{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KOK...leje en kok...
  • #1   22. dec 2007 er selv udd. kok....den gamle skole...mester lærling hed det den gang...,-)

• #2   22. dec 2007 gider jeg ikke ..sjovere at komme ud til forskellige mennsker...komme rundt i dk og lave med..tror jeg vil prøve...har været kok i mange år .....så har været i køkkner rundt forskellige steder... er udlært uder JENS PETER KOLBEK...hvis du kender ham...

• #3   22. dec 2007 Hotel Dagmar i ribe...dk ældste hotel....;-)...

• #4   22. dec 2007 spørg rasmus kofoed om han kender jens peter kolbek, gør han med sikkerhed...een af dk bedste kokke....

• #5   22. dec 2007 hva hedder det hvor du er i lære..??

• #6   22. dec 2007 altså hvis du kan få dit projekt op at køre og du kan komme ud med budskabet til folk så tror jeg faktisk det er en meget god ide.. hva sku sådan en kok ha i timen??

• #7   22. dec 2007 kasper J, tror sådan noget skulle være på akkord. smiley

• #8   22. dec 2007 man kan da ik lave frikadeller på akkord?? hehe men ville sige det sku fungere lige som et vikar beru(stav) at man sender en kok ud til 300-350 i timen og så får kokken så 180-190 af dem og resten til firmaget

• #9   22. dec 2007 Kasper J, kan man da sagtens, du kan lave alt på akkord..

• #10   22. dec 2007 Men tror det er for svært at leve af det du søger Eddie J..

• #11   22. dec 2007 Tokil : Kender et par der hr stået i lære ved M&S! Du skal bare vide at du kommer ikke sovende til det ved dem! Det er ikke meget fri, og det er meget lange vagter osv, men tilgængæld kan du jo også lære en masse ved dem!! For det er satme lækerier de laver der nede...

Men held og lykke med det!! Hvis du holder til presset skal du nok lære en masse smiley

PS er selv souschef i køkkenet på Globen Flakket nede ved åen smiley

• #12   22. dec 2007 Eddie:) Hvis du er villig til at køre over hele landet, så tror jeg da bestemt du kan få nok at lave! Ellers tror jeg der vil gå lang tid før du har nok at lave - altså hvis du kun kører rundt i et lille område!!

Man kan sige at hver weekend er der kokke er der har selskaber, ved siden af deres job, så der er het sikkert mange der ikke kender en kok, og gerne vil ha en ud og stå i deres eget køkken...

• #13   22. dec 2007 hej alle....takker for god respons..;-)..

Nu er jeg selv lige blevet gift sidste år, godt nok lidt utrationelt, ..strandbryllup(viet der), så fiskebord i min mors fiskeresturant..men kunne føle at der var en del at overskue,så tænkte jeg ..hmm..man må da som kok kunne befrie brud & gom, for mad hva enten det skal være fransk/dansk mad...???..og netop i hele landet...hvor kokken kører efter hvor selskab skal være, samtidig med kunne man fek ,have en form for tilkalde vagt..(faktisk lidt som vikarB)..alså lørdag aften løbet skal til at køreet sted i dk kro-hotel-spise rest....selskab med 30 mand,20 a la carte i det franske hjørne..osv...hvis kokken så skrider..eller andet...finder ud af de mangler een mand for det går op...så kan der ringes til mig,men selvfølge det kommer til at koste kassen at blive kaldt ud lørdag aften kl 19.00-..??
    selvfølge er der 100 km i kørsel..så kan man jo overveje sammen med ejer på stedet om det kan betale sig..!!

• #14   22. dec 2007 Mark: Gik lige ind på din hjemmeside!! Er det Kent fra EUC SYD du arbejder sammen med??

• #15   22. dec 2007 mark b...

Ikke maden som skal ud af huset...kokken som skal ud af huset ud til gæsten som skal holde festen...DER bliver maden fremstillet og købt ind fra.
    Kun kokken som bliver fragtet hvis man kan sige det sådan.

• #16   23. dec 2007 mark b...du kan jo købe mad alle steder.

• #17   23. dec 2007 Ej...hør nu lige her...køber sku da ikke ind i daglig butik, nu jeg fra sønder jylland, har jeg har jeg en fest i fek århus eller omkreds af af det...så bruger jeg selvfølge metro...er det i fek fredericia så tog jeg dagrofa..osv...skal vel ikke skrive hver by, ..den by hvor jeg ikke ved om er noget handle muligheder bliver det undersøgt , men det jo en del af spillet..forarbejde....
    Ligesom forarbejde ved at tage ud til kunden når der skal afteles mad pris osv,råvarer som passet til årstid (så varer kan fåes,hjælper jo ikke noget at sælge kunden fek nye danske aspars i feb mdr.)

• #18   23. dec 2007 Forresten lød indlægget på om nogle havde behov/ønskede at leje en kok..om behov for det...om nogle havde ville holde deres fest et bestemt sted,men manglede een kok til det...så de har måtte opgive iden og bare bestille på hotel .rest....
    For så vidt jeg ved så skal jeg have kunden før jeg skal finde ALT andet,så måske en ide at undersøge det først.

• #19   23. dec 2007 mark b..se længere oppe..
    popp...nemlig,og hvis du laver det rigtig..HELT RIGTIG..med lidt flere ting..så skal du heller ikke betale skat,slap nu af..det er 100 % lovligt.

• #20   23. dec 2007 popp..det jo selv følge os dem som har penge til det,som os ønsker sig sådan een fest,de ved os hvad godt er...;-)...

• #21   23. dec 2007 mark b..se længere oppe...Skrevet: 22-12-2007 02:05:43

Jo jeg er klar over faldgruber..men det kun pga om kunden er der....
    Mit mad skal heller ikke samlignes med jens peter.eller anden..fordi det kommer det ikke i nærheden af.
    Formulerer mig måske os lidt dårlig her i teksten,men der jo selvfølge mere i det end der står her...her er det jo bare lige tegnet op..hvilkede heller ikke var meningen..fordi spørgsmålet var bar om der va NOGLE som kendte eller hva ved jeg ..om de har haft brug for en kok på leje basic...det skal være sådan at kun kokken kommer ud ..ikke at maden kommer ud (som dinner trans.)eller bliver forretningen beskattet,den vil jeg uden om på lovlig vis...men det een anden snak igen.
    Det jeg mener ...som det her..et eks ud af mange...
    Hr sørensen skal holde sin søn konfirmation i horsens by i sin ejen villa..de bliver kun 20-30 pers,men det kan os være sørensen som har lejet et forsamlingshus men vil ha ejen kok på..det kan være mange formål,... 1 møde med kunden ang mad/pris osv.., forarbejde (som vi snakkede om,købe ind..osv..)..så kører toget...
    Vi kan hurtigt blive enig om at alt start er svært, sådan er det med alt.
    Der er både for og imod for denne måde....ingen lager, minimalt svind..skal så kører en del,købe ind hver gang...man kan blive ved.....men inden alt det som vi snakker om her....skal jeg finde ud af om der er nogle kunder som vil det her/som har manglet det......derfor indlæg..;-)...

• #22   23. dec 2007 mark b ... okay..ja bo er der vist endnu, og han er enda blevet mere menskelig nu..siger de..ved ikke om det passer,,;-)..
    Havde jens peter et år inden han tog til christies i tønder,..så kom steffen sirup fra kommendanten på sjælland som k.chef,.bo var s.chef på det tidspunkt..er så blevet k. chef nu...bo har været der mange år for jeg blev udlært 1991..,-)...
    JO jeg tror da på iden, men den er ikke een som lige bliver startet imorgen på een dag...;-)...
    når den dag kommer så bliver der startet i et selskab så der kun er minium tab på max 20 k.
    men mark...den fad bamse skal vi da ha uanset om det går eller ej...hehe.....

• #23   23. dec 2007 Hej..jojo..det er ham...han startede jo i tønder med sin egen forretning Christies..fik så et godt tilbud af een i åbenrå som faktisk "købte" jenspeter og navnet christies til åbenrå...(der var godt med penge med i den handel)..jens peter stillede så nogle krav....osv...som så endte med at gå i vasken efter noget tid, (tror nok) at chefen ville ha jens peter til at gå på kompromi med kvalitet af råvarer osv...så skred han.....
    Men okay rest Bind, må hellere komme ned og besøge...se om de kan kokke noget sammen...hehe.....
    Kan huske på dagmar..når huset kogte på højtryk..lørdag. med selskab ,a la carte..kælderen(alm dansk mad)..kl 19 om aften...når der allller mest tryk på..så gik jens peter stille rolig og sprittede de rustfri borde af...hehe...med en "lille" gage på 40 k i mdr, i 1990....hmm..helt okay...,-)...(men han kan sit kram),jeg fik tilbudet at komme med til christies i tønden den gang(manglede 1 år,før jeg var udlært)..men min nye køkken chef steffen sirup sagde nej,så kunne jeg bare starte uddannelsen forfra...hmm..
    Nej jeg er fra det nordligeste sydjylland..;-)...du fra sønderborg egnen...kender du nogle araberer dernede..??

Kommentér på:
KOK...leje en kok...

Annonce