791 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Kæmpe insekt produktion Kæmpe insekt produktion

Tekniklogisk Institut og et ikke navngivet Innovations firma, påtænker at starte et kæmpefremstød indenfor insekt udviklingen.

Det skal være på højde med landbrugets svineavl i firserne.

Vi skal til at spise croissanter lavet af mel orme, og bilarver der er honningristede til drys på vores morgenmad.

Det er kun fantasien der sætter grænser,for hvad vi skal til at putte i munden.

Der skal bygges fabrikker og antages folk i tusindvis i hele landet. kort et meget stort projekt, som indebærer at de kan regne med folks indstilling til at indtage insekter,

Jeg vil meget gerne betakke mig for at spise så fremmed artet mad, og personligt syntes jeg det er lidt overilet,

hvad syntes i andre, er i villige til at sætte tænderne i sådanne "lækkerier"????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæmpe insekt produktion
  • #1   23. nov 2016 Bare tanken får det til at vende sig i mig.

• #2   23. nov 2016 Det samme her, og jeg forstår ikke hvordan de har tænkt sig at overbevise danmarks befolkning at det er spiseligt og lækkert. smiley smiley

• #3   23. nov 2016 Umiddelbart er det sgu ikke insekter der vækker min appetit, men man skal aldrig sige aldrig.... smiley

Mange af de ting vi propper i munden allerede nu, tror jeg heller ikke at vi ville spise, hvis vi vidste hvad det var lavet af....
    Hvis personen overfor mig sad og spiste insekter med største velbehag, og vedkommende garanterede at det smagte fint, så ville jeg nok prøve... Det kunne jo være at man gik glip af noget... smiley

• #4   23. nov 2016 Det er nok mere tanken end selve smagen, der skræmmer mig.

Så værten i Go´morgen Danmark i morges, spise melorm med største velbehag.

• #5   23. nov 2016 Nu er vi mange der spiser rejer, det er faktisk en slags vand-insekt i overstørrelse,, vi aner ikke hvordan inseks-kød smager, jeg husker tydeligt filmen Mondokane, hvor de spiste myrer med stort velbehag... smiley

• #6   23. nov 2016 Min fætters børn (der er født i Zambia), spiser den slags med største velbehag.

Det er måske et projekt til U-landshjælp?

• #7   23. nov 2016 Indtil videre holder jeg mig til vegetar / veganer kost.
    Særlig appetitlig forekommer melorme m.m. mig ikke at være.

• #8   23. nov 2016 Hvis de nye proteinmad er fri for medicinrester, skal jeg hurtig vende mig til det.

• #9   23. nov 2016 Nej tak, jeg nøjes med grønt og grøntsager, men det bliver nok fremtiden, for der bliver på et tidspunkt ikke mad nok til os alle, så vi må tænke i alternativer, håber ikke, det bliver i min og mine børns tid, insekter er noget andre dyr spiser, synes bestemt ikke det lyder lækkert.

• #11   24. nov 2016 Hellere en ristet regnorm i stedet for rotter og mus... smiley

• #12   24. nov 2016 Rotter og mus er kun klamme fordi de lever af vores l...!
    På landet lever de mere naturligt og ikke i vores kloakker.

• #13   24. nov 2016 Som det er i øjeblikket er der tonsvis af rotter, så ingen dør af sult foreløbig.
    Men man siger rotter forlader den synkende skude, gad vide hvor de så vil tage hen, måske til afrika, der er for meget sand i Sahara.... smiley

• #14   24. nov 2016 Elizabetta, hvis jeg skulle vælge mellem at spise rotter eller insekter så ville insekterne til hver en tid vinde, smiley
    Min mand der skal smage alt har spist insekter, og han syntes faktisk at det smagte udmærket. Man kan jo spice dem op.
    Som fedte viste os de der orme, de var vist ristet i honning, så vidt jeg husker. smiley

• #18   24. nov 2016 Jeg ville kun leve en måned, hvis ikke der var andet at vælge imellem, vi kan leve en måned uden mad og kun 3 døgn uden vand - jeg bliver ikke din kunde, Fedte smiley

• #20   24. nov 2016 Nope smiley smiley smiley - godt nok er jeg til noget fremmed, men ikke alt smiley smiley

• #22   24. nov 2016 Det er godt med noget reserve, de hormonløse har et stort problem smiley smiley

• #23   24. nov 2016 Ja sneglene er jeg frisk på, det får vi ofte i hvidløgs smør, de er franske.
    Men det er ikke alt jeg sætter tænderne i, så skal man da være godt sulten. smiley

• #25   24. nov 2016 Ja, Vinbjergsnegle i hvidløgssmør smager godt, dem havde jeg lige glemt, men det er så heller ikke insekter.

Når jeg så tænke på de naturmennesker, der lever langt ude i Bushen, har set mange naturfilm, da det er interessant at se, hvordan de lever og ja, hvordan de også ser ud, de har ikke et gram fedt og ser meget muskuløse ud, faktisk sunde, det eneste der ikke er pænt, er deres tænder, men de spiser mange insekter og andet, hvad de kan skyde med bue og pil - og de kender ikke til andet, men ingen ved, hvor gamle de bliver i snit - tænke tænke .... smiley

• #26   24. nov 2016 Kisser

Jeg lærte som knægt at spise vinbjergsnegle med hvidløgssovs også det at lægge dem i en saltlage for at fjerne slim og på en måde at udsulte dem.

Hvidløg sovs med persille og hvidløg som hældes i....nam

• #27   24. nov 2016 Jeg ville ikke have noget mod at æde en rotte, den smager sikkert glimrende, dog ikke en kloak rotte.
    Man siger, at grunden til at der er så mange rotter i København pt. skyldes Metrobyggeriet, de bliver simpelthen jaget op, når man laver om på kloaknettet.

Polysl.

Det med at lade sneglene gå på salt, er det værste svineri, man har med en speciel mikrofon kunne høre dem skrige. - Ved ikke om det er blevet forbudt endnu, men vi var mange der dengang det kom frem, fravalgte de mærker der brugte den form for tortur, og så vil jeg skide på om det "kun" er en snegl.

• #28   24. nov 2016 Ikke alle lod dem gå på salt, jeg kendte nogle der brugte mælk...

• #29   24. nov 2016 Elizabetta.

Nej, selvfølgelig var det ikke alle der gjorde det, men dem der gjorde det, blev boycottet af forbrugere der ikke brød sig om dyre mishandling.
    Nogen brugte også net de gik på, det skulle være mere humant.
    Men de smager godt de sataner. smiley

Kommentér på:
Kæmpe insekt produktion

Annonce