5.555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 40 Svar

J G
J G
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 180

Tattoo på hånden, Problemer?? Tattoo på hånden, Problemer??

Hej derude..

Jeg søger erfaringer fra folk som har en tattovering på hånden.. Jeg vil rigtig gerne have en 'stor en' på min ene hånd, som starter på håndledet, fylder hele håndryggen og hele pegefingeren..

Men kommer til at tænke på om det vil give problemer med at få job, eller man møder fordomme eller andet...?

Jeg har i forvejen en lille en på den anden pegefinger, og den har jeg ikke mødt andet end positiv feedback på.. Men tænker at en som fylder hele hånden er noget andet..?

Jeg har planer om at tage uddannelsen som tømrer, og gå i gang her til januar.. Da der er forskel på om man skal være bankrådgiver eller asfaltarbejder nævner jeg også dette.. smiley

På forhånd tak for hjælpen..

Andre forumemner med "Tattoo på hånden"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo på hånden, Problemer??
  • #3   13. okt 2011 <ICON> - Det var faktisk på højre hånd, men det er ikke noget med død og ødelægelse, overhoved.. det er symbolet på mit stjernetegn på håndledet, og på hånden er det et billede af det, og på fingeren er det det latinske navn for det..

dette er udgangspunktet, men den skal laves en smule om, men så kan du se 'stilen'..
    http://www.tat-designs.com/var/albums/Zodiac-Sign-Tats/Sagittarius-Tats/sagittarius%20tat%2002.jpg?m=1305279610

Jens Lyn - Ja, det var også det jeg tænkte på, med kunderne.. Men så tænker jeg alligevel at de bedste kunder er dem som er blevet anbefalet af en 'gammel' kunde, og så er det jo ligemeget hvordan man ser ud, hvis man laver et godt stykke arbejde..

Men mange tak for svar begge to.. smiley

• #4   13. okt 2011 Hvorfor? Hvorfor vil du have lavet på hånden? Bare et spørgsmål.

• #5   13. okt 2011 Line B - Tak for svaret.. må jeg spørge hvad for et job han vil søge, siden han vil have dem fjernet?

• #7   13. okt 2011 Dalle x 2

Du vil tit møde folk der vil tænke du er en gangster, men hvis du "bare" vil være tømrer, så er der vidst intet problem. Men hvorfor udelukke mange andre muligheder for at være lidt gangster på hånden?

• #9   13. okt 2011 Dalle - Jeg kan godt lide at skyde, og det hænger jo godt sammen med at jeg er skytte, og så at have "skytte" skrevet på min 'aftrækkerfinger' ville jo passe meget godt.. og vil gerne have det samlet, så ikke der står Sagittarius på fingeren og så et helt andet sted på kroppen er der så noget mere om mit stjernetegn.. Jeg vil gerne have samling på det.. og jeg har da os planer om at fylde al min hud med blæk inden jeg dør, men vil vente med ansigtet til sidst..

Var det svar nok..?

• #10   13. okt 2011 Bobby - Tak for svar..

• #11   13. okt 2011 sys faktisk bare du springe ud i det:) Har selv på armen og det med fordomme høre bare hjemme med tusser smiley Jeg var oppe og handle en dag og høre så en ældre dame sige til sin mand, "hende der har haft en dårlig opvækst, prøv af se hendes arm" Kunne godt nok ikk andet af kigge hende i øjnene og så grine af hende..... smiley

• #12   13. okt 2011 Nej det gav ingen mening for mig smiley men hvis det gør for dig. So go ahead.

• #13   13. okt 2011 Bobby: Bankmand bliver du ikke

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286
    #14   13. okt 2011 peter J ...Kan kun gi dig ret.. Noget må være glippet i hendes barndom.. Et så forskruet syn på virkeligheden burde medføre et ophold på en opdragelses anstalt.

• #15   13. okt 2011 Michelle - Haha, sjov historie.. Ja, fordomme ser man ofte, men det er jo bare et bevis på at nogle folk ikke er klogere.. Tak for det..

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286
    #16   13. okt 2011 Og til TS godt nok vil du være tømmer nu .. men hva hvis du kommer tilskade og må sadle om? Tænk dig om.. Hvorfor overhovedet få så stor en tattoo der lige nødvendigvis skal helt ned hvor det ikke kan skjules. ?

Vælg noget mere moderat. Eller vis du har en pik og lad være med at få en tattoo.

• #17   13. okt 2011 øhm jeg griner sq ikk af nogen.....

• #18   13. okt 2011 slettede sq ikk noget hvorfor skulle jeg gøre det.... kan sq godt stå ved hvad jeg siger

• #19   13. okt 2011 har selv en på venstre hånd og fortryder nogle gange lidt, selv om andre synes den ok..

• #20   13. okt 2011 Michael - Så må jeg jo sørge for at passe på mig selv, så jeg ikke skal sadle om.. Men hvis der skulle ske en ulykke, så er jeg sikker på at jeg nok skal finde en løsning.. Men jeg vil ikke leve mit liv ud fra om jeg en dag skulle komme ud for en ulykke.. Det er da for deprimerende..

• #22   13. okt 2011 Men J G Spring ud i det... Hør ikk på de andre der kun kan brokke sig.... smiley Held og lykke med dig valg..

• #23   13. okt 2011 Åhhhh Peter kan du ikk bare holde, du er da vist kun ude på af brokke dig var......

• #24   13. okt 2011 peter j, er du kun herinde for at nedgøre folk?

Jeg har et fullsleeve på armen og hele mit ene ben, jeg ville også gerne have ned ad hånden. Det ville heller ikke være noget problem i mit nuværende job (selv ansigtstattoos ville være ligemeget her) men hvis jeg skal tilbage til mit gamle erhverv med kundekontakt ville det sende de forkerte signaler og jeg vil ikke begrænse min karriere pga noget blæk selvom jeg elsker det.

• #25   13. okt 2011 Julie P - sagittarius er det latinske ord for stjernetegnet som på dansk hedder Skytte.. smiley kan godt være det så oversættes til bueskytte, men det hænger vel sammen med at dengang latin var et levende sprog var før krudtet blev opfundet..

Omg en @lf - I hvilke situationer fortryder du..? kan du måske give et par eksempler?

• #26   13. okt 2011 Før var håndtattoos for det meste forbeholdt rockere og folk i det kriminelle miljø, sikkert for fremme deres image som hårdkogte typer.
    Men idag ses både chefer,kaptajner,kontorfolk,servicefolk,sælgere u name it!
    Mange kendte mennesker i tv har tusser og viser dem synligt frem!
    Det med at nogle folk dømmer ud fra syn er kun et bevis for deres sociale intelligens .. en klog mand sagde engang til mig i spjældet da vi var unge og dumme .-Du skal aldrig gå med mennesker der er dummere end dig selv...gå med dem du kan lære noget af!

• #28   13. okt 2011 Michelle - Jeg svarer kun dem som jeg synes har noget konstruktivt at komme med, Jeg gider ikk spilde min tid på folk som bare lukker lort ud..

AssJack - Kan godt se hvad du mener... Tak for indsparket.. Men jeg bliver ved min beslutning, ville bare høre om alle dem der havde fået det havde problemer med at få job, men det lyder ikke til at være så stort et problem som jeg frygtede.. smiley

• #31   13. okt 2011 Peter du da for dum og høre på?!?

• #32   13. okt 2011 og nej vi var unge og dumme men denne mand var/er faktisk ret intelligent og sad kun i fængsel på grund af en stikker som ikke kunne holde sin kæft.

• #33   13. okt 2011 sikke mange med skyklapper der er herinde!?! man skal se sådan ud og være sådan for at have en høj iq? eller opføre sig på en speciel måde?!? fuck hvor ville verden være kedelig hvis vi skulle leve som i ser på det!

• #34   13. okt 2011 det begynder jo af være mere og mere normalt af ha tusser gør det ikk?? Spørger bare.... Altså min sagbehandler han er da tusset på begge arme og op a halsen, men han har da fået et job, et sted hvor han har kunde kontakt hele tiden.. kan være han bare har været heldig, men han har da jobbet, så det er vel bare ved af være normalt at man har det.... Eller??

• #35   13. okt 2011 Peter = en flue på væggen!

• #36   13. okt 2011 2 af mine chefer er tusset på begge arme og ryg smiley

• #37   13. okt 2011 jeg er ikke H.A'er?

• #38   13. okt 2011 Flue btw så har du lige givet JG hans svar på hans spørgsmål smiley

• #39   13. okt 2011 Omg en alf: er de tusset på hænderne? Nej.

En finansiel rådgiver af nogen slags skal i hvert fald ikke plante en tattoveret lap i nærheden af mig. De få jeg kender der har tattoos på hånden er enten wannabe gangsters eller kriminelle.

• #40   13. okt 2011 Julie - Det har jo den betydning jeg vil frem til.. Jeg er skytte i stjernetegn, og det er den latinske betegnelse.. smiley Men tak for dine indput..

Omg - Ja, man møder fordomme.. Men det er til at leve med, for de mennesker som kommer med dem, er folk jeg ikke vil have noget at gøre med, det viser denne tråd tydeligt.. smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #42   13. okt 2011 Bare lige for at slå det fast..

Sagittarius er det latinaske navn for stjernetegnet "skytten".

mht. placeringen af din tattoo. Det er sgu dit eget valg. Gør hvad du føler for, og ikke for hvad du tror folk kommer til at tænke. Personligt er jeg ikke meget til ALT for synlige tatoveringer. At have på arme osv er "acceptabelt" i mine øjne. Hals, hænder og hoved er i mine øjne et sted jeg ALDRIG ville placere en tatovering. Har selv 15 tusser godt fordelt i sleeves og over det meste af kroppen - så ingen dumme fordomme herfra..
    Din fremtidige arbejdsgiver ansætter dig forhåbentlig ud fra dine kvalifikationer, og ikke om du er tyk/dum/grim/tatoveret etc smiley
    Kender flere med tusser på hænderne, som overhovedet ikke har problemer med at få jobs - det er nok mest den ældre generation som ser skævt på det.. Hvis du bare sørger for at give et godt førstehåndsindtryk, lægger de overhovedet ikke mærke til dine tatoveringer smiley

go for it.

• #44   13. okt 2011 Well synlige tusser er vel det samme som piercinger i ansigtet der ikke lige kan tages ud..

Jeg har synlige tusser, dog ikke på hænderne, hals eller ansigt og jeg har piercinger i ansigtet som ikke bare lige kan pilles ud..
    Har aldrigt været et problem for mig når der er søgt jobs osv..

• #45   13. okt 2011 *aldrig

• #46   13. okt 2011 lyt nu hvad folk siger! Hvis du søger indenfor et håndværker fag, ja, så er folk da ligeglade. Politibetjent, glem det, bankmand, glem det. Som regel bliver de højere stillinger ikke givet til overtatoverede mennesker, medmindre de er selvstændige.

• #47   13. okt 2011 og nej, mente ikke politibetjent som en høj stilling, men en stilling der gerne skulle skabe respekt og tryghed, hvilket en tatoveret hånd ikke symbolisere.

• #48   13. okt 2011 Julie - Det er dig som gerne vil have det til at være gevær skytte.. smiley Jeg ser det som skytte (Mit stjernetegn), og det kombineret med at jeg godt kan li at skyde hænger godt sammen i min verden.at det så er bueskytte eller slangebøsseskytte det bliver oversat med er sådan set ligemeget, bare der bliver ramt plet.. smiley

Rasmus - Jeg ser det også som om at det er kvalifikationerne jeg vil ansættes på.. Tak for dit indlæg..

Carina - Tak for dit svar, det lyder ikke som om at det er så svært at få job som jeg havde frygtet..

Esben - Jeg vil jo gerne være håndværker, o har også en drøm om at blive selvstændig, så det er jo fint..

• #49   14. okt 2011 Line - Tak for svar.. smiley Finans verdenen er ikke der jeg vil gøre karriere, så det gør mig mere rolig..

• #50   16. okt 2011 Held og lykke som selvstændig håndværker. Der er jo heller ikke ret mange af dem. Tænk dig nu godt om. Bare et godt råd, kender 10 stykker der har i ansigt og hænderne. Og de har sku fortrudt lidt.

Kommentér på:
Tattoo på hånden, Problemer??

Annonce