1.289 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hvad er dine holdninger omkring "Færdigretter"? Hvad er dine holdninger omkring "Færdigretter"?

◉ HVAD SYNES DU OM FÆRDIGRETTER ? ◉

YEP – Jeg er i gang med min eksamensopgave, hvor jeg netop har brug for DINE svar omkring færdigretter. Et forsøg på at skabe det rette produkt og det rette brand til projektet.

Jeg håber i vil spare et par minutter af jeres tid til at hjælpe en taknemmelig asiat

→ TAK FOR HJÆLPEN 😁 ← ha' en god torsdag!

Del meget gerne
https://goo.gl/forms/VG5m3o8ia8vFpA9c2

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er dine holdninger omkring "Færdigretter"?
  • #1   27. okt 2016 Kunne du ikke spørge mere konkret, for færdigretter er ikke bare færdigretter, det har også noget med pris og kvalitet at gøre.
    Billige færdigretter smager som regel af lort, hvor man med dyre færdigretter kan være heldig.
    Og så er der Meyers middelmådige færdigretter, der koster en bondegård.

• #3   27. okt 2016 Den giver ikke nogen mening for når man ikke køber færdigretter så får man at vide om man vil forsætte og siger man ja så får man spørgsmålet om det er impulsivt eller planlagt????

Hallo???

Jeg har gjort det klar jeg ikke køber det fordi jeg selv laver min mad.

Du skulle nok lige kigge på logikken og ændre lidt på den.

• #4   27. okt 2016 Nåh ja, jeg havde ikke set linket Curt.

Polysl.

Du er slet ikke i målgruppen til at svare, så dine svar vil jo ikke blive interessante.

• #5   27. okt 2016 jo...for der er jo valg muligheder om man køber det eller ej - så hvis jeg ikke er målgruppen som ikke køber det hvorfor så gives der så en valgmulighed?

Når man laver spørgeskemaer så kan de være gennemgående logiske hele vejen.

• #6   27. okt 2016 Polysl.

Undersøgelsen skulle jo bare være sluttet dér for dit vedkommende, for hvem er interesseret i dine svar, når du intet ved om emnet.

Det er ligesom; Hvad ved bønder om agurkesalat.

Du vil vel heller ikke deltage i undersøgelsen om vedligeholdelse af landbrugsmaskiner, og så opponere mod at det ikke er målrettet dig?

• #10   29. okt 2016 Nu skal man så skelne imellem de frosne fabriks lavede færdigretter og dem man kan købe hos slagteren. For mange år siden købte jeg frisklavede færdigretter hos slagteren på køl, ikke noget at udsætte hverken smag eller ernæring - godt lavet - så skiftede de ejer og det blev noget være hundeæde.

Så bestemte jeg mig for at lave maden selv men kun danske gamle retter som jeg selv syntes er perfekte som Mormor lavede dem. Det var en lang rejse i at lave en masse fejl, men jeg er stædig og i dag nyder alle mine retter fra gamle dage.

Det hele ligger i det basale når man først mestre det så begynder den kreative del. For mange er sovs svær at lave ud af ingenting men jeg kan til enhver tid lave en god sovs til alt hvor man ikke kan opnå den nødvendige fond fordi du steger 2 hakkebøffer.

Man mennesker går til færdigretter fordi selv mener det tager for lang tid at lave mad men jeg kan faktisk lave mad på 10-15 min - det kræver bare lidt logistik.

• #13   29. okt 2016 Vrøvl curt det har jeg gjort i mange år, visse ting kan jo forberedes dagen før, og igen er det bare ren logistik.

Grunden til køb førhen var at jeg kom sent hjem mange gange og ikke gad lave mad - flere gange blev det bare en aftenkaffe med frisk rugbrød og ost med grøn peber eller rød..

Når man laver mad til en så skal man planlægge og det må være ret nemt logistisk at tingene som tager mest tid startes op først - skal der så dessert til så skal man måske vende bøtten og starte ved slutningen fordi desserten kræver lidt tid så igen er vi tilbage til logistikken.

Det mest væsentlige er ernæringsværdien og ikke det energimæssige - afhængig om du lige skal ud og løbe en tur om aftenen så er det energimæssige der tæller dvs. når man skal præstere så er det altid et godt valg at vælge energi rige retter.

• #14   29. okt 2016 fedte

bananer er en ret god energi kilde samt ernæringsmæssigt som ligger godt i maven .-samt pasta ved præstation.

• #17   29. okt 2016 curt

Jeg respektere dine meninger og jeg er da total ligeglad om folk køber færdigretter eller spiser det møg fra Mcshit - vi er jo begge oppe i aldren og som sådan kan det være ligegyldigt lige på nær det at jeg dyrker løb og er afhængig af en balanceret kost, når man de 70 og ikke dyrker noget som helt fysisk så kan man jo gøre som man vil på den nemmeste måde..

Jeg kan da godt købe en burger men så bliver det ikke fra MC shit for der er mange andre hurtige løsninger når man er inde i byen til et hurtig måltid.

<Jeg havde et sted som lavede den vidunderlige tun salat som er tæt på den jeg i 1979 fik på Madrid banegård.....

• #27   29. okt 2016 Lad dog være med at fnidder løs i den tråd og ødelægge det for Lenny N. Det er efterhånden som at overvære en børnehave at min far har en større pik end din far..hold da kæft - samtidig soder i også mig til med annoncering af nyt som faktisk er fuck ligegyldigt. I er sgu 61 og 80 år og i har nok en del erfaring i blogs eller forum og som jeg ser det så er i sgu ikke blevet meget klogere - den slags lort lukker fora eller skal jeg begynde at remse op alle de fora som er lukket pga. lort?

Jeg husker stadig de ord fra en blogger:

Man fødes og bruger en ble og dør med en ble på -

• #29   29. okt 2016 Så lad være med at sode mine hændelser til....

• #31   29. okt 2016 Nej det er ikke sort for når jeg har kommenteret i en tråd så får jeg en hændelse når andre skriver og køre lorte tråden ud i noget som faktisk ikke har en skid med den som skrev indlægget så er det at sode min hændelse til.

• #33   29. okt 2016 Polysl.

Du har stadig ikke forholdt dig til, hvorfor du vil deltage i en undersøgelse der ikke er målrettet dig.
    Du brokkede dig over du ikke kunne fortsætte i spørgeskemaet, da du ikke spiste færdigretter..... ?
    Her siger jeg hov......
    Kan man virkelig gå gennem livet uden at have smagt en færdigret, enten ude, eller være mere eller mindre tvunget til det ude?
    En parisertoast...? Forloren skildpadde fra JAKA eller andre....? Forårsruller fra Daloon....? MOU suppe.....? Og hundrede andre eksempler, eller har du bare ikke tænkt dig om?

Eller vil du være hellig for enhver pris?

Alle har vel for helvede smagt en færdigret på et tidspunkt i livet, og kan så besvare spørgeskemaet!!!

Kommentér på:
Hvad er dine holdninger omkring "Færdigretter"?

Annonce