903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Nytårs buffet Nytårs buffet

Hej Drenge og Piger.
Nytår nærmer sig, og jeg har fået tjansen at finde et sted vi kan bestille en Nytårs Buffet. Vi bliver ca 100 mennesker. Nogen der har nogle steder de kan anbefale eller måske har nogle steder som vi absolut skal undgå. Prisen må højest være omkring 200 pr kuvert.

Hilsen Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårs buffet
  • #1   7. nov 2010 Faker lars smiley

• #2   7. nov 2010 Har ikke den store lyst til at stå og lave 100 kuverter. Har først fri fra arbejde kl 15 den 31.
    Så hverken tiden eller lysten til 100 kuverter er til stede

• #3   8. nov 2010 Hvor skal det være henne af i landet ??

• christina k
    christina k Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 10
    #4   8. nov 2010 Heeh Stefan du har vist ikke nogen tidsfornemmelse, det er ikke bare lige og lave en buffe til 100 couv. den kolde part jaehh skal jo stå på køl men ellers ikke de store problemer den varme part, regner man ca med 250g kød pr mand og det er lavt sat kan du gange det med 100 couv. det er en del kød så kommer der fx flødekartofler, kartoffelbåde, det er ca 150g pr couv gange 100;) bare for lige at give dig en ide om omfanget af det. Og skal du så stå i et lille forsamlingshus køkken med måske en alm max 2 alm ovne ja så er det lidt af en omgang venten og trylleri;) Men jo en buffe er nem hvis man har tiden og pladsen(køler/ovn og div. remedjer)

• christina k
    christina k Tilmeldt:
    okt 2010

#5   8. nov 2010 og ved siden af det er der bordopdækning, drikkevarer, oprydningen, servering, evt underholdning. Vil sige at den der evt skulle stå for sådanne et arrengement skulle have minimum 3 alm. arbejdsdage til at kunne forberede det hvis pers. står alene med det;)

• christina k
    christina k Tilmeldt:
    okt 2010

#6   8. nov 2010 Jeg er kok og har været det i mange år!!!! mon ik jeg ved noget om det os;D

• christina k
    christina k Tilmeldt:
    okt 2010

#7   8. nov 2010 ja de har da sørme også alle faciliteterne til det!!! hvis du læser længere oppe snakkede jeg om forsamling hus eller ligende!!!! hvor der måske kun forefindes 1 alm ovn måske 2 hvis man er heldig og ikke en stor konvektions oven e.lign. varmeskabe, store kølere/koldjomfru;D Koge ø kipsteger eller hvad dit køkken nu har ;), plus på den anden side er der nok en del tjenere til resten af det praktiske, hvad bordopdækning opstilling af borde, vin ect. Jeg snakkede om det hele ikke kun madlavningen. Og en sidste ting så er der jo også lige indkøbet oven i hvor i nok har leverandører, det har "normale" ikke og skal ud og handele disse ting oven i regne på hvor mange råvarer de skal bruge til det hele og det er en stor mundfuld hvis det ikke er ens proffesion!!!!

• christina k
    christina k Tilmeldt:
    okt 2010

#8   8. nov 2010 plus de skal holde bugettet der her er maks 200 kr pr couv. muligvis med drikkevarer og bordopdækningen og leje af lokaler oven og underholdning oven i

• #9   10. nov 2010 luk nu bare og hjælp ham istedet for at bevise at den ene kan planlægge bedre end den anden...

• christina k
    christina k Tilmeldt:
    okt 2010

#10   11. nov 2010 ville gerne hjælpe hvis afstanden ikke havde været så stor syntes kun det er sjov a stå for ;),

Kommentér på:
Nytårs buffet

Annonce