392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Flarup Stenen fra Ydby Flarup Stenen fra Ydby

Her har vi så endnu et bevis på at vi danskere, for et par hundrede år siden, ikke var en skid bedre end de muslimske vandaler, der render rundt og ødelægger uerstattelige fortidsminder i mellemøsten.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/fandt-sjaelden-runesten-i-terrassen-efter-200-aar/5999860

Jeg kan lige høre en eller anden forstokket vestjysk præst stå og råbe: " Det er djævlens værk ! - Den skal bare væk.... "

Hva' ka' man sige ??? smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flarup Stenen fra Ydby
  • #2   18. mar 2016 Du behøver såmænd ikke at går flere hundrede år tilbage for at finde eksempler på vandalisme.
    For et par år siden blev en godsejer dømt for at jævne 12 fredede gravhøje med jorden - han havde brug for pladsen, så han kunne plante juletræer.

• #3   18. mar 2016 Karin..

Hvad en enkelt tosse kan finde på, kan man vel ikke drage et samfund til ansvar for.

Der findes også dyrplagere, men fordi der findes et par spader dér, er vi vel ikke alle dyrplagere.

• #4   18. mar 2016 Det har jeg heller ikke sagt noget om. Tilsvarende kan man sige, at fordi nogle Talebantosser og nogle IS-tosser ødelægger uerstattelige fortidsminder, er det ikke ensbetydende med, at alle muslimer gør det. I så fald ville de ægyptiske pyramider sikkert have været jævnet med jorden for længst.

• #5   18. mar 2016 Karin.

Nåh, det ved jeg snart ikke, Nørrebro er da ved at være ukendelig. smiley

• #6   18. mar 2016 Jeg kommer ikke så ofte på Nørrebro som tidligere, hvor jeg stort set var der hver dag til og fra arbejde.
    Men Nørrebro ser slidt ud, hvis du spørger om min mening.

• #7   18. mar 2016 Meget slidt!!!

Kommentér på:
Flarup Stenen fra Ydby

Annonce