2.075 visninger
|
Oprettet:
KOK...leje en kok... {{forumTopicSubject}}
Heysa....er der behov for en leje kok her i dk,tænker på om nogle mangler det......har nogle af jeres venner eller andre haft behov for det,og hvor stort er behovet tror i.......alså manglet een kok til at lave sin mad til fest,konfirmation,bryllup..eller hva ved jeg .....
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 25 Svar: 407
nov 2007
nov 2007
nov 2007
nov 2007
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.404
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 99 Svar: 809
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.404
feb 2007
feb 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 63
Men held og lykke med det!! Hvis du holder til presset skal du nok lære en masse
PS er selv souschef i køkkenet på Globen Flakket nede ved åen
feb 2007
Man kan sige at hver weekend er der kokke er der har selskaber, ved siden af deres job, så der er het sikkert mange der ikke kender en kok, og gerne vil ha en ud og stå i deres eget køkken...
nov 2007
Nu er jeg selv lige blevet gift sidste år, godt nok lidt utrationelt, ..strandbryllup(viet der), så fiskebord i min mors fiskeresturant..men kunne føle at der var en del at overskue,så tænkte jeg ..hmm..man må da som kok kunne befrie brud & gom, for mad hva enten det skal være fransk/dansk mad...???..og netop i hele landet...hvor kokken kører efter hvor selskab skal være, samtidig med kunne man fek ,have en form for tilkalde vagt..(faktisk lidt som vikarB)..alså lørdag aften løbet skal til at køreet sted i dk kro-hotel-spise rest....selskab med 30 mand,20 a la carte i det franske hjørne..osv...hvis kokken så skrider..eller andet...finder ud af de mangler een mand for det går op...så kan der ringes til mig,men selvfølge det kommer til at koste kassen at blive kaldt ud lørdag aften kl 19.00-..??
selvfølge er der 100 km i kørsel..så kan man jo overveje sammen med ejer på stedet om det kan betale sig..!!
feb 2007
nov 2007
Ikke maden som skal ud af huset...kokken som skal ud af huset ud til gæsten som skal holde festen...DER bliver maden fremstillet og købt ind fra.
Kun kokken som bliver fragtet hvis man kan sige det sådan.
nov 2007
nov 2007
Ligesom forarbejde ved at tage ud til kunden når der skal afteles mad pris osv,råvarer som passet til årstid (så varer kan fåes,hjælper jo ikke noget at sælge kunden fek nye danske aspars i feb mdr.)
nov 2007
For så vidt jeg ved så skal jeg have kunden før jeg skal finde ALT andet,så måske en ide at undersøge det først.
nov 2007
popp...nemlig,og hvis du laver det rigtig..HELT RIGTIG..med lidt flere ting..så skal du heller ikke betale skat,slap nu af..det er 100 % lovligt.
nov 2007
nov 2007
Jo jeg er klar over faldgruber..men det kun pga om kunden er der....
Mit mad skal heller ikke samlignes med jens peter.eller anden..fordi det kommer det ikke i nærheden af.
Formulerer mig måske os lidt dårlig her i teksten,men der jo selvfølge mere i det end der står her...her er det jo bare lige tegnet op..hvilkede heller ikke var meningen..fordi spørgsmålet var bar om der va NOGLE som kendte eller hva ved jeg ..om de har haft brug for en kok på leje basic...det skal være sådan at kun kokken kommer ud ..ikke at maden kommer ud (som dinner trans.)eller bliver forretningen beskattet,den vil jeg uden om på lovlig vis...men det een anden snak igen.
Det jeg mener ...som det her..et eks ud af mange...
Hr sørensen skal holde sin søn konfirmation i horsens by i sin ejen villa..de bliver kun 20-30 pers,men det kan os være sørensen som har lejet et forsamlingshus men vil ha ejen kok på..det kan være mange formål,... 1 møde med kunden ang mad/pris osv.., forarbejde (som vi snakkede om,købe ind..osv..)..så kører toget...
Vi kan hurtigt blive enig om at alt start er svært, sådan er det med alt.
Der er både for og imod for denne måde....ingen lager, minimalt svind..skal så kører en del,købe ind hver gang...man kan blive ved.....men inden alt det som vi snakker om her....skal jeg finde ud af om der er nogle kunder som vil det her/som har manglet det......derfor indlæg..;-)...
nov 2007
Havde jens peter et år inden han tog til christies i tønder,..så kom steffen sirup fra kommendanten på sjælland som k.chef,.bo var s.chef på det tidspunkt..er så blevet k. chef nu...bo har været der mange år for jeg blev udlært 1991..,-)...
JO jeg tror da på iden, men den er ikke een som lige bliver startet imorgen på een dag...;-)...
når den dag kommer så bliver der startet i et selskab så der kun er minium tab på max 20 k.
men mark...den fad bamse skal vi da ha uanset om det går eller ej...hehe.....
nov 2007
Men okay rest Bind, må hellere komme ned og besøge...se om de kan kokke noget sammen...hehe.....
Kan huske på dagmar..når huset kogte på højtryk..lørdag. med selskab ,a la carte..kælderen(alm dansk mad)..kl 19 om aften...når der allller mest tryk på..så gik jens peter stille rolig og sprittede de rustfri borde af...hehe...med en "lille" gage på 40 k i mdr, i 1990....hmm..helt okay...,-)...(men han kan sit kram),jeg fik tilbudet at komme med til christies i tønden den gang(manglede 1 år,før jeg var udlært)..men min nye køkken chef steffen sirup sagde nej,så kunne jeg bare starte uddannelsen forfra...hmm..
Nej jeg er fra det nordligeste sydjylland..;-)...du fra sønderborg egnen...kender du nogle araberer dernede..??
KOK...leje en kok...