1.718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

perfekt sted til smørrebrødsbiks kbh? perfekt sted til smørrebrødsbiks kbh?

hey går med tanken om at lave en Smørrebrødsforretning i kbh eller omegn. men hvor er den perfekte lokation henne af. er det en eller anden gade i rødovre eller inde på vesterbrogade. nogen ideer?

og så en anden ting er i villige til at betale lidt ekstra for noget som er godt eller vil i hellere have dårligere kvalitets smørrebrød til en billig penge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  perfekt sted til smørrebrødsbiks kbh?
  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #1   21. nov 2013 Kunne aldrig finde på at betale for et smørebrød smiley Jeg er fint tilfreds med det jeg selv laver smiley

• #2   21. nov 2013 det er modtaget. men ved der er mange der vil betale for det.

• #3   21. nov 2013 Hellere betale for noget ordentligt end frem for slatne stykker med tørt pålæg som har lagt for længe ved stue temperatur !

• #4   21. nov 2013 jeg er sku også for nærig... men et sted hvor håndværkerne lige kan smide bilen og tag middagsmaden med

• #5   21. nov 2013 Jeg ved der ligger en butik på et hjørne i Albertslund, lige overfor min far.
    De har dælme mange kunder smiley specielt langtids chauffører og sådan.

Jeg vil gerne selv give lidt ekstra for at få et lækkert stykke smørrebrød

• #6   22. nov 2013 Bliv kendt for kvalitet. Det er det som folk snakker om. smiley

Dårlig omtale så går du bare nedenom og hjem. Men selvfølig skal prisen også være konkurrence dygtig. smiley

• Nielsen P
    Nielsen P Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #7   23. nov 2013 vil det ikke være tosset nu når ida D har sin liggende her i københavn? allerede der er der stor konkurrence hvis du spørger mig smiley

• #8   24. nov 2013 Jeg ville helt klart benytte mig af det hvis jeg skulle bruge noget at spise i området, er træt af kun at kunne få shitty fastfood.

• #9   24. nov 2013 Kør da ud og sonder terrænet. At åbne sit eget handler jo først og fremmest om at finde en god balance mellem tilgængelighed fra cyklister/billister og diverse arbejdspladser/uddannelser og en husleje der er til at betale og selvfølgelig afstand til konkurrenter og det er jo svært for brugere herinde, at sige hvad præcis du går efter.

Men en køretur og evt. Fremvisning, er jo "gratis"

Kommentér på:
perfekt sted til smørrebrødsbiks kbh?

Annonce