1.243 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

Stening Stening

Jeg så et grufuldt drab på facebook, en ung pige var blevet forelsket i den forkerte mand, ihvertfald efter hendes forældres mening.Jeg behøver vel ikke at nævne hvor det fandt sted.

De to havde længe holdt det skjult, deres kærlighed var stærk, så de håbede at få forståelse for forholdet. Men pigen var lovet væk i et arrangeret ægteskab.

Omgivelsernes reaktion var at hun skulle stenes og han bortvises fra byen. Hendes skam var "selvfølgelig" større end hans, hun havde jo lokket ham til at deltage i denne forbrydelse, at blive forelsket i den forkerte.

Man gravede et dybt hul, her satte man kvinden ned i, så kun hendes hoved stak op.
Herefter kylede mændene unge som gamle sten på hende, hun bønfaldt og tiggede om nåde, men det rørte ikke mændene. Der var oven i købet nogle der stod og optog hele dette rædsels scenari med deres Iphones , der kan man tale om at fortid og nutid mødes på en grotesk måde.

Er der nogen der kan klandre mig i at mene at det er så langt fra alt menneskelighed og et levn fra fortiden der skulle straffes med udøvernes egen død. Hvordan kan man retfærdiggøre sådan en handling ved at sige at det er Allahs ønske. Sikke en gud at dyrke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stening
  • #1   6. nov 2015 Jeg har ikke ord for, hvad jeg egentlig mener, men sådan lige her og nu, skulle de fandme hænges langsomt, det er nok det ondeste, jeg kan komme det menneskelige, ingen gang dyr er så onde, hvor ville verden bliver et meget bedre sted, hvis disse onde mennesker kunne blive udryddet, jeg vil gerne være med til at udrydde dem ganske gratis, jeg ville kunne gøre det uden at blinke smiley smiley smiley

• #3   6. nov 2015 Vi var lige så slemme desværre, husker I inkvisationen, heksebrændinger og gabestokken?
    Men kulturerne kan vanskeligt forenes.

• #4   6. nov 2015 Nej, det husker jeg ikke, Kirstine, der er nok noget, jeg er gået glip af, men det har næppe fundet sted i 2015 smiley smiley smiley

• #5   6. nov 2015 Ren stenalder og nu bliver vi invaderet.... smiley

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #6   6. nov 2015 De er jo simpelthen flere 1000 år bagud hvad mange ting angår

• #7   6. nov 2015 Nej, David, kender du deres love og regler .... smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #8   6. nov 2015 Curt jeg kunne ikke finde videoen efterfølgende, og husker ikke hvor det fandt sted, men bare det at det finder sted kan på ingen måde influere på selve handlingen, der er ingen undskyldninger der dækker over en så horribel handling, GRUFULDT.

• #9   6. nov 2015 Som Kirstine er inde på, så er vi i nordvest europa, rent moralsk, bare nogle få hundrede år længere fremme end de muslimske lande....
    Du skal kun tilbage til attenhundredetallet for at se den samme mangel på respekt for kvinder, i Danmark. smiley smiley
    Var det ikke først i 1910 at kvinder fik stemmeret ?

Men ja... Det er fuldstændig uhørt at behandle andre mennesker på den måde...

• #10   6. nov 2015 1915 og det var ikke kun kvinder, også fattige mennesker....

• #11   6. nov 2015 Jeg har ofte når jeg skulle beskrive min hævnfølelse ved at øånske at vedkommende burde trtampes ihjel af gæs eller af myrer.

Bare fordi det er det værste jeg kan finde på.

Men stening er jo netop farlig, fordi den er nævnt i koranen som guds vilje. Den er svær at tale imod for en troende muslim..
    Mange af dem lever efter flere hundrede års tradition, h vor de aldrig har lært spor andet end koranen.

Præcis som vi for slet ikke så længe siden brændte vore hekse på bål.

Der hvor vi er foran er nu vi fjerner os fra religionen og bliver langt mere sekulære Vi tager ikke religionen alvorligt mere. Kun hvor vi kan finde en undskyldning i biblen for vore gerninger.

Men det har faktisk taget os flere hundrede år at nå så langt.

Religion er farlig for4di det vigtigste krav den stiller, er at du SKAL tro, på gud. Og skulle du komme til at lave noget galt, skal du blot angre så bliver du tilgivet

• #12   6. nov 2015 Der er stadig nogle der tror på Gud og Jesus, men det er ikke tilladt at brænde nogle på et bål det sørger straffeloven for. Det er til gengæld tilladt i nogle arabiske lande, med tilskuere og ret til stening.

• #13   7. nov 2015 Ja vi er bare et par hundrede år foran dem i udvikling.
    Men er det noget de selv har valgt.???

• #15   7. nov 2015 Jeg synes godt jeg kan huske den historie..

Var det ikke på Blågårds plads det foregik, og var det ikke de autonome der gravede hullet?

• #16   7. nov 2015 Stening på Blågårdsplads??? Hvad har du drukket MG?

• #17   7. nov 2015 Jetset selvfølgelig ikke 2015, men stadig babarisk kultur dengang i middelalderen hos kristne.

• #18   7. nov 2015 Kirstine.

Måske så jeg bare ind i fremtiden....

Hvordan skal vi forhindre lignende i længden med alle de "mærkelige" mennesker vi lukker ind?

• #19   7. nov 2015 Sådan er religion det gør mennesker syge i bøtten.

• #20   7. nov 2015 Måske MG, men tømmermænd og 'nightmare' k a n. påvirke tankestrømmen...

• #21   7. nov 2015 Ikke bare religion, men i høj grad gruppepres, social kontrol og magt styrer os mennesker før og nu.

• #22   7. nov 2015 Undertrykkelse og manipulation kan virkelig skabe et rædsels regime, og hvis man så lægger til at religionen er så dominerende som den er i de dele af verden, så skaber man en illusion om at det er tilladt at være så barbarisk.I skolerne læser de koranen hele dagen og sidder og rokker i takt til ordene, så de er analfabeter og hjerne vaskede.

• #23   7. nov 2015 Det korte af det lange er at man kan tage nogen ud af middelalderen, men man kan ikke tage middelalderen ud af den pågældende. Det tager hundrede års udvikling.

Konklusionen vil så være at vi skal virkelig passe på hvem vi lukker ind herhjemme

• #25   7. nov 2015 Nej Curt det gøres også i Koran skolen.

• #27   7. nov 2015 Jeg kan huske fra 24 dk. da samme emne var oppe og vende at der var lagt en video, hvor der naturligvis var advaret mod at den var slem.

Jeg ønskede ikke at se den, men på den anden side så skal virkeligheden nogle gange ses, for rigtig at forstå det grusomme som folk gør mod andre.

Det er gik flere dage inden jeg fik taget mig sammen. Ville ønske jeg ikke havde set det!

Det var en unge pige, med langt krøllet hår, klædt i cowboybukser og en langærmet t-shirt. Hun lå på jorden, og i en cirkel rundt om hende stod en masse mennesker, flest mænd. De havde deres mobiltelefoner løftet så de kunne filme massakren, mens de hujede højlydt. De kylede sten på størrelse med en knytnæve overalt på hende, hvorefter en mandsperson tager en af de store hule betonsten og knuser hendes hoved.

Jeg brækkede mig, og havde det forfærdeligt i lang tid efter. Det er så ufatteligt at nogen kan få sig selv til så barbarisk handling, og tro at det er Guds vilje.

Læg mærke til omtalen af hendes beklædning, men også at de fleste mænd var klædt i cowboybukser og t-shirts, med mobiler. Altså ikke en eller anden lille landsby, som er helt uden for landets lov og ret.

Det er rædselsfuldt.

• #28   7. nov 2015 #13 - er det en undskyldning, hvis de ikke selv har valgt, jeg ved ikke, hvad du mener med selv at have valgt, jeg tror ikke, de har noget imod det, tværtimod så bliver Koranen dyrket 100% - de synes godt om, at stene kvinder og dræbe deres børn smiley smiley smiley

• #29   7. nov 2015 Hvis de vil leve i vores land, må det have konsekvenser. Det er selvvalgt at bo her.

• #30   7. nov 2015 Præcis, Kirstine - det er heldigvis mod vores demokrati, som de paradoks er stik imod, skrid siger jeg bare smiley

• #32   8. nov 2015 Tak O.S. Så fik vi det på plads, det er jo vigtigt hvilken tro eller ophav til vold der kaster stenen.. smiley

• #34   8. nov 2015 Jamen, det må så være en supplerende kilde til Koranen så. Dog er det en total barbarisk handling, kun afstumpede "mennesker" kan udføre.

• #35   8. nov 2015 Ja det er en barbarisk handling som der ikke er nogen undskyldning for, og vores politikere er totalt ude hvor de ikke kan bunde smiley

• #36   8. nov 2015 Well, de autonome herhjemme, prøver da at gøre det samme mod politiet

• #37   8. nov 2015 De autonome skulle faktisk bindes sammen og slæbes med på Rådhuspladsen, og så skulle de stenes, møgunger smiley smiley smiley

• #38   8. nov 2015 De skulle bare klippes og få et arbejde 8)

• #39   8. nov 2015 Jeg tror desværre ikke, at det er nok APC smiley

• #40   8. nov 2015 Skulle de ned i din kælder, og få en omgang med piskene?

• #41   8. nov 2015 Ja - jeg får topkarakter i piskning - og det er gratis smiley smiley smiley smiley

• #42   8. nov 2015 Skal du nok passe på med at skrive her 8))

• #43   8. nov 2015 Uhhh bliver nervøs nu smiley smiley smiley

• #45   9. nov 2015 Uhmmm - jeg går ind for stening af gamle sure mænd, og pladsen skulle være Rådhuspladsen til offentlig skue, og jeg ville være den, der kastede den første spidse sten sigtet direkte mod hjernen eller mangel på samme.

• #47   9. nov 2015 Ja, og der kan I selv se, at nogen kan føle sig truffet - generelt skulle sure gamle mænd bare på hovedet i en gylletank smiley

• #48   9. nov 2015 Hæ hæ en gylletank, ny form for stening. Den er jeg med på. smiley

• #50   9. nov 2015 Arrghh,...... Curt. Lad nu vær' med at tage det så personligt, ikke?

Iøvrigt tror jeg at det ville være godt for gylletanken, for vi hysteriske kvinder dufter faktisk ret godt!

Kommentér på:
Stening

Annonce