Baronen von Münchhausen lever i bedste velgående Baronen von Münchhausen lever i bedste velgående
Nutidens konstante behov for hele tiden at være on-line og iscenesætte sig selv på den mest fordelagtige måde har gjort, at mange mediebrugere kommer frem med fantastiske historier.
Hvem har ikke set på Facebook og (for den sags skyld) andre medier hvor gode folk er til at bage økologiske kager og speltbrød, engagere sig for noble sager, hjælpe herreløse katte og udsatte medmennesker, bekæmpe sult i tredje verden og deltage i velgørenhedsarbejde?
”Facebook heltene” er dog svær at finde i virkelighedens verden, hvor ting er lige præcis som de plejer.
Dette minder mig meget om baron Münchhausens fantastiske eventyr: han kunne en masse ting, som helt almindelige mennesker slet ikke var i stand til gøre:
han red på en kanonkugle, foretog rejser til månen og undgik at synke i en sump ved at hive sig selv og sin hest op ved hårene.
Kender I andre multitalenter, som også er exceptionelt gode mennesker? Og de har selvfølgelig ingen svage sider, og laver heller ikke nogen fejl, glemte jeg at tilføje…
dec 2014
Følger: 5 Følgere: 106 Emner: 25 Svar: 1.193
Vi har flere baroner nu end nogensinde, og de higer alle sammen efter opmærksomhed!
dec 2014
jeg ser en ny kirsebær skov som resultat af dine aktiviteter?
kilde: http://vi.sualize.us/blooming_threadless_best_t_shirts_the_world_deer_illustration_flowers_blooming_picture_q8k7.html
dec 2014
den oprindelige historie fortæller om et rådyr med et kirsebærtræ mellem sine gevirer, det var resultat af baronens skyderi. Men jeg er helt med på dit forslag om at finde en anden placering. herligt, tak.
Problemet er at jeg ikke er ekspert i Paint, måske vil nogen melde sig frivilligt
Photo shop kan også bruges.
O.S.
Jeg troede slet ikke på at du ser den slags fjernsyns programmer
dec 2014
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.934
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.934
dec 2014
En sen aften binder Münchhausen sin hest til en - som han mener er en pæl - i virkligheden er det spidsen af en vejrhane på et kirkespir. Efter det havde tøet om natten dingler om morgenen hesten på kirkens spir. Münchhausen tager sin pistol og skyder gennem grimen, så hesten falder ned, og han kan fortsætte sin rejse.
jan 2016
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 6 Svar: 89
dec 2014
Kan man ikke forholde sig til trådets emne skal man oprette egne oplæg.
dec 2014
Fedte, der vrimler her med dine gamle kærester, besserwisere.....Men det ser ikke ud som om de er kommet efter bruddet. Sidder og surmuler stadig..Lad os henvise dem til Akademiker galleriet på baboom.Ren beskæftigelseterapi.
dec 2014
Men for en der har vundet konkurrencen lyder agenten ikke som om han er specielt tilfreds med udfaldet
Baronen von Münchhausen lever i bedste velgående