864 visninger
|
Oprettet:
Racisme. {{forumTopicSubject}}
en sjov tanke.. det er lidt underligt at tænke på. at ligeså snart en hvid er bare lidt raceistisk. så bliver han straks overfaldet af alle og kaldt nynazist. men intet i vejen med indvandre render rundt og siger danskersvin, så er der intet i vejen med det.. det er lidt underligt ikke :)?
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 51 Svar: 1.145
apr 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 84
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 62 Svar: 268
jan 2007
Ja det har du ret i.. Men hvad så hvis at de står og siger "jeg er en perker" og jeg så siger "okay hej perker" - "Du skal ikke kalde mig perker!".. komisk
Jeg finder ikke noget støddene i ordet perker, og jeg har altid fået at vide det var et ord som er fusioneret "PERser" og "TyrKER".. Jeg har da noget invandre venner, men jeg tror da lige de ville rynke brynet en ekstra gang hvis jeg kaldte dem det, ved mindre vi var stang stive.
jan 2007
Jeg er iskold over for jer indvrander, Dem som gør ting og sager her i danmark,
Dem som ikke gør noget, de er flygtninge, og dem skal vi selfølig hjælpe,
jan 2007
Samme her. Vi betaler også for at de kan bo visse områder, og så går de ud og laver lort i gaderne.. Det gider jeg ikke finde mig i. Altså jeg kan sige det sådan her. Dem som er racistiske mod mig skal også regne med at jeg er racistisk imod dem. Men ellers er jeg ikke racist, og jeg dømmer dem ikke på udseen, men på deres måde at opføre sig på.
jan 2007
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Svar: 8
Man er ikke velkommen i et samfund, som man bruger som sovepude!!!
Racisme.