Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Restaurant nær aalborg
  • #1   12. okt 2009 San Giovanni er ganske enkelt fantastisk - ikke billig men virkelig god mad og service. Det hænger dog ikke sammen med i skal i biffen bagefter da de serverer "slow food" *S*

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 58 Svar: 106
    #2   12. okt 2009 Luneborg Kro (15 km fra Aalborg)
    www.luneborg.dk

Røverstuen Rold
    www.roeverstuen.dk

Super lækkert begge steder

Ellers er der jo mange i Aalborg C
    Madkonsortiet, San Giovanni, Herreford, Elbjørn osv.

• #3   12. okt 2009 Thomas A - Du nævner Elbjørn.. Den har jeg også selv overvejet .. er det noget du kan anbefale ? smiley Min kæreste er ikke meget for fisk , skal lige siges .. Er der kun fisk?

• #4   12. okt 2009 Jeg ville anbefale Mortens kro, virkelig fantastisk sted, ikke andet at sige til det, med god betjening og mad!! - Der man man også få til biografen, hvis det er smiley

• #5   12. okt 2009 Alexander A - Har os kigget lidt på Mortens Kro, men syns bare det er ret dyrt s;

• #6   12. okt 2009 Det er rigtig nok... Men det er ALLE pengene værd, du får ikke bare god mad, betjening/service og lækre omgivelser... Du får en oplevelse der sent bliver glemt!..

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #7   12. okt 2009 Røverstuen er helt fantastisk smiley

• #8   12. okt 2009 Prøver lige at udvide min søgning .. hvis nu vi siger at det også kan lade sig gøre at komme til Hjørring og tage biffen der i stedet, er der så nogle der kan anbefale noget i Hjørring området ? Ikke mega dyrt , men stadig godt .. Gerne hvor man kan få 2 retters med rabat, som man kan på mange restauranter ? smiley

• #9   12. okt 2009 Tror det ville være godt hvis du skrev et prisniveau, så dem der hvade en idé, kunne se om den passede smiley

• #10   12. okt 2009 Jamen i Aalborg plejer man at kunne få sådan et 2-retters menu-tilbud til omkring 200-250 kr. ?

• #11   12. okt 2009 Ellers er den nye kineser restaurent nede på havnen også super god!! Og ja røverstuen kan også klart anbefales..

• #12   12. okt 2009 Du skulle nok have startet med at "det skulle være discount" .. Der er også Mad Donna på Vesterbro der er også fair mad til prisen. Elbjørn er sgu ikke meget værd til prisen. Et andet sted man får yderst fair mad til prisen er Mette Wuns overfor det gamle Bio 5 - er mest sandwich og gode salater men lige noget for "damer" ...

Kommentér på:
Restaurant nær aalborg

Annonce