1.303 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Rundt om Grillen Rundt om Grillen

Det er ikke mere forbeholdt sommeren. Nu kan jeg forstå, at det også er oppe i tiden, at julemiddagen skal forberedes på Weber Grillen, der skal bare nogle ekstra kul på, på denne her årstid, så skulle den være hjemme.

Jeg har også set, hvordan er professionel Kok forbereder julemaden på Grillen og det ser aldeles meget lækkert ud.

Men hvor er så al duften af dejlig jule mad, jeg synes den hører højtiden til, mine gæster gider ikke sidde ude i haven på denne årstid, og jeg må indrømme, jeg gider ikke rende frem og tilbage ud/ind.

Jeg er vild med mit gamle gaskomfur, alt lykkes i en gasovn smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rundt om Grillen
  • #1   20. dec 2016 ja jeg kan kun give dig ret, min svigersøn griller altid And og Steg, Det smager skønt men duften i huset er ikke den samme. smiley smiley
    Det er vist ikke så meget oppe i tiden mere, men det har jeg måske ikke ret i.
    men i det hele taget syntes jeg at der kun er en fordel ved at grille, Manden står for stegningen, så skal man "kun" lave tilbehøret, og det ved alle kvinder jo er det mindste af det hele,---NOT. Men manden er så stolt af sin bedrift at man lader ham blive i troen på at han er primus motor på maden. smiley smiley smiley

• #2   20. dec 2016 Det er meget hyggeligt at grille, meeeen.... Nu har jeg ikke grillet flæskesteg og and, og jeg kunne heller ikke finde på det.
    Grill er lidt opreklameret ikke.... Halvbrændte bøffer og en håndfuld pilsnere, jo jo, det er sommer... smiley smiley

• #3   21. dec 2016 Nu er det folks egen skyld med brændte bøffer og lign...jammerlig undskyldning for det er i bund og grund bare at man er der og ikke bare hygger inde i stuen imens hele lortet brænder på. Hvorfor skal grill kun være en sommer festivitas? Jeg har været i mange lande hvor man uanset årstid griller - hygge at hele hytten lugter af flæskesvær - fuck det, hygge er meget andet end lige at stå ved komfuret, og grill tager kortere tid.

Der er ikke noget bedre at et lamseben drejer rundt til det er mørt, der er heller ikke noget bedre at forberede andre ting i køkkenet som ikke kan stå på grillen...kom dog væk fra den stereotype jul og få en noget sjovere, man siger at jo ældre man bliver jo mere vil man det samme - sgu ikke mig gider ikke hænge fast i traditioner og sådan har man gjort det i Danmark i 1000 år - fuck det mann.

• #4   21. dec 2016 Altså Polysl, Du er jo ved at være helt" Street" "Mann" Du er helt oppe på "Beatet" "Respekt" "Mann".. "Fuck" smiley smiley
    Sig mig er du "Rapper" He he, smiley

• #5   21. dec 2016 Kisser

Jeg er bare min egen som min kat sagde....

Bæstet er med på arbejde og pisker rundt og kommer tilbage omkring kl. 16 den følger med ned af trappen og hopper op i hatten på scooteren når jeg bruger den - ellers smider den sig på mit skød når jeg bruger bilen.

• #6   21. dec 2016 Sådan en kat vil jeg også have, min er alt for selvstændig, jeg sad oppe, kunne ikke sove, til klokken 5 i morges, men damen var ude på katte sjov. smiley smiley

• #7   21. dec 2016 Markgreven - du skal vente med de der pilsner til efter, du er færdig med at grille smiley smiley smiley

Polysl - og du holder heller ikke jul vel, det har vi også gjort i alt for mange år, ik smiley smiley

• #8   21. dec 2016 jo da holder da jul - men gider ikke det rundt om træet..

• #9   21. dec 2016 Det er bare fordi, du ikke kan vente med at få dine julegaver, så må du få indført en før gave, så du kan være med til at danse om juletræet og være lidt social smiley smiley smiley

• #10   21. dec 2016 nej smiley

• #13   21. dec 2016 Grill siger mig ikke en skid, andet end noget sommerhygge.....

Vil hellere have et stykke med spegepølse, end dette røglort.

• #15   21. dec 2016 Jeg har en hjemmelavet gril lavet af en olietønde fra 1984, den virker og andre beboer har weber men de vil hellere bruge min gamle - hvorfor mon? ikke for at nedgøre weber folket for det er flotte grille men de skal så også være praktisk.

Jeg skal ikke gøre mig til ekspert i Weber, men en grill på tværs som olie tønde har flere muligheder end de små weber nogle beboer har stillet op.

• #16   21. dec 2016 Ja, hvad ved jeg om Weber, jeg har ingen Weber men en anden kuglegrill og en lille sød en, jeg kan tage med i skoven h i h i smiley

Og vel gør du så #13, du ææælsker grill smiley smiley smiley

#11 - en Kamado det lyder avanceret fortæl fortæl, har aldrig hørt om sådan en "fætter" smiley

• #18   22. dec 2016 Jeg tror at der er lige så mange meninger som folk omkring det at bruge en grill. Om det er mærkevare eller ej er for mig bare noget overreklameret noget - og så stjæles der en masse hvert år bare fordi den hedder Weber.

• #20   22. dec 2016 claus

Jeg er sikker på det er en bundsolid grill du har som er en fornøjelse at bruge, hele året. Og ja - det er ikke lige det tyve går efter men gjorde de og fik et hold i ryggen så skulle det ikke undre mig de vil sagsøge dig smiley

• #24   22. dec 2016 Nam nam smiley

• #28   22. dec 2016 Nu har jeg været i et land flere gange som nok er verdens største grill land, - Israel - Her er det manden som står for grillen. Køkkenet er forbudt for mænd så her har man en klar opdeling.

>grillen er noget som bare er banket op fra skrot afdelingen men den virker ligeså godt som en Weber eller anden mærkevare for her i Israel er man total ligeglad.

Mega hygge bare at sidde og pensle en lage på lamsebenet og dreje den.

• #29   23. dec 2016 Claus, jeg kan virkelig godt se forskel, der er gods i en Kamado, og jeg vil gerne tro, at det bliver lækkert, jeg bliver helt lækkersulten smiley

• #31   23. dec 2016 Den har jeg desværre ikke set, men sådan en grill koster også lidt, jeg vil sige, hvis man kun griller, når vejret lige er til det, så er en eller anden grill OK, men hvis man grille som dig Claus, så kan jeg godt forstå din investering - den er charmerende og oser af kvalitet smiley

• #32   23. dec 2016 Claus.

Nej man kan aldrig grille for lidt.... LOOOOL....

Jeg er enig, jo mindre grill jo bedre! smiley

• #33   23. dec 2016 Claus

wow grill....

Kommentér på:
Rundt om Grillen

Annonce