Ikonisk kro Ikonisk kro
Man kan læse at Den gamle kro genåbner efter den nu har skiftet ejer, den har været lukket siden 2020 - pga. Mettes forpulede bande som huserede rundt om i det danske samfund og lukkede ral og krat - samt det sindssyge graveri som køre på 4 år i Odense.
Den gamle kro har 340 år på bagen, og har haft mange funktioner i de mange år som:
konditori, bageri, skomager, frugthandel, skomager og værtshus, men i de sidste mere end 80 år er det blevet kendt som ikonisk kro.
Det værste som lukkede i mit nærområde var den gamle bager som hed: A. Kraft - turister elskede den både for deres brød og for navnet.
Hvis man skal finde en bager bare 10 km fra mig , så skal jeg bruge en tidsmaskine, Rema, Netto, Fakta osv....sælger skrammel som en på 1 år kunne varme op.
Al det skrammel brød er resultatet af dovenskab og priser - samt at udvalget er minimeret til noget så ulækkert som pølsebrød, hvem i helvede spiser pølsebrød som morgenmad? så skal man godt nok være blank -samt noget at det mest mærkelige et eller andet jeg ikke engang kender navnet på. Det må Sgu været noget lort nede fra Mellemøsten som de har implementeret - for noget er så hvinende sød at det er uspiseligt.
Som en kuriositet åbnes der en Deli i den gamle kro, så det bliver spændende hvad den kommer til at indeholde,
Men heldigvis så er der kommet en folkevogn med morgenbrød på marked lige over for mig, men desværre kun om Lørdagen. Men så kan jeg købe brød og så ind på den Deli i den gamle kro for at købe friskskåret pålæg.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Med hensyn til den gamle kro så ser jeg det som et plus at de breder sig lidt mere ved at oveni at lave en Deli - netop for at overleve. Den vil jeg nok komme til at bruge meget, for jeg elsker at spise friskskåret pålæg - og så har de nok nogle specielle syltede ting.
dec 2014
dec 2014
In the Year 2525
Zager and Evans
https://genius.com/Zager-and-evans-in-the-year-2525-lyrics
dec 2014
dec 2014
Og det uhyggelige er at mange af dem rammer plet.
dec 2014
dec 2014
Selv musik har sine forudsigelser som Pink Floyd " We don't need no education" som siger at man skal gøre op med den Main stream under visning - slash hjernevask. Det kan ikke siges mere tydeligt.
Stort set elsker jeg film som gør op med vanetænkning og hjernevask som man hver dag er udsat for. Tesen er at høre man det nok mange gange så tager man det til sig som sit eget.
Formålet er at gøre alle firkantet så er de nemme at styre og parkere lige der hvor man vil have dem.
Hvis alle var firkantet så sad vi stadig med en kæp og ikke ane hvad fanden man skulle bruge den til. Den dybe tallerken ville ikke være opfundet, eller kniven eller gaflen. Så havde vi stadig siddet som en gang ulabulla og lavet mærkelige lyde og lyttet til en kolbøtte som mener han er gud.
Der har altid været jagt på dem som tænker og taler anderledes, så eksempel med flyet hvor man ville have fat i en systemkritiker.
Det er derfor at muslimer afholder kvinder for at blive uddannet som i Afghanistan. Det sjove er at det muslimske land som Iran ikke har den ide - her går man højt op i at uddanne kvinder - det er nok det eneste land i Mellemøsten som har den mening.
dec 2014
dec 2014
Ikonisk kro