1.547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Kvinder der ikk kan lave mad Kvinder der ikk kan lave mad

Hej guys smiley

Jeg sad lige og tænkte lidt.
Er det vigtigt for jer at jeres nuværende/kommende dame kan lave mad? Eller er det lige meget at man har en dame, der ikke kan lave andet en færdigretter?

Jeg tænker selv, at hvis jeg var en mand, ville jeg gerne have en dame der kan lave mad, og helst alt muligt forskelligt.

Jeg elsker selv at lave alt slags mad, men favoritten er dog gammeldags dansk mad, med sovs der kan hænge ved kartoflerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvinder der ikk kan lave mad
  • #1   26. sep 2011 hun skal bare kunne lave lidt af og til smiley
    da jeg selv er stor fan af at stå i køkkenet!

• #2   26. sep 2011 Hvis manden ikke kan lave mad ska han keller ikk forvente at jeg kan. Så kan vi taget et kursus sammen smiley

ville ikk kunne leve i et forhold hvor manden forventede jeg stod i køkkenet hver aften for at lave mad til ham

• #3   26. sep 2011 Alle kan vel lave mad ? hvordan vil man ellers overleve ?

Det er jo ikke værre end at man kan læse sig frem til det smiley

• #5   26. sep 2011 for min skyld skal damen ikke kunne lave mad:) jeg er selv rimelig god i et køkken, og vil da gerne lave mad til min udkårende hver dag:)

• #6   26. sep 2011 og giver BaBoom's GiGOLO ret:) INGEN FÆRDIGRETTER!

• #7   26. sep 2011 Færdig retter er noget af det beste smiley FØJ AD..

Jeg elsker selv at lave mad. Men damen må os godt kunne finde ud af det. ellers kan jeg jo lære hende det. men jo nogle gange vil man os godt slappe af. og nyde maden kommer på bordet smiley

• #8   26. sep 2011 Jeg har ingen forventninger om at den dame jeg kommer til at slå mig ned med, skal kunne lave mad. Jeg er heller ikke selv en kok i et køkken, men jeg kan godt lide at stå of fumle og prøve sig frem med mad, og hvis det er noget man kunne gøre sammen, ville det hele blive meget mere hyggeligt, og øvelse gør jo mester. Så til sidst ville man jo nok kunne lave lidt af hvert! smiley

• #9   26. sep 2011 Hun skal kunne lave mad. For jeg har ikke selv tid til det.

Til gengæld klare jeg alt det andet. Og betaler mig fra rengøringen

• #10   26. sep 2011 Færdigretter kommer heller ikke inden for min dør! Det er jeg sgu for glad for mad til smiley

Her hjemme er det størstedelen af tiden mig der står i køkkenet og laver mad, mest fordi jeg elsker det. Men min kæreste kan sagtens lave god mad, når han bliver sat til det smiley

Men synes nu egentlig det er okay at damen står i køkkenet, bare at manden hjælper med at svinge støvsugeren lidt en gang imellem.

• #11   26. sep 2011 Syro: Haha, sikke man dog kan charmere smiley

• #12   26. sep 2011 Alle kan da lave mad.. ellers kan man vel læse efter en ret på nettet.. smiley Eller stave sig frem med en ordbog! smiley

• #13   26. sep 2011 Færdigretter - AD..

Jeg er opdraget gammeldags så ud fra min opdragelse er det kvinden der går hjemme og passer hus, have, børn, rengøring, tøjvask, indkøb og madlavning, og det er manden der arbejder..

Dog har jeg det idag sådan at jeg som kvinde også gerne vil arbejde, men tøjvask, rengøring osv det er MIT område.. At manden kan lave mad gør ikke noget.. smiley

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 119
    #16   26. sep 2011 altså jeg syntes generelt burde man kunne lave mad hvertfald nok til at man kan klare sig selv uden at leve af pizza ligemeget om man er mand eller dame...
    Men herhjemme står jeg for alt der har med husholdning at gøre...
    Jeg bliver selv irriteret når manden kommer og vil hjælpe... han står sku mere i vejen:D

• #17   26. sep 2011 Det betyder sgu ikke noget for mig at en pige ikke kan lave mad... Det skal jeg nok finde ud af at lave selv hvis det er at jeg finder sammen med en pige der ikke kan...

• #18   26. sep 2011 Jeg ville blive ked af det, hvis det eneste jeg kunne komme hjem til, var færdigretter eller rugbrødsmadder. Så ja, jeg forventer at en kvinde kan lave mad.

Og ja jeg kan godt lave mad smiley

• #19   26. sep 2011 Selvf skal kvinden da stå for madlavninen ,,,,, heldigvis er min kæreste kanon i et køkken ;)=)

• #20   26. sep 2011 "Jeg elsker selv at lave alt slags mad, men favoritten er dog gammeldags dansk mad, med sovs der kan hænge ved kartoflerne ;-)" Thumbs up! Hvor lækkert!:D

Jeg ville aldrig nogensinde fravælge en dame fordi hun ikke gad/kunne lave mad til mig, hvis jeg havde følelser for hende. Men hvis jeg møder en pige der bare laver fantastisk mad og gider at gøre det af og til, så er jeg sgu solgt. Det er fandme det der virker aller bedst i hele verden mand!:p

• M P
    M P Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 34
    #22   26. sep 2011 Vejen til en mands hjerte går gennem hans mave :o)

• #23   26. sep 2011 Dog vil jeg sige at jeg jeg lave mad til den mand jeg engang får jamen så skal han ikke forvente at han får gammeldags dansk mad hver dag.. Der bliver både lavet mad som er dansk, tysk, polsk, orientalsk osv.. smiley

• #24   27. sep 2011 Nu kan jeg godt selv li at lave mad, så intet problem for mig at stå i køkkenet og så kan damen da dække bord og tage af og vaske op.. smiley

Meeen Hvor finder man sådan en dame henne ? hehe "HER" ?

• #25   27. sep 2011 Orke Ja hun skal faktisk ikke kunne andet, bare hun kan lave mad, og så må hun heller ikke have tendens til at forvilde sig væk fra køkkenet smiley

• #26   27. sep 2011 M P: U said it!:)

• #27   27. sep 2011 Syro: Hihi er nu meget godt tilfreds med ham jeg har herhjemme, så må desværre skuffe dig smiley

• #28   27. sep 2011 Haha smiley

Kommentér på:
Kvinder der ikk kan lave mad

Annonce