{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Bazar Vest i Århus {{forumTopicSubject}}

De har haft besøg af SKAT, Arbejdstilsynet, Fødevarestyrelsens Rejsehold og Politiet i fælles aktion.

Det var ikke spildt arbejde. Så kan de lære det, men sådanne regler er de ikke vant til fra hjemlandet, men sådan er det altså i Danmark.

Et kraftigt kultur sammenstød og dermed masser af problemer, så det kan være en undskyldning eller hva ??

https://www.bt.dk/krimi/kaempe-razzia-i-butikscenter-flere-butikker-gjorde-sig-saerdeles-uheldig-bemaerket

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bazar Vest i Århus
  • #3   25. jan 2018 Fint...ærgerligt de ikke fandt ak47 gemt væk i brødkassen, men ellers en bred vifte af overtrædelser som i deres hjemland ikke fik nogen som helst til at løfte et bryn.

• #5   25. jan 2018 Men lur mig om de ikke om nogen tid bare forsætter hvor de slap, for overfalds styrelsen har travlt og gider ikke overfalde samme sted hver gang.

• #7   25. jan 2018 Alle skal opleve basar fyn de har et udvalg som frugter som granat æbler, de er nænsomt plukket uden at stilken er trækket ud. Vi har et udvalg af krydderier som heroin, vi har både til at ryge og blæse imens - i ved både blæse og have øko mel i munden. Er du ekstra venlig så kan du få en ak47 i samme pris med en lammebov.

Gør som Odense luk ned for den indre by og få en letbane ingen gider, fordi der ikke er butikker, for de er gået konfus.

Nå dap ned på Skibhusvej og ind i Basar Fyn hvor vi med lette hænder fingrer på vægten, her er alt hvad du begærer, lidt slør til de mørke nætter, krydderier som ikke engang har set grænsen af >DK:

En suge pibe som siver falsk luft - og brokker du dig er du bare en dum dansker.

Du kan få en burka tur med massage eller en Niqaap tur og få de ømme lænder masseret. Alt klares af et professionel sort arbejdende personale fra Mellemøsten.

Så kom nu.......

• #10   25. jan 2018 Rasmus burde tænde lyset hos Ali for alt er slukket og ingen er hjemme..

Kom så lad os få halal slagtet den bolle.

• #17   26. jan 2018 Nu er der så nogen, som mener, at vi ikke skal tage deres kultur fra dem, de skal have lov til at beholde deres kultur, det skal ingen blande sig i.

De er slet ikke vant til, at der skam er regler for, hvordan man driver virksomhed/forretning, og skriftlige regler for, hvordan man ansætter personale osv, alt skal foregå på skrift.

Og SKAT skal have en redegørelse for hver tjent krone + MOMS regnskabet.

Men vi må ikke glemme, det er ikke kun Bazar Vest i Århus, der afholdes utrolig mange Loppemarkeder/Privat salg rundt omkring det ganske lille skønne Danmark, bare se, hvor mange annoncer, der er her smiley

• #18   26. jan 2018 Kan det i det hele taget betale sig at gå efter de små beløb der svindles for. Ironi kan forekomme, men alle vil sikkert forstå mig når jeg lige i flæng nævner sådan en sag som for eksempel salget af Statens Vaccineproduktion til Sheik Abdulaziz Hamad Aljomaih. Dette beløb som staten "forærede sheiken var på 1;3 milliarder kroner. Også salget af Dong var noget af et scoop, der blev sat penge i banken, men ikke i Danmark. Og sidst men ikke mindst så forsvandt der et kæmpe milliard beløb ud at Skats Kasse. men ingen gik efter den sag. Jeg forsvarer på ingen måde de svindlere der findes i basaren, det er forkasteligt at de ikke retter ind efter vores regler her i landet, men set i skæret fra den massive "pengeafbrænding" fra vore "lederes side" så er det peanuts.

• #19   26. jan 2018 Kisser, det må være fordi, det er meget nemmere at fange små fisk fremfor store, jeg synes også det andet er noget svineri, men de finder vel også ud af at overvåge det en dag, må vi håbe.

• #20   26. jan 2018 jeg tvivler Jetset, de store beskytter hinanden, og alle vasker de deres hænder, Vorherre på et vist sted, jeg er så træt af de mennesker der skulle lede landet men i stedet bringer os til tiggerstaven, (meget gammelt udtryk) men jeg er også 71 år så måske er jeg blevettræt af at høre på alle deres kaudervælske (også Gammelt udtryk) Nonsens.

• #21   26. jan 2018 Vi må have en tråd om gamle udtryk, det er faktisk interessant synes jeg smiley - og så har jeg hørt i min øresnegl, at vi i dag skal være over 85, før vi kan kaldes os gamle, så come on smiley smiley

• #22   26. jan 2018 Når man er gammel så kan man ikke bestige "bjerget"

• #23   26. jan 2018 Mener du så, at det er slut med sexen, så kan jeg godt betro dig, at der tager du fejl, så vi skal slet ikke være så kede af at blive ældre, vi mærker også livet, når vi kommer på plejehjem, hi hi smiley

• #24   26. jan 2018 jetset

Når dinglen er en slatten spagetti og kun kan bruges til at pisse med så er den stadig brugbar bare ikke i bjergområdet og det er da ligegyldig om du er på plejehjem hvis dilleren ikke dur får du ingen tur.

• #25   26. jan 2018 Mon ikke man lærer at blive kreativ, sex findes i mange varianter - de gamle besøger skam hinanden, det er bare så sødt ikke et øje tørt og er det ikke livsbekræftende smiley

• #26   26. jan 2018 så skal man passe på og jeg håber da at plejehjemmet har en gummi automat hvor man kan trække et lod til lidt sex.....men husk på at den ældste moder 74 har født et barn.

Så pas på cremen hvor end den lander. vi skal ikke gør plejehjem til vuggestuer...

• #28   26. jan 2018 Ja, 74 år, født et barn - stakkels barn, men det er sket af kunstig vej, så bare tag det roligt, jeg tror ikke, der er nogen, der bliver gravide smiley

• #29   26. jan 2018 #27 - det kan forekomme i alle aldre, ikke kun forbeholdt de gamle drenge smiley

• #31   26. jan 2018 For der findes absolut ikke grimme mænd smiley

• #33   26. jan 2018 Blind date - hvor kan man blive overrasket, nogle gange overraskende positiv smiley

• #35   26. jan 2018 Jeg mangler et kysseikon smiley smiley smiley

• #37   26. jan 2018 Jeg mangler bare en Hane der kan træde i karakter smiley smiley smiley

• #39   26. jan 2018 #38 UPS - nu skal du da bare lige vide, der ikke er mange dage til, jeg er på dine kanter, hvad siger du så smiley smiley smiley BØVS smiley

• #41   26. jan 2018 Nej, du er da helt vild med mine brugte smiley smiley smiley

• #43   26. jan 2018 Nej, du er ej, jeg skal nok ikke tage din avatar så højtidelig smiley smiley smiley

• #45   26. jan 2018 Jeg kan kun give dig ret, men derfor kan du da godt have en god smag eller hvad smiley smiley

• #47   26. jan 2018 Cameler eller ej, jeg har besluttet, at jeg skal være en rød Hankat smiley

• #50   26. jan 2018 Der er bare ikke nogen, som Garfild, han er bare den skønneste hankat - så måske er jeg en hunkat i mit næste liv, måske jeg så har en chance smiley smiley smiley

• #53   27. jan 2018 Katte gør mig i godt humør - jeg ved bare ikke, hvordan jeg overfører fra min tlf, lærer det nok en dag smiley - jeg har mange billeder af mine 2 misser smiley smiley smiley

• #54   27. jan 2018 Elsker også katte - jeg ved ikke hvorfor men sådan har det altid været. I firmaet jeg arbejde for kom den ene efter den anden og det var altid mig som skulle være kattefar, med øremærkning og sundheds attest

• #56   27. jan 2018 en skål til katten

profilbillede
  • #63   29. jan 2018 Når debatten er færdig, gør det ikke så meget, at den kan ende i lidt ping-pong smiley

• #64   29. jan 2018 det hele ender jo alligevel i lort og lagkage, i meninger som i realiteten ikke kan ændre en skid...

• #65   29. jan 2018 Jeg synes da ikke, denne her tråd er endt i l***, det gør ikke noget, at der kan grines lidt smiley

• #67   29. jan 2018 Og Bazar Vest et ømt sted - kulturberigelse kulturberigelse kulturberigelse smiley

• #71   29. jan 2018 #69 - FHHH det er til eftertanke smiley

Kommentér på:
Bazar Vest i Århus

Annonce