{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.548 visninger | Oprettet:

kasper .
kasper .
Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653

Hvad skal vi "gå til"?? møde nye mennesker {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Kæresten flyttede ind hos mig i København for et års tid siden, vi kunne godt tænke os at møde nogle nye mennesker så vi har tænkt os at starte til et eller andet, motion, dans, kursus m.m. kunne jo være fedt hvis der faldt et par nye venner/veninder af på vejen smiley

Nogle gode forslag?? det skal helst foregå efter kl 19 på hverdage, eller i weekenden.

Kæresten er ret hooked på Zumba, gør det gerne for hende.. men sidder ikke ligefrem og jubler hehe smiley

Bare for at sortere de første 10 dumme svar fra, så er swingerklub ikke en mulighed..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal vi "gå til"?? møde nye mennesker
  • #1   24. feb 2012 Badminton?

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#2   24. feb 2012 en mulighed smiley kom bare med flere, jo flere jo bedre

• Michael  N
    Michael N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 41
    #5   24. feb 2012 Man ku da kombinere det med noget godt at spise og drikke, en masse cafe besøg ku måske også gi gevinst...

• Michael  N
    Michael N Tilmeldt:
    jan 2007

#7   24. feb 2012 Tjae men det er da hyggeligt, og hvem ved, måske har Kasper guldet til det... smiley

• #9   24. feb 2012 skydning =)

• Michael  N
    Michael N Tilmeldt:
    jan 2007

#10   24. feb 2012 Bowling, der kan man drikke øl og dyrke sport uden det ser forkert ud.?

• #11   24. feb 2012 Madlavnings kursus.
    Badminton som nævnt.
    Petanque (hvis man er til meget gamle venner)
    Løbeklub.
    Cykelklub.
    Golf (spiller jeg selv og fik en del nye bekendtskaber, da man ofte går med andre rundt, hvis man er alene).
    Et eller andet aftenskole.(dog kan nogle hold være halvdyre)

Men hvorfor er det lige at i ikke har nogen venner? Er i begge tilflyttere eller hvordan?

• Michael  N
    Michael N Tilmeldt:
    jan 2007

#12   24. feb 2012 Man kan vel også købe nogle nye venner..?

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#13   24. feb 2012 @Julie P
    Det er lidt det jeg tænker, og helt sikkert også det der gør jeg ikke lige er tændt på det hehe

@Michael
    I wish haha smiley det bliver sku for dyrt smiley

@JulesBaby
    En eller anden form for aftenskole kunne også være sjovt tror jeg smiley

@Line
    Skydning er også sjovt, men der er tit også mange ældre mennesker hehe

@Nicolai
    Tak mange gode forslag, madlavnings kursus er en god ide, i hvert fald for mig haha.. ellers er en løbe klub måske en god ide, vi har begge snakket om at starte på at løbe, så hvorfor ikke smiley jeg har et par venner herinde, og min kæreste svinger også rigtigt godt med dem, men tror lidt vi bare har haft nok i os selv i laangt tid, så vi har nok isoleret os lidt, ubevist..

• #14   24. feb 2012 Havde jeg tiden, så havde jeg taget et madlavnings kursus. Tror jeg er blevet skadet af alle de programmer der kører i tv, men man kan aldrig blive for god til at lave mad og så er det jo hyggeligt og man lærer jo noget nyt smiley Ok. Ja så giver det mening, hvorfor i søger nye bekendtskaber smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#15   24. feb 2012 Præcis.. det var sku lettere da man var studerede, altså.. tja det er sku svært at møde nye "venner" ud af det blå.. så tænkte vi kunne spørge herinde og få nogle gode forslag smiley

• #16   24. feb 2012 Helt enig og især, hvis man er 2 der søger nye venner, som man helst skulle kunne sammen med. Men Go for it smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#17   24. feb 2012 det er jo ikke nødvendigvis et venne-par vi leder efter, men venner hvad især smiley hvad min kæreste og jeg leder efter i venner/veninder er ikke nødvendigvis det samme

• #18   24. feb 2012 Nååh.. Lød bare lige sådan på dit første indlæg smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#19   24. feb 2012 Årh ja kan jeg godt se nu.. men det behøver det bestemt ikke være smiley

• #20   24. feb 2012 kampsport! Det fungerer at kunne få lov at sparke på hinanden smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#21   24. feb 2012 haha snakkede vi faktisk lidt om igår.. smiley kampsport er også sjovt

• #22   24. feb 2012 tun din bil, og mød folk til arrangementer smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#24   24. feb 2012 @Marcel
    Den er ikke værd at tune mere på den bil smiley

@Casper
    God forslag, men gider ikke rigtigt møde mennersker igennem druk, typisk er folk jo noget helt andet når de så er ændru hehe

• #25   24. feb 2012 "Bare for at sortere de første 10 dumme svar fra, så er swingerklub ikke en mulighed.." - Men at tanken har strefter dig, det synes jeg er fedt! Hehe.

Personligt begyndte jeg til skydning. Det interesserer mig egentlig ikke helt vildt, men det er kanon hyggeligt at sidde og snakke med de andre i klubben, efter man har skudt og sidde og sammenligne points osv. Men ellers er det jo bare at finde noget i begge interesserer jer for og så komme igang.

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#26   24. feb 2012 er ikke ny på baboom.. man er nød til at tage sine forbehold haha smiley

Har gået til skydning før, der var sku bare mange gamle røvhuller.. men ja, at finde noget vi begge syntes er spændende er lettere sagt end gjort hehe, så vi kigger/spørger lidt omkring smiley

• #27   24. feb 2012 motorcykel så, bane motorcykler er ik så dyre, og der da en del arrangementer, med masser mulighed for at møde mennesker og ha det enormt sjovt. Samt man kan tage turer med dem fra Mc galleri og sådan. smiley

• #29   24. feb 2012 Swinger arrangementer, her kommer man til at kende hinanden både og og ind !

• #30   24. feb 2012 men jeg mener det. Jeg går til Taekwondo, vil ikke sige det absolut er det i skal gå til, men der er næsten flere piger/kvinder i min klub end mænd. Og det er god træning for alle.
    Og så er det sjovt og ikke så dyrt igen.

Kommentér på:
Hvad skal vi "gå til"?? møde nye mennesker

Annonce