{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan man fiske efter nu?
  • #1   22. aug 2010 der er kun en rigtig ting at fiske med og efter.

forfang, sandorm og efter fladfisk!

• #2   22. aug 2010 Sandorme kan jeg ikke lige få fat i uden jeg skal i vandet smiley

Men er det muligt og fange torsk og ørred fra kyst/lille mole ?

• #3   22. aug 2010 sandorm køber du bare hos den lokale fiske-tings-dealer smiley eller hvis det er i nærheden af havet, har daglig-brugsen dem også tit smiley
    og ja, det KAN du godt, men der er ikke så meget bid igen. slet ikke ørred, der skal du være heldig.

• #4   22. aug 2010 De torsk der.. kan man æde dem ?

Gider ikke fiske efter noget man alligevel sætter ud igen smiley

Og kan man stadig fange hornfisk ?

Og hvad farve blink fisker i det forskellige med ?

• #5   22. aug 2010 ja selvf kan du æde torskene smiley bare det ikke er baby-torsk smiley og nej, det er ikke hornfisk sæson ligenu, så vidt jeg ved du kan jo også sagtens æde fladfisk smiley og farven er vel ligegyldigt? :P:P

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #6   22. aug 2010 Du kan ikke fange hornfisk. Vandet er stadig for varmt til at fange torsk af en ordentlig størrelse. Så er der fladfisk tilbage, og dem er der mange af. Ørred kan du også være heldig at fange, men så bliver det ikke på sandorm.

• #7   22. aug 2010 der er sæson for makreller i august fangede 3 store igår fra kyst plus en hornfisk og en flad

• #8   22. aug 2010 kl 4 om morgen fanget 3 ørred en på 2 kg 2.4 kg og undermåler udsat igen.
    8 gram blank spinde den sikker vær gang smiley

fra kyst med klart vand og stenbund

• #9   22. aug 2010 Dvs til ørred er det kl lort morgen eller aften, og så med spinder ? evt et blank tobis blink ?

hvordan fanger man makrel ?

Jeg er på Stevns så det er Rødvig ca jeg fikser fra.. vi skulle ha nogle pænt store ørred og laks her.. så kunne da være meget skægt og trække en i land smiley

De der fladfisk.. har fundet en line med forfang på og så har jeg sat perler på for at få den til at skinne lidt.. det så jeg skulle være godt.. men hvordan fungere det ? som normalt ? altså smide og ud hale stille ind, eller skal den bare ud og så ligge der ?
    Har fået fingrene i GULP Børsteorme, så dem ville jeg dele i et par stykker og så sætte på krogene smiley

• #10   22. aug 2010 til fladfisk fiskeri vil jeg nok bruge børste orme ja, de holder lidt mere end alm sand orme gør.
    ja kør ud og fiske ørred inden det bliver lyst, den er sikker nok for det meste smiley
    blink er nog det mest normale fiske gred man bruger, bla torsk og andre fisk kan bide på den, der er meget hurtig dybt her og vandet er lidt stille, er en spinder ikke dårligt for en ørred smiley
    eller hele taget ud om natten der er liv under vandet kan man sige.

• #11   22. aug 2010 Perfekt.. så dvs sen aften eller tidlig morgen.. hvor er chancen størst ? og ville i så tage fra molen og ud eller fra kysten ? vi har en helvedes masse store sten i vandet herude foran.. det ved jeg ikke om er godt eller skidt ?

Og ang fladfisk.. hvordan fisker man dem ? kaster man det bare ud og lader det ligge eller er det med spin eller spin/stop ?

Skal lige ha nogle gode fif her smiley

• #12   23. aug 2010 altså en havn hmm tror næppe du fanger andet en gammle støvler og cykler smiley
    og måske lidt små torsk og ølkvabber.

ved kysten.
    kun sandbund er til fladfisk for det meste, og en blanding af en lille smugle små sten på bunden.
    forfang til fladfisk eller gran til dem der bruger båd.
    bruger selv 120-125G forfang da der er meget understrøm her ved mig, så driver forfanget ingen steder på bunden.

ved kysten eller kysten og op i øen.
    stenbund lidt sivkanter der går ørrederne, og gemmer sig og helst lidt klart vand, men ikke noget krav.
    blink med rigtig skrappe farver er nr et til en ørrede, spinder også godt bare husk find den rigtig Gram på spindern, ellers er udvalget rigtig stort med hvad de bider på.
    men ja om natten høre jeg tit at nogen har taget omkring 5-10stk på noget tid, en lys stille nat.
    ellers om aften hvor der er overskyet er rigtig godt lige inden det bliver mørkt.

håber du kunne bruge de råd til noget.
    og go fangst næste gang

Kommentér på:
Hvad kan man fiske efter nu?

Annonce