{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Peter P
Peter P
Følger: 2 Emner: 24 Svar: 139

Hader og bo hjemme {{forumTopicSubject}}

Er sgu ved og stå lidt i et dilemma.. Hmm..

Er ved og være pisse træt af at bo hjemme. Min kæreste og min mor kan bare slet ikk sammen og hvergang min kæresten har gjort eller sagt noget som min mor ikk har brudt sig om brokker hun sig til mig over det. Vi har haft utallige meget lange diskutioner om netop det, men det er lidt ligesom om hun ikk forstår eller vil forstå at det såre mig, at hun altid nedgøre min kærste.

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 2 år og har det rigtig godt sammen. Vi har snakket en del om at flytte sammen og hun er helt vild efter det. Jeg føler bare ikk jeg er 100% klar til det, men jeg kan snart heller ikk holde ud at blive herhjemme. Jeg har en go indkomst selv så det bremser det ikk, min kærste har desværre ikk så mange penge, men det skræmmer mig ikk videre.
Lysten til og bo sammen med hende og ha en hverdag med hende er stor, men er som sagt ikk 100% klar.

Hva ville i gøre? Holde ud lidt endnu, til jeg er 100% klar og bare losse mig selv i røven og tage springet?

Håber på nogle seriøse svar : )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hader og bo hjemme
  • #1   30. maj 2007 hvor gammel er du?

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

#2   30. maj 2007 22

• #3   30. maj 2007 så er det sku da bare med at komme ud af reden . medmindre din mor skal splitte for holdet ad. du kan jo ikke bo hjemme til du bliver 30

• #4   30. maj 2007 okay,jamen ud fra din alder vil jeg nok mene at det ville være godt for dig at komme ud og bo for dig selv,men hvorfor ik flytte selv og så vente lidt tid indtil du føler dig klar til at tage skridtet helt ud med din kæreste?

• minnie j
    minnie j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 78
    #5   30. maj 2007 ved selv hvordan det er min sviger far kan ikke døje mig, og har boet hos dem.. vil bare sige at det kan blive et problem for jeres forhold...

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

#7   30. maj 2007 Det er mere skridet at flytte hjemmefra jeg ikk føler mig helt klar på. At bo sammen med kæresten er jeg helt frisk på.. Hmm det lyder vist lidt underligt : S

• #8   30. maj 2007 tino: kap navlestrengen smiley

det er super dejligt at stå på egne ben og tit blir ens forhold bedre til ens forældre.

• minnie j
    minnie j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 78
    #9   30. maj 2007 hvad er det der gør du ikke føler dig helt klar

• #10   30. maj 2007 Hehe ville flytte hjemmefra ;o)
    Havde sgu ikke holdt ud at bo hos min mor som 22 årig :o)
    Flyttede da jeg var 17.
    Selvfølgelig er du klar eller er det sgu på tide at blive det!

• #11   30. maj 2007 Tænk på hvor fedt det er at flytte. Sin egen stue, sit eget køkken osv.
    Jeg synes det er helt vildt fedt. Ville DØ hvis jeg kun havde et værelse som kun var mit.

• #12   30. maj 2007 Jeg havde virkelig også store problemer med mine forældre dengang jeg var hjemme. vi var aldrig enig om noget og der var ALTID en råben og skrigen hjemme, (Det var nok bare mig der var ung og imod alt =) ). men så tog jeg på "ferie" hos min kæreste som allerede var flyttet hjemme fra, og så blev jeg der =). Og under en måned efter jeg var flyttet snakkede jeg allerede meget bedre med mine forældre, og med tiden fik vi et kanont forhold. jeg flyttede da jeg var 17, er 21 nu og det er noget af det bedste jeg har gjort =) Det er bare om at komme afsted ..

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

#13   30. maj 2007 minnie J<--

Synes bare der er en masse ansvar.. Hmm.. Det er nok bare et los i røven så : )

• #14   30. maj 2007 eeeeeeeeeeej,er det derfor.. du er doven? du gider ik selv vaske tøj,lave mad og betale dine egne regninger?

min søn blir losset ud når han blir 18,man skal sgu lære og klare sig selv..

• #15   30. maj 2007 ja det er bare med at komme ud og gøre sine egne erfaringer:-) jeg flyttede hjemmefra da jeg blev 18 gad sku ikke bo hjemme og når man først er kommet ud er det ikke så slemt:-) men mangler somme tider en der vasker mit tøj;-) hæ hæ men sådan er det jo:-)

• #16   30. maj 2007 jeg har altid nydt det,flyttede da jeg fyldte 15 og har klaret mig selv siden,har aldrig fortrudt det 1 sekund

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

#17   30. maj 2007 * Brownie *

Jo gider skam godt : ) det er bare meget ansvar på een gang ; )

• #18   30. maj 2007 Der er da ikke så meget ansvar. Hvad er det du er bange for?
    Vent til du har børn osv. Så kan man begynde at snakke om at have ansvar ;o)

• #19   30. maj 2007 som 22 årig vil jeg mene det er tæt på at være tabu stadig atr bo hjemme smiley

Find du dig en billig lejlighed og flyt selv.. Så kan kæresten også komme på besøg uden at dine forældre skal vide noget..

• #20   30. maj 2007 Hvad er det der gør at du ikke føler dig 100% klar.

Ja, der er meget ansvar, men det skal du alligevel ud i på et eller andet tidspunkt.

Jeg ville flytte, især hvis penge ikke var et problem. Jeg flyttede også hjemmefra som 17 årig. Har heller aldrig fortrudt det.

Din mor vil sikkert gerne hjælpe dig engang imellem selvom du er flyttet hjemmefra.

• #21   30. maj 2007 Jeg synes altså ogs at nu hvor du er 22, kan du ROLIG flytte hjemmefra - med eller uden kæresten !
    Du kan bare flytte selv til at starte med, så kan kæresten jo altid komme og besøge dig og sove hos dig (;
    &' når ii så er klar kan ii jo flytte sammen ..

• #22   30. maj 2007 unge på 18 år og opefter burde tage springet hvis de har øko til selv at bo derved lærer man mest he he forældre til 3 piger

• #23   30. maj 2007 Du skal ikke være bange for at ta springet. Det er bare med at komme ud på egen ben. Du dør jo ikke af det smiley

• #24   30. maj 2007 Hvor gammel er din kæreste.

Din mor og din kæreste burde snakke om det og respektere hinanden.

Jeg flyttede som 18 årig hjemmefra. og boede i starten i lejlighed med min bror indtil jeg flyttede sammen med min kæreste, som jeg stadig er sammen med.

Min mor og kæreste har lige haft samme tur med at de ikke kunne sammen så ved hvordan du føler.

Men som allerede sagt så SKAL de snakke sammen og ordne det, for det er ikke kun dem det handler om. det er dig der sidder hårdest i det.

• #25   30. maj 2007 Ja, det er rigtigt nok hvad Morten H siger.

• Miss S
    Miss S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #26   30. maj 2007 Masn kan ikke både blæse og have mel i munden....

Så længe du bor under din mors tag, så er det hendes regler der gælder, that's it.

Og hvis du er 22 er du vist klar til at komme videre.

Jeg var 15 da jeg flyttede hjemme fra og jeg har ikke fortrudt det et sekund.

• #27   30. maj 2007 du er 22 år , så kan du jo godt flytte ud, enten alene eller sammen med kæresten...

jeg flyttet hjemme fra når jeg var 14 år og når jeg blev 18 år flyttet jeg alene til danmark (født i norge) du lærer ikke meget af at bo hjemme.... så ud og stå på egene ben!!!

• #28   30. maj 2007 Hvis du er klar på at flytte sammen med din kæreste synes jeg da klart du skal gøre det (:
    Og det med ansvaret, hvis du flytter sammen med din kæreste, så han han vel osse en del af det ?

• #29   30. maj 2007 jeg er 17 og jeg flytter om en måned..ik pga af problemer hos min mor og far mest pga.mit arbejde..22 flyt dog samen med hende og hvis det ikk går så flyt tilbage

Kommentér på:
Hader og bo hjemme

Annonce