{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Månedsdags, middag...
  • #1   13. aug 2007 Lav en let ret. det er ikke fedt st sidde og være så mæt at man ikke kan bevæge sig efter en portion

Men noget med lidt kalkunkød eller måske endda en smule roastbeef med ovnbagte kartoflerog tilhørende salat.

• #2   13. aug 2007 der er en reje coktail til forret. også en rigtig god kalvekotelet til hovedret men kartofler. og noget is haløj til dessert. smiley

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 121
    #3   13. aug 2007 Thomas M...

For ordinært...

Men det svært at sige... Styk noget sammen... Noget du ved hun kan li... men som ikke er "normal" fin middag... Det vil gøre størst indtryk... Noget eksotisk fx...

• * Pipse *
    * Pipse * Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 283
    #4   13. aug 2007 Is til dessert?? narj.....jeg ville nu foreslå noget andet til desset...... smiley

• * Pipse *
    * Pipse * Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 283
    #5   13. aug 2007 +r ^

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#6   13. aug 2007 Sinom...

4 ell 5 retter vil nok være passende sådan en aften... Hvis der altså skal inponeres...

• #7   13. aug 2007 tak nogle kyllinge filéer og bank dem godt, så ligger du persille, soltørrede tomater ost. rul dem sammen og sær en tandstik i. steg rullerne på en pande ved middel varme, når de er gylde over det hele, tilsætter du 2-3 porre i skiver og 1 rød peber og en gul peber i tern. steg dem let. tilsæt så 3 dl hvidvin (evt 2dl hvidvin, 1 dl vand) og lad det simre. Kog noget frisk pasta, (eller lav det selv smiley ikke så svært, men tager lidt tid) og potions anret det pasta 2 stk kyllinge ruller, og godt med grøndsager og lidt af væsken fra panden..

håber du kan bruge det det smager skide godt.. spørgsmål så skriv en pb..

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#8   13. aug 2007 Sinon H...

Ja... Men hvis han vil gøre noget ud af det kan han fx fine en slagter og købe en pølse... Altså en speciel en ... Ik bare en knæk pølse... Hvor man så kun får ca en kvart af den i en skål med lidt suppe... Det appetitvækkeren...
    Så der en lille forret... Fx en lækker suppe eller en coktail... Så der hovedret... og så to desserter... Fx ost og is... Men self skal alt være lavet specielt og super lækkert... ik bare køre ned og købe en is i føtex...

• #9   13. aug 2007 forret kunne være nogle spyd med ananas og tigerrejer citron, marineret med noget chili. og så med noget frisk brød til.

hovedret som jeg skrev tidligere,

og dessert kunne være en let anretning af frugt. ananas druer, bær af forskellige slags, som man kan sidde og "fodre" hinanden med meget hyggerligt

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#10   13. aug 2007 Lasse B. S...

Håber du lytter med smiley

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#11   13. aug 2007 frisk pust...

For meget frugt tror jeg...

• #12   13. aug 2007 for meget frugt.. husk nu det er for damens skyld, så må man godt ofre sig lidt, selvom man ikke er så meget for frugt.. damer elser lette fedtfattige retter..

• #13   13. aug 2007 Simon H - Bestemt ikke dårligt.. sådan nogle fjerkræ roulader er altid en succes

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#14   13. aug 2007 Simon H...

Drop mousseen... Ik originalt nok... Han skal prøve med en avocado is... Det smager sindsygt godt... Oss selv om man ik ka li avocado... Det er originalt og vil helt sikkert falde i god jord...

• #15   13. aug 2007 The snowman - 4 -5 retter ? Jeg gad sgu ikk sidde og æde så meget, på mig og min fyrs månedsdag . Vil oz gerne stadig føle mig lækker når den tid på aftenen kom, istedet for at ligne en oppustet gris ;p

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#16   13. aug 2007 Frisk Pust...

Men stadig... Man skal også huske på at hun ik skal føle at man fodre hende for let... Så tror pigebarnet bare hun er for tyk smiley

• #17   13. aug 2007 The Snowman . næppe.. ikke efter tre retter. så må hun sgu tage en spegepølse mad inden hun går til ro hvis hun er mere sulten.

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#18   13. aug 2007 * Miss Elgaard *

Det jo ik 4-5 retter af normal størrelse...

Hvis du læser hvad jeg skriver består første ret af en kvart pølse... Fx... Og en ret med en ell max to kugler is... Og en med hvad 4-5 små stykker ost... ik noget stort...

• #19   13. aug 2007 * Miss Elgaard *
    Pricæs derfor det skal være 4-5 lette retter. Hvem siger man skal have 3 portioner af hver ret?

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#20   13. aug 2007 Frisk pust...

Ha ha... Ja men hvis spegepølse mon det blir smiley

• #21   13. aug 2007 Simon H det lyder satme lækkert den forret den skal prøves i weekenden. har du bare styr på det mad der?

• #22   13. aug 2007 The Snowman . ho know??

• #23   13. aug 2007 Simon H - sejt smiley så ved jeg jo hvem jeg skal skrive til når jeg savner ispiration heh

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#24   13. aug 2007 Simon H...

Ja det er du jo... smiley

Frisk Pust...

Tjah... Du skal ikke kigge på mig... Tror sq ik jeg er den heldige :s

• #25   13. aug 2007 Sys godt nok alle de ting lyder voldsomme ;p

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#26   13. aug 2007 Simon H...

Sys næsten det der lyder som en middagsinvitation smiley

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#27   13. aug 2007 * Miss Elgaard *

Det klart hvis du forestiller dig det med hvad 3-400 gram kød til hver ret... Her snakker vi altså om en hel ret (og der er ik to til hver) med hvad 100-200 gram i max...

• The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

#28   13. aug 2007 Og det er alt incl...

• #29   13. aug 2007 Vil nu hellere bar ha et eller andet vildt lækkert til hovedret, og så en rigtig lækker dessert bagefter . Og så hygge i vores stue med stearinlys og putte ved ham . Og blive rigtig forkælet ;p

• #30   13. aug 2007 Tappas , de lyder rigtig gode ;p

• #31   13. aug 2007 Martin N - skriver laks. det giver mig lige et hint. Lakse og spinat roulade til forret det er satme lækkert..

• #32   13. aug 2007 er der mon en mad gruppe? tror vi kunne blive ved længe smiley kunne også være fedt at have nogen at udvæklse opskrifter og idér med..

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #33   14. aug 2007 p-a-s-t-a-r-e-t-!
    Nemt, hurtigt og billigt.
    Sig til hvis du vil ha en opskrift på en super lækker lille sag

• #34   15. aug 2007 Du kan da bare lave en pasta ret, det er jo ikke maden der er det vigtige det er stemningen, dæk et pænt bord med levende lys og dæmpet musik, og nyd det sammen

• #35   15. aug 2007 Undskylder mange gange

Kommentér på:
Månedsdags, middag...

Annonce