313 visninger
|
Oprettet:
Juleudsmykning {{forumTopicSubject}}
Nu popper juleudsmykningerne op rundt omkring og når det starter så tidligt bliver min julestemning desværre slidt ned inden juleaften.
Jeg savner de gode gamle dage hvor julen startede første søndag i advent og på landet endda senere.
De gode gamle dage da både jul og julepynt samt alt andet var mere enkelt og ligetil.
Dengang vi selv lavede guirlander og flettede julehjerter samt skrev en masse julekort.
Hvad mener i andre om at julen starter så tidligt idag kontra dengang vi var unge ?
maj 2023
Følger: 3 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 349
Enig…
Et år pyntede jeg til jul først i november fordi jeg ikke ku vente….det endte jo så med inden jul var det nede igen
Var i Herning i går til den store DKK hundeudstilling.
Gik en tur i den julepyntede gå gade bagefter.. flot men for tidligt
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 32 Emner: 55 Svar: 594
Jeg bryder mig heller ikke om, at det tændes tidligt, mange steder endda allerede i Oktober.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 144 Svar: 2.242
Præcis som Leon husker jeg også juleudsmykningerne i Dalle Valle som først blev åbenbaret 1 dec. naturligvis og dengang stod folk vitterlig i kø foran byens flotteste juleudsmykning hver eneste år, så vidt jeg husker
dec 2014
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 32 Emner: 55 Svar: 594
Blogger
Online Tilmeldt:
dec 2014
Følger: 14 Følgere: 257 Emner: 267 Svar: 9.911
Men meget har forandre sig i juleudsmykningen rundt omkring. Nogle steder ligner det Dyrehave Bakken med kulørte blinkende lys, der ikke har noget at gøre med hyggelig julelys, det er for meget for mig og kan også minde om en USA Range. Jeg synes det er hyggeligt, hvis man har en have, at have lys i et Grantræ og hyggelys i vinduerne, men sådan er vi nok forskellige.
Jeg kan se, der er masser af lys i Å.R. hus, hvis det altså er dit lys.
Jeg ønsker alle en glædelig jul - og håber ikke, at jeg vil drukne, jeg bor nord øst og er godt udsat, ellers tak for nu ......
maj 2023
Følger: 3 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 349
Synes den er smuk.
Ikke meget jul over den. Men smuk
Juleudsmykning