398 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ikonisk kro Ikonisk kro

Man kan læse at Den gamle kro genåbner efter den nu har skiftet ejer, den har været lukket siden 2020 - pga. Mettes forpulede bande som huserede rundt om i det danske samfund og lukkede ral og krat - samt det sindssyge graveri som køre på 4 år i Odense.

Den gamle kro har 340 år på bagen, og har haft mange funktioner i de mange år som:
konditori, bageri, skomager, frugthandel, skomager og værtshus, men i de sidste mere end 80 år er det blevet kendt som ikonisk kro.

Det værste som lukkede i mit nærområde var den gamle bager som hed: A. Kraft - turister elskede den både for deres brød og for navnet.

Hvis man skal finde en bager bare 10 km fra mig , så skal jeg bruge en tidsmaskine, Rema, Netto, Fakta osv....sælger skrammel som en på 1 år kunne varme op.

Al det skrammel brød er resultatet af dovenskab og priser - samt at udvalget er minimeret til noget så ulækkert som pølsebrød, hvem i helvede spiser pølsebrød som morgenmad? så skal man godt nok være blank -samt noget at det mest mærkelige et eller andet jeg ikke engang kender navnet på. Det må Sgu været noget lort nede fra Mellemøsten som de har implementeret - for noget er så hvinende sød at det er uspiseligt.

Som en kuriositet åbnes der en Deli i den gamle kro, så det bliver spændende hvad den kommer til at indeholde,

Men heldigvis så er der kommet en folkevogn med morgenbrød på marked lige over for mig, men desværre kun om Lørdagen. Men så kan jeg købe brød og så ind på den Deli i den gamle kro for at købe friskskåret pålæg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikonisk kro
  • #1   23. maj 2021 Polysl er det fordi vi er blevet ældre at vi ønsker de ting som før i tiden var en selvfølge smiley

• #2   24. maj 2021 Jeg har intet imod udvikling i samfundet - men jeg er imod afvikling. Man kalder sig bager, men sandheden er at alt stort set er bakeoff - det vil svare til at en kalder sig restaurant, men sælger for tilberedte retter.

Med hensyn til den gamle kro så ser jeg det som et plus at de breder sig lidt mere ved at oveni at lave en Deli - netop for at overleve. Den vil jeg nok komme til at bruge meget, for jeg elsker at spise friskskåret pålæg - og så har de nok nogle specielle syltede ting.

• #3   24. maj 2021 Polysl enig jeg elsker nu også det friskskåret smiley

• #4   24. maj 2021 Tænk at man allerede dengang kunne forudse hvor samfundet bevæger sig hen.

In the Year 2525
    Zager and Evans

https://genius.com/Zager-and-evans-in-the-year-2525-lyrics

• #5   25. maj 2021 Polysl der findes mange fremtidsfilm smiley

• #6   25. maj 2021 ja. Leon

Og det uhyggelige er at mange af dem rammer plet.

• #7   25. maj 2021 Polysl jaaa og hvad med den film 2021 smiley

• #8   25. maj 2021 Leon

Selv musik har sine forudsigelser som Pink Floyd " We don't need no education" som siger at man skal gøre op med den Main stream under visning - slash hjernevask. Det kan ikke siges mere tydeligt.

Stort set elsker jeg film som gør op med vanetænkning og hjernevask som man hver dag er udsat for. Tesen er at høre man det nok mange gange så tager man det til sig som sit eget.

Formålet er at gøre alle firkantet så er de nemme at styre og parkere lige der hvor man vil have dem.

Hvis alle var firkantet så sad vi stadig med en kæp og ikke ane hvad fanden man skulle bruge den til. Den dybe tallerken ville ikke være opfundet, eller kniven eller gaflen. Så havde vi stadig siddet som en gang ulabulla og lavet mærkelige lyde og lyttet til en kolbøtte som mener han er gud.

Der har altid været jagt på dem som tænker og taler anderledes, så eksempel med flyet hvor man ville have fat i en systemkritiker.

Det er derfor at muslimer afholder kvinder for at blive uddannet som i Afghanistan. Det sjove er at det muslimske land som Iran ikke har den ide - her går man højt op i at uddanne kvinder - det er nok det eneste land i Mellemøsten som har den mening.

• #9   26. maj 2021 Polysl det er sku godt vi ikke er hjernevasket endnu smiley

• #10   26. maj 2021 Polysl jeg er altså mere til trekanter smiley

Kommentér på:
Ikonisk kro

Annonce