som filmer ned mod knallerterne, men ikke ind under halvtaget hvor de er smiley

Så nu har jeg fundet min std udstødning frem, som jeg skal have med ud på skolen imorgen, og så er det ellers sidste gang at jeg har min knallert med derud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trist :/
  • #1   26. nov 2008 Find ud af hvem det er. Sæt dit eget kamera op, og tæv idioterne.

  • #2   26. nov 2008 tja der er desværre altid nogle det ikke kan kende forskel på rigtig og forkert og som ikke kender ordene dit og mit... det er sku trist det skal være sådan.

  • #3   26. nov 2008 ellers kunne du bede dem om at sætte ekstra kameraer op, for det er helt sikkert ikke kun dig der har problemer med det så...

  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 42
    #4   26. nov 2008 Har på en fornemmelse på hvem det er, men problemet er bare at jeg ikke kan bevise det, og at det en perker (undskyld sproget), som jeg ikke vil rode mig forkert ud med smiley

  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 42
    #5   26. nov 2008 Jill Z:
    Ekstra kamera .. det må jeg da lige sige til dem imorgen smiley


  • #6   26. nov 2008 udlænding eller ej....folk skal bare lære at holde fingrene fra det der ikke er deres....!

    Ved jo så ikke om det er en løsning på problemet, men det kunne være en muligjhed...ellers må i tage det op med nogle af det øverste stillede, og høre om i ikke kan få lavet et lukket skur/ kælderrum hvor de kan stå låst inde eller noget...bare imens i er i skolen eller noget...det er trist at det skal være sådan, men nogle gange kan det være den eneste udvej, når folk har så lange fingre idag smiley og det er da helt sikkert bedre sådan et at skulle ofre flere og flere penge på det...for det kommer sku til at løbe op i større beløb i længden.


  • #7   26. nov 2008 og eftersom at det er en del af deres ansvar for sikkerheden når i er på skolen ville jeg da mene at nogle ekstra kameraer ville være på sin rette plads i denne situration smiley

  • #8   26. nov 2008 Anskaf dog en alarm til den smiley



  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 42
    #9   27. nov 2008 Så blev han bustet idag på skolen , via et overvågningskamera smiley Han er nu smidt ud og politianmeldt ..

    BaBoom's skum-caT S:
    Ja, nok en god idé, men har ikke lige pengene

    Jannik K:
    Det var en Gianelli Go .. sådan en tun udstødning som ligner std.

    *Majik 140 AArhus* .:
    Hvorfor skulle jeg leve med det ? de kan da bare lade ens ting være .. så hvis du har en bil og jeg ikke har, så må jeg godt stjæle den, for du kan leve med det ?


  • #10   27. nov 2008 *Majik 140 AArhus* .
    hvordan kan du sige at han skal lære at leve med det....det kan godt være du har penge nok til gang på gang at gå ud og købe nyt men det er sku ikke alle der har det.

    Jokob B

    Mega nice så er det da ikke ham der er problemet næste gang.
    Køre efter et princip her...er hjælpen ikke tilstrækkelig, eller som den skal være må man tage loven i egen hånd.
    Self om fyren vi her taler om er blevet politianmeldt, er det højst sansynligt ikke sidste gang han gør det, så vær på vagt frem over... smiley


  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 42
    #11   27. nov 2008 Jill Z:
    Så må han da lære kamera vinkler næste gang smiley


  • #12   27. nov 2008 hehe ja det er jo lige det ;D

  • #13   27. nov 2008 Jakob

    jeg har sku da givet 200kr for en skivebremse lås med alarm smiley den går igang bare når man røre en knap på scooteren smiley


Kommentér på:
Trist :/

Annonce