Kirke Moske? Kirke Moske?
Kirker bliver i hobetal omdannet til Moskeer i EU, for mig at se er det en magt demonstration og at pisse på kristne. Det mest besynderlige er at lande i EU finder sig i det - og lægger sig fladt ned og score ejendomsværdien.
På den anden side, at når man kan tillade heste og hunde kobbel i kirker så forstår jeg det godt.
I Danmark er man imod den islamisering af kirker som for mig er ligegyldig da jeg ikke tror på at have nisser bliver levende om natten og slår græsplænen og da det skrammel bare fylder op - så så' jeg hellere at man springer det skrammel i luften som ikke er i brug og laver noget anvendeligt som parkering.
Jeg vil så fraråde at lave det om til ungdomshus, da det så efter 1 år er lige til at at rive ned - og så får vi et nyt Jagtvej 69 - som absolut ikke er en sexuel stilling men en ungdom som tror de er ansat i et nedrivnings firma.
Omdannet kirker til Moske....
Italien, frankrig, Norge, Sverige, Tyskland osv....Korset i spiret er smeltet om og nu pryder de tidligere kirker med et hagekors - ups...skrivefejl... mente Halvmåne.
Islamiseringen køre planmæssigt.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
søgeord:
Kirker omdannes til Moske...
Her kan man også læse at Vejle har et samarbejde kirke og moske - hvordan det så kan hænge sammen. Er der så sat brædder for de nederste bænke, så lystige atomfysikere ikke får stådreng? Er kvinder i moskeen stadig bag tremmer - med et lille kighul?
dec 2014
Og kan man være sikker på at alle er kvinder? Hvor kommer en kvindelig hen når hun begår selvmord? Bliver hun en af de 72 jomfruer? Hvor mange kirurger er der ansat i den muslimske himmel?
dec 2014
Kom til at tænke på et gade markedet i Tyrkiet hvor der hang store lyserøde underbukser til salg i str. XXXXXXXXXL - føj for helvede, dem ser man nok ikke de 72 jomfruer gå i - for så forstår jeg hvorfor folk bliver homo.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 445 Svar: 9.931
Aaarrhhhh ....., er det din humor, som er på spil her, det håber jeg og ikke din ramme alvor. Men du er parat til at give køb for den Danske Folkekirke, hvad bliver så det næste, du synes, skal springe i luften, her gik jeg og troede, du ville være med til at passe på Danmark
dec 2014
Det var ironi med lidt alvor - for danskere tager ikke kirken alvorlig kun 4 gange eventer i deres liv.
Blogger
Men din gammel dreng, kunne du forestille dig en dansk landsby uden en Kirke, det kunne jeg ikke og jeg kunne heller ikke forestille mig Roskilde eksempelvis uden Domkirken. Vi skal passe på Danmark, det er ikke godt at vide, hvornår vi ikke har Danmark mere
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
https://www.km.dk/folkekirken/kirkestatistik/folkekirkens-medlemstal/
Blogger
dec 2014
Det samme billede som i EU sker også for Danmark, hvor man i større stil vil lægge kirker sammen og bruge bygningerne til andre formål.
Jetset...jeg kan heller ikke forstille mig et lille samfund uden en kirke, men det har ikke noget med tro at gøre mere om hvad man er vant til at der skal være - samt ens kultur.
Jeg tror nok at jeg har været mere i kirke i min barndom/ungdom end de fleste i Danmark - da i ved min far var præst. Gunden til jeg kom var en selv studie i hvor mange som kom igennem en uge. pr. år - samt tal fra min far.
Selv dengang var det beskæmmende hvor lidt folk brugte kirken - for det meste brugte de den til fødsel, konfirmation, bryllup, død. og det er det.
Jeg ved godt at Jesus sagde engang: Guds hus er ikke en bygning og han kan ikke have mere ret.
Så siger folk.....jo men vi er kristne i det daglige - Ha ha.....gu er i ej. Det fylder ikke ret meget i det daglige hos den enkelte. Man køber hus forbi, og føler sig frelst.
Kirkens rolle er udspillet - og dedicationen er udskiftet til noget kultur halløj, hvor man forventer at kirken er der når man efter 50 år lige smutter forbi.
Blogger
Kirke Moske?