{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gasgrill
  • #3   25. apr 2016 Det lyder spændende, Ron - ja, jeg er ret så gammeldags med nogen ting, jeg har gaskomfur, kunne ikke tænke mig, at lave mad på andet, professionelle kokke laver også mad på gas - der er nok lidt pyroman i mig ...

Men jo, jeg vil meget gerne høre om dine erfaringer, Ron- det ved du da smiley smiley smiley

• #5   25. apr 2016 Ja, det er det, som er så hyggeligt - jeg ved faktisk slet ikke om der stadig eksisterer bygas - tror det ikke, jeg har en 11 kg flaske - og den er godt nok virkelig tung - men den kan også holde længe, selvfølgelig alt efter, hvor meget mad, der skal laves - men selvom gas fedter og sviner - så vil jeg ikke bytte - jeg vil SE ild smiley

• #8   25. apr 2016 Jeg har indtil videre fået 11 kg flasker til under 200,- det synes jeg, er rørende billigt ... smiley

• #10   25. apr 2016 Jeg tror, jeg er lidt forvirret nu 160 for 5 kilo - er vi enig om, at 5 kilo er mere end 11 kilo ?? - eller er 11 kilo mere end 5 kilo .....

• #12   25. apr 2016 OK så er jeg mere rolig - men mindre målestok har altid været for dyr ift større - jeg har lært, at det bedre kan betale sig at købe stort ind ... smiley smiley smiley

• #14   25. apr 2016 Ja, alt efter hvilke faciliteter vi har, hvor stor vores familie er, men da jeg har 3 11 kg flasker, hvor der altid er 2 fyldte i reserve, så går jeg nok ikke tør - jeg er endnu mere "hut" på en gasgrill - vi har trods alt nogle dejlige grillaftener om året, dem stornyder jeg smiley

• #16   25. apr 2016 Ja, den er sød - jeg kommer fra Frederiksberg og der havde vi bygas, det er ikke fordi det lugter som sådan, det fedter bare - og så er det, jeg vil ikke bytte med el - og jo, der er også noget over kul duften og det minder om syden, men så er der god gang i kullene, så det hele bliver sort, eller også vil det ikke rigtigt, og så sidder vi og spiser halvråt - det er ikke lige sagen - jeg vil nok bedre kunne styre en gasgrill smiley

• #18   25. apr 2016 Jeg tror dig, Ron - en gasgrill kan jeg styre på samme måde som et komfur - jeg er ved at indrette mig - det er bare så hyggeligt, når det hele kan foregå udenfor smiley

Og så er det nogle ordentlige moppedrenge, du der har smidt på grillen smiley

• #20   25. apr 2016 Ja, det er bare smart og hvor er det bare hyggeligt, det kan jeg slet ikke få nok af og det holder også insekterne på afstand smiley

• #26   26. apr 2016 køb dig sådan en her
    http://www.davidsenshop.dk/pi/Weber-Q3200-gasgrill-m%C3%B8rkegr%C3%A5t-l%C3%A5g_1738465_74525.aspx?gclid=CLqBksH8q8wCFWoGcwodp34HNA

har selv denne model plus en q1200 men den er altså for lille hvis man er mere end 4 til spisning.

• #29   26. apr 2016 man skal aldrig gå ned på udstyr. og den lille kan ikke lave indirekte varme. og er kun god til pølser da jeg ikke syntes der kommer nok varme på til at stege en bøf.

• #32   26. apr 2016 Ja, man skal gøre op med sig selv, hvilket behov man har - men direkte/indirekte varme gør nu en stor forskel, det har jeg erfaringer med i min kuglegrill - og jooo Fedte jeg kan da også finde ud af at spejle et æg og lidt mere - og rigtigt, jeg skal ikke have mine naboer til grill - er lige blevet inviteret til vejfest og har takket pænt nej tak smiley smiley smiley smiley smiley

• #33   26. apr 2016 Og en god solid grill du havde bygget op, og så kunne du lige få grillriste til at passe - grill hører sommeren til smiley smiley

• #35   26. apr 2016 Ja, Ron, jeg har også forstand på KØD smiley smiley smiley

Jeg er stensikker på, at du bare kan det der med Grill - og hvor kunne det være hyggeligt og sjovt og så har vi en hel masse "fælles" at kunne snakke om smiley

Men som så meget andet, så er det at Grille blevet til en hel videnskab - og jeg vil sige, de gange min kuglegrill har været top nice er det blevet rigtigt godt - men jeg synes bare den er for spinkel, en aften var det ved at gå galt, risten er for spinkel smiley

• #37   26. apr 2016 Hvor var det godt, at der ikke var ild i den, uhaaa, men det er ikke sådan, når vi er så vanede og jo, jeg ville ikke være et øjeblik i tvivl om, at det kunne blive et uforglemmeligt møde - jeg har også nogle uforglemmelige minder om GC - ikke nogen man skriver om, men som man snakker om smiley smiley

• #39   28. apr 2016 Åhh undskyld åh Mighty grill konge Ronald så spørger jeg lige er det noget pladder at den lille ikke kan lave indirekte varme??

• #41   28. apr 2016 Nåå nå - rolig nu - jeg har besluttet at min gasgrill skal fungere som min kuglegrill med direkte og indirekte varme, det er genialt, alt efter hvad der skal grilles, så er der ikke noget, som bliver sort smiley smiley

• #43   28. apr 2016 Jeg er til enhver tid, glad for dine råd og deltagelse - og da jeg hørt om direkte- og indirekte grillstegning, tænkte jeg, at det er da noget værre moderne fis, men så invisterede jeg i Glæsels Grillerier og det er ikke så ringe endda - der er mange gode fif bl.a. til stege, en hel kylling osv., det skal foregå under indirekte, da det skal have længere end 5 min smiley smiley

• #45   28. apr 2016 Yes - planlægning og en lækker kok det er ikke at foragte smiley smiley smiley smiley smiley

• #46   28. apr 2016 Ronald. Hvad er det lige jeg har gjort dig siden du skal opføre dig sådan. Jeg har min mening og du har din. Respekter dette. Altså jeg har den lille weber og nej den er ikke stor nok efter min mening. Deal with it.

• #48   28. apr 2016 Det er da dig som starter. Jeg kommer bare med et forslag til hvad jeg ville købe. Men kan godt se det er meget forfærdeligt at folk ikke lige har den samme mening som dig.

• #50   28. apr 2016 Vi er ved at finde ud af en skøn Grill Fest smiley smiley smiley

Jeg vil lige sige, at jeg har haft fornøjelse af alle indkomne forslag og erfaringer og flere er velkommen smiley smiley

Og så har jeg været rundt at kigge og kan se, når der står Weber på, så koster de lige 2000 mere ca., er de så 2000 mere værd eller er det bare mærket man betaler for ?? - kan ikke helt gennemskue det ...

• #52   28. apr 2016 Dem kan du så godt stege over direkte varme - der er altså noget, der hedder indirekte varme, det er ret smart, og det kunne du så godt lave i din indbyggede grill - jeg må komme ned og give dig et kursus min skat smiley smiley smiley

• #54   28. apr 2016 Ja tak - eller 1000 tak - jeg ville nok ikke kunne kende det, de taler måske dansk i dag - hvor mange danskere er fastboende på Øen har du nogen ide om det, det kan være det er tyskernes eller nordmændenes ø - der bor ca. 30.000 danske på Costa del Sol ... smiley

• #56   28. apr 2016 Det bliver for varmt for dem - jeg tænker bare på ca. 50 år med turisme, så må de kunne nogle sprog på de gense turiststeder - jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan Maspalomas er blevet forandret - men det er den ved opstået turistcentre/byer uden jeg ved det - jeg har ikke været der siden der kun var 2 parasoller og 3 liggestole og en taxa holdende ved min side, når det passede mig at tage tilbage til Las Palmas - men sådan kan jeg nok ikke få det mere ... smiley solen skinner ikke så meget i Las Palmas - så ville du have en strand for dig sæææl, så var det til Maspalomas og holde op en strand ret imponerende smiley smiley

• #58   28. apr 2016 Ja uhuuuuu - nu må du altså ikke forlange for meget - nej, jeg tror ikke, jeg har det der Google Earth, husk nu, jeg er bare en hvid kylling, jeg vil spørge de kloge i min omgangskreds om jeg har det ... smiley smiley smiley smiley

• #60   28. apr 2016 Det er jeg SUPER til, men vi kan altså ikke bare være GOD til det hele veeel ... smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #71   29. apr 2016 I kan bare lave en privat og så invitere dem I synes ... smiley smiley smiley

• #73   29. apr 2016 Folkekirken og det sidste sted efter det her, så ja, men her er da betydelig meget mere frirum, jeg synes det er en god "legeplads" og en hel del mere liv end det forrige hellige sted smiley smiley

• #77   29. apr 2016 Lad den nar være - en dag er det slut smiley

Kommentér på:
Gasgrill

Annonce