304 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Nul til halal Nul til halal

Muslimer er sure over at Burger King steger halal inficeret bøffer sammen med ikke inficeret - de kalder det en krydskontaminering. Jeg kan godt finde på et mindre lødigt ord - men så får jeg alle halal hippier på nakken.

Islam er en krydskontaminering af det kristne samfund, så alle jer med jeres sjove huer og tørklæder og obi telte - må finde vejskiltet mod tyskland, så kan jeg nyde en burger uden den er svinet til med ord fra koranen.

Danmark for danskere, Mellemøsten for muslimer, så er der ingen racisme eller halal burgere.

Danmark og andre demokratiske lande er forfærdeligt lande for muslimer som udsættet for alverdens tortur - hva siger du? det er redaktionen som beder mig om en rettelse. Passer det ikke?

Ok....så må jeg lige lave en rettelse om at det er et forfærdeligt land danskere lever i som gade røverier, voldtægter, mord, skyderier begået af brun kartoffel folket - kan man sige det? man nikker fra redaktionens side.

Hvordan dømmer i de kriminelle brun kartofler?

Jo - siger en dommer de får 3 betingede udvisninger og 3 betingede udvisninger - giver i slet ikke ubetinget udvisninger? jo siger dommeren - alle dem som køre over for rødt. Hvad med mord og voldtægter osv...? skal de ikke have en ubetinget udvisning. Nej siger dommeren, de er al for besværlige når de varetægtsfængsles, speciel rum vendt mod mokka, mad osv.. - og med den type forsvarer de har - så er det nemmere bare at fyre en fed.

Fyre en fed? hvad betyder det?

Snif snif - jo man eh øh......snif snif... kan vi ikke tage det interview en anden gang?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nul til halal
Kommentér på:
Nul til halal

Annonce