{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

ARGHHH {{forumTopicSubject}}

For fanden jeg kan blive stik tosset.

Min lille søster og jeg har ik kontakt, da jeg ik kan forstå hendes valg her i livet, hendes måde at behandle andre og ik mindst hendes familie på...

Og om man så ik får en besked på sms i dag at hun er gravid med sin stupide kæreste, ham der smider hende ud når han har lyst, ryger fed hver dag, sælger stoffer for diverse mennesker.. Og så fryder hun sig fordi hun bliver mor først da hun mener jeg har det som ønske osse, hvilket ikkke er rigtig..

At man kan få det til at lyde som om man kun får barn for at ramme andre og når man er så ustabil, på bissen ik noget job, ingen udannelse, kun på vej til de 21 kan bare gøre mig så pissed, det er jo så dumt og ego som noget kan være ...

Trængte lige til at komme a med det hele ARGHHH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ARGHHH
  • #1   11. dec 2008 Hun lyder da som en nar, man burde gøre en god gerning og banke hende hårdti maven egentlig..

Det er synd for det barn som skal vokse op i sådan noget lort smiley

• #2   11. dec 2008 JA det er helt ude hvor der ik er længere at komme, synes ik man skal banke hende i maven, men synes ja jeg har slet ik ord for det her, synes virkelig det er for meget....

• #3   11. dec 2008 Hun brude slet ikke få børn, med nogen hun er slet ikke klar, hun tror det hele bliver fikset, men hun mangler sku en del behandling for sit eget liv og hvad hun har været igennem, hun er bare ikke moden til det ih hvor er jeg pissed, og især fordi hun ik kan give mere end hvad hun selv fik da hun var barn og hun har ik fået andet end dårlig barndom

• #5   11. dec 2008 Kristian - er fuldstændig ligeglad med hendes liv, men det barn, som bliver født ind i det lorteliv hun lever har ikke selv valgt det, så det er VOLDSOMT egoistisk at blive gravid hvis man ikke har mulighed for at forsørge barnet, og det lyder virkelig ikke som om hun har det!

• #6   11. dec 2008 Kristian.. Det kan da godt være men nu er det jo ik en dukke hun er ved at anskaffe sig, men et barn et menneske, som hun skal passe på og give alt hun har, og da hun ike har en skid og ik engang kan passe på sig selv er det da for langt ude og bringe små folk i verden... Det er sku da synd

• #7   11. dec 2008 Nu var det osse bare for at komme ud med, det, har ikke bedt jer om at skrive på det.. så ois da af hvis du ik kan tage det ...

• #8   11. dec 2008 Det er edermageme godtnok dumt af hende det hun har gang i der... det barn har virkelig dårlig chance for at få et fornuftigt liv og især en fornuftig opvækst. Det er sørgeligt at høre om sådan noget...

Kristian:
    Ja, det er da rigtigt nok at man ikke kan eller skal styre andres liv men på den anden side er der ikke noget forkert i at give gode råd eller fortælle dem hvis de har lavet noget godt eller noget lort... det styrer jo ingenting.

• #9   11. dec 2008 Puha stakkels barn.. kan godt forstå dig, håber virkelig ikke hun får det barn og håber hun kommer væk for den stoe spade i tide! ..

Varme hilsner Louise

• #10   11. dec 2008 Louise C

Hun flytter ikke fra ham , hun har lige boet hos mig i en måned, men han fik hende overtalt til at komme tilbage selvom han havde smidt hende ud, vi troede ellers lige at hun var blevet fornuftigt , men ik denne gang heller smiley

• #11   11. dec 2008 Det ved jeg så ik om jeg ønsker, for ved hvordan det er at bo uden for hjemmet hele livet og det er ikke fedt...

• #12   11. dec 2008 Det er ik pga barnet vi ikke snakker sammen mere, så nej kan ik have hende i mit liv om så hun har barn eller ej... Hun er heller ik intra i at have mig i sit liv, hun ville bare fortælle mig at hun er gravid og hun håber jeg er jaluox og såret fordi hun bliver mor før mig, da hun har fået ind i sit hovedet at jeg ønsker at blive mor osse, som så ik er sandt...

Kommentér på:
ARGHHH

Annonce