271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kage med pynt til barnedåb Kage med pynt til barnedåb

Jeg skal lave to lagkager til en barnedåb senere på måneden og har desværre ikke så meget tid som jeg ville have ønsket.
Jeg køber nogle gode lagkagebunde og der kommer et lag chokolade creme af marabou og fløde i dem begge, men hvad skal det andet lag være?
Jeg laver en smørcreme og smøre den op i og overrækker med marcipan.

Har i nogle gode ideer til nem og flot pynt til en dreng som kan laves i hjemmelavet fondant?

Håber jeg kan få lidt ideer, så skyd løs 😉👍

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kage med pynt til barnedåb
  • #2   10. mar 2017 Jeg kan lide lagkage med hindbær i, men ved ikke om der er nok spil i op mod chokoladen. men lidt friskt er det da. smiley
    Rigtig god fornøjelse med dåbe smiley n. smiley

• #3   10. mar 2017 Din tanke lyder meget sød og som Nasty skriver så mangler den et modspil(syre)

Mad og kage skal altid have en balance mellem syre og base.

Hvis det var mig så ville jeg lave med creme og jordbær måske presse og filtrere kiwi igennem en si og lave din creme.

Pynt smør creme på siderne og halve jordbær på siderne og et mønster i toppen.

Den du påtænker at lave bliver alt for sød med chokolade, marcipan

• #4   10. mar 2017 Tak for jeres kommentarer. Jeg kunne godt finde på at lave en hindbær mousse i den ene og måske kiwi i den anden.
    Jeg er klar over at det bliver en sød kage, overvejer lidt at lave marcipan som en kant på siden af kagen og lave noget andet på toppen.

Polysl: Hvad foreslår du når du skriver mønster på toppen?

• #5   10. mar 2017 lav det så det ligner blomster

• #6   10. mar 2017 Med smør creme? 🙂

Kommentér på:
Kage med pynt til barnedåb

Annonce