Hygge tur {{forumTopicSubject}}
Jeg havde bestilt på nettet en kontakt til min Moccamaster - fik en besked om at den aftalte leveringsted ikke havde plads så den skulle til en 7-11 i Vestergade - lort .
Nå men så kunne jeg tage en bytur og få kigget centrum efter i sømmende som stadig på 4 år ligner en byggeplads. Kørte forbi den 7-11 og da jeg nåede ud på Vesterbro nr 5 - what the fuck. Så har jeg kørt forbi den butik. Nå pyt så kunne jeg gå ind i H.J.Hansen og købe en Masala vin til madlavning.
Fik min pakke og tog i brugsen lige overfor og fik santa maria krydderi salvie som åbenbart ikke er at finde i nogen butikker i mit nærområde.
Nå men så fik jeg et kig på Centrum - lukket - lukket konkurs, konkurs, lukket lukket konkurs konkurs. Det køre sgu for Mette Fup - og holder hun ved så er jeg sikker på hun kan få alle i centrum til at dreje nøglen.
Men heldigvis eksisterede Winter kaffe så jeg kan få en stor pose frisk kværnet kaffe - men synd at de gamle kværnemaskiner er fjernet fra vinduet. - i ved de her store hjul af messing - charmen var væk -identiteten var væk - så jeg håber fandme at de 140 kr jeg har givet for 500 g kasse stadig er som jeg forventer.
Jeg har altid glædet mig til winterkaffe for når man træder ind så mødes man af kaffe aromaen. Nix ikke her - det som at træde ind i et sterilt rum.
Synd.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hygge tur