Franskmand - fremmed i eget land Franskmand - fremmed i eget land
Imens fransk politi opløser etniske franskmænd som er flere end 10 og lader bødeblokken gløde - så ser det anderledes ud i indvandre tunge områder - med speciel muslimsk segment.
Her har man valgt ikke at sanktionere af hensyn til politiet sikkerhed.
Mon det ville gå i Danmark? ja - tror allerede at politiet ikke skal have klinket noget og hellere koncentrerer sig om de som køre 7 km for meget.
at Frankrig ikke erkender er at Ghettoer bliver de rene Corona reder, som når samfundet gives mere fri - render ud og starter en ny pandemi. De ser stort på forsamlings loven, og gør som det passer dem.
Husk at gemme lidt håndsprit til senere.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 350 Svar: 3.736
Der bliver ikke holdt begravelser for danskere, da det kan være for farligt.
Men i fredags, blev der holdt en muslimsk begravelse hvor mere end 100 mænd der stod tæt sammen var tilstede. Det var politiet også, men på afstand, og de gjorde intet for at fortælle at det ikke var en god idé.
dec 2014
https://www.bt.dk/samfund/muslimer-staar-taetpakket-til-begravelse-her-er-forklaringen
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Lyder mærkeligt at politiet forklare at begravelser ikke er omfattet af forbud - samt at de ikke vil gå ind af hensyn til smittefare. Men, hvorfor går de så ind i grupper som er mere end 10 og forsøger at opløse den?
Jeg kan ikke se logikken.
dec 2014
dec 2014
Men i dette tilfælde har man altså ladet være.
dec 2014
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Imens fransk politi opløser etniske franskmænd
Hvilket opløsningsmiddel brugte de
dec 2014
det var en metaforisk - hvor man udvander fransk lov til fordel for indvandre - igen ser vi en stor berøringsangst. Det er vejen ned at opdele et land i 2 lovregler, en for etniske franskmænd og en for indvandre - indvandre klapper i deres hænder for nu har Frankrig officielt godtaget Sharia som står over fransk lov.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
dec 2014
den var helt gennemtænkt...For det er jo hvad der sker i Frankrig...problemet er at musser er dårligt til at lave vin - så det bliver sgu noget koran tynd gang kamel pis. Problemet er for musser er at få Frankrig til at ligne en ørken - men med deres viden så behøver man ikke spekulerer på det.
Der er så mange efterhånden at de kan påvirke valg og få deres egne hovedbankede idioter ind i Regeringen - som naturligvis tilsidesætter fransk lov- de har i lang tid brugt terror til at gøre landet usikker som er formålet. Det første som bliver tilbagerullet er tørklæde forbuddet, samt burka forbuddet.
Med 5 millioner muslimer eller mere, så bliver de en magtfaktor og Frankrig har ikke set faren - De har lukket ral og krat i 70 år - speciel da de har en kærlighed til Marokko og den franske legion som havde belægninger der.
Jeg tror det her bliver grimt.
dec 2014
De har jo fuldstændigt nægtet at følge nogen som helst vejledning omkring de restriktioner som er givet.
Disse ortodokse jøder er lige så bindegale som de radikale muslimer.
dec 2014
Da jeg var i Jerusalem så vi grædemuren - hvor de stod og messede og bukkede til den store guldmedalje og satte små sedler i klemme i muren. Jeg satte en seddel i klemme med ordene "Jeg vil være millionær. " Jeg venter stadig.
dec 2014
Men de har deres egne våbenføre folk, der med hård hånd fordriver muslimer fra deres hjem, hvor de har fuld ret til at bo.
De er ikke mere religiøse, end de bevidst vælger at overse budskabet: Hold fred med hinanden, og det vil gå jer godt!
dec 2014
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
Tror ikke, der er så stor procent af de ortodokse jøder, i hvert fald lægges der ikke så meget mærke til dem, men jeg blev dog overasket over deres levevis ved et foredrag med Bent Mechiors barnebarn, overrabineren Jair Mechior.
Det var skræmmende, og ligeså burde du se " https://www.netflix.com/dk/title/81019069", hvis du har Netflix.
Franskmand - fremmed i eget land