{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

Kartofler {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt kartofler, både på marked hvor de ikke er øko, i butikker som har begge dele eller øko.

Aldrig har jeg mødt så mange med sorte øjne som går dybt ind i kartoflen. - dog er undtaget de gårdbutikker jeg køber mine grønsager og kød. Gider jo ikke det halal pis - fra en nathue som har stået og bræget sit lort ud over kyllingen.

Jeg vil lave en forsigtig vurdering om at 30% skære man fra.

En gang beklagede jeg mig til ham på markedet

Han sagde: Det kan skæres væk...

Enig - men som jeg sagde; jeg betaler kilopris så jeg gider sgu ikke skære halvdelen af -

hvad fanden er der sket med de kartofler?

Man opbevarer ikke kartofler som før, men i rum med en gas som skal konserverer dem så længe som muligt. Den gas har åbenbart ikke nogen effekt på alle de dyr som kravler rundt inde i kartoflen.

Som barn da vi boede i Vissenbjerg, var hele vores have en kartoffelmark - ingen øjne eller antydning om at der har været et dyr i dem.

En gang blev jeg ret sur, over en pose med 2 kg, fra Netto, jeg startede med at skrælle - orm, orm orm orm osv. tog dem ned til Netto og beklagede mig, - vi bytter gerne sagde han - gu vil jeg ej, giv mig pengene tilbage.

Jeg kunne også gå over til ris og pasta, men jeg elsker kartofler - er der noget bedre end karbonader, kartoffelmos og majs? ja da - karbonader i en sovs med ærter og gulerødder, persille.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kartofler
Kommentér på:
Kartofler

Annonce