{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

SK
SK
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.021

Opskrift på Mojito {{forumTopicSubject}}

Jeg var en gang til en fest hvor jeg fik Mojito og den opskrift jeg kan finde er som denne:

Lys rom
Mynte blade
Lime både
Knust is
Danksvand

Mener bare der kom Scweppers i den jeg smagte den gang, eller var jeg bare for fuld til at kunne huske det? hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opskrift på Mojito
  • #1   24. maj 2010 Så er det ikke helt forkert det jeg skrev... Det var nok fordi jeg ikke havde mynte den ikke smagte helt lige dan som den gang... Synes bare jeg huskede Scweppers der kom i, men det var nok bare Danskvand

• #2   24. maj 2010 Prøv at udskifte rommen med sake (det der japanske ris-drik haløj) det smager mega godt:)

• #4   24. maj 2010 Den jeg smagte var med lys rom (bacardi) og den smagte bare som sodavand da jeg fik den! Kunne drikke det hele tiden! hehe

• #5   24. maj 2010 Kolding... så skal du da prøve en "dunk" som består af 1L grøn saft. og 1 flaske vodka mixes i en 5L dunk og spædes op med vand / is smiley

jatak. det er måden at drikke sig monster stiv på, i løbet af 5 min xP

• #6   24. maj 2010 Hahah, ahh må godt gå lidt længere tid inden man falder i hegnet smiley

• #7   24. maj 2010 Kolding smiley helt enig. plejer normalt kun at holde mig til de noramle drinks. om ik andet så er ø jo vejen frem.

men skulle lige prøve noget nyt. og endte så med at jeg tabte i et drukspil og skule tømme de 5 L smiley

det så IKKE nogen god ide og bør IKKE prøves der hjemme smiley smiley

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #8   24. maj 2010 Du kan også hælde et skvæt somersby i, istedet for danskvand. Det smager også glimrende. Men en klassisk mojito fejler nu heller ikke noget.. smiley

Kommentér på:
Opskrift på Mojito

Annonce