Falling Down Falling Down
Filmen handler om en der har fået nok, møg burgere som slet ikke passer til de billeder i reklamen eller stedet hvor man køber det møg.
Jeg kom til at tænke på filmen da der var et indlæg på EB om at flere af de der møg udleveringer af burgere levere noget, som absolut ikke svare til billedet af det de sælger.
På en måde forstår jeg godt frustrationen som er, om en masse andre faktorer i filmen, fraskilt, fødselsdag, kø på motorvejen, vejarbejde. At prøve at nulstille samfundet.
På motorvejen tager han en AR15 og skyder mod vejarbejde til stor morskab for andre billister. Filmen er en stor frustration både om samfundet og hans eget liv.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Den film er ikke sjov, jeg vil nødig være sådan, at skyde på vejarbejdere og myrde en i en våbenbutik. Filmen handler om at han ikke har mere at miste. Han har givet op og så vil han hævne sig på samfundet.
dec 2014
Jeg har en server fuld af film, fra de sidste 30 år eller mere, jeg fik engang en film tilsendt via BBS. hvor man koblede sig op til universiteter i verden, med et 56K modem - det kunne tage en helt nat, før filmen var hjemme på min server. BBS var før Win95, det var dengang man havde Shell, PolyPascal, osv.
Faktisk eksisterer BBS stadig. Men ikke alment kendt.
dec 2014
Sylteglas, nogle af de bedste film er fra den periode, film i dag er krig, og gabende kedelige dansk møg, med skuespiller som burde været fyret. Men hva fanden jeg har flere 1000 film på min server så jeg kan være ligeglad med det nye møg.
Går man længere tilbage så producerer Danmark en masse skrammel som ala Morten Koch. Føj for pokker noget bras.
generelt gider jeg ikke danske film - for mig er det ikke værd at se på.
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 329 Svar: 2.129
Jeg ser da hellere en film af de gamle end noget med Frank Hvam, som jo er oppe i tiden.
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 329 Svar: 2.129
https://www.youtube.com/watch?v=BD5ofrSNDFA
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.468
Selvom den er fra 1993 så, så jeg den første gang for 1 år siden.
Ja den handler om en der har fået nok , men man skal også huske på han er psykisk ustabil. Mener det nævnes flere gange i filmen.
Det jeg kan genkende mest er det med bilkøen.
FUUUUCK jeg hader det!!!.
Dog sker der yderst sjællendt da jeg ikke er den store pendler, har 7 km hver vej til arb.
Men når det sker på motorvejen
Man har bare lyst til og bruge nødsporet og komme frem. Men man ved også hvorfor det er der, og ved også hvor strafbart det er og bruge det. Så det gør man IKKE.
Men de gange hvor man skal sætte igang for bare og køre 10meter flere gange. DET ER LORT.
dec 2014
Du har ret, mange nyder film ala Morten Korch, men jeg gider ikke danske film. Film smag er forskellig for mange. Min smag ligger mere i Sci-Fi genren. Mad programmer, tekniske programmer som Wheeler Dealer. Jeg kan huske da jeg brugte en dag på at skifte bagtøjet på min 2.8 Ford Granada - men tiden er ligegyldig, det vigtige var at jeg gjorde det selv. Jeg havde en ven som var automekaniker så jeg kunne låne hans grav.
dec 2014
Jeg har aldrig været stresset over bilkø, Men nu er Fyn ikke så kendt med bilkøer som i området omkring København, det må trække tænder på folk. Men igen - jeg har den logik at ting man ikke har indflydelse på, skal man ikke bruge tid på, eller raseri. I dag bliver man godt informeret om evt. uheld og blokering og ventetider via App. Så kan man tage sine forholdsregler - evt. ringe til sit arbejde at man bliver forsinket, eller andre veje, det tager en længere rejsetid, men så sidder man ikke fast i en bilkø.
feb 2007
Jeg vil ikke bruge ordet stressende mere arig galskab .
De få gange jeg sidder i bilkø så er det ikke på vej på arbejde.
Men man ved bare man bruger en masse brændstof og kan ikke rigtig slukke motoren da man skal trille fremad hvornår det skal være?, og man skal koble til og fra til og fra til og hele tiden!
Jeg bor i Middelfart, og når der er færdselsuheld/vejarbejde på ny lillebæltsbro , så er Middelfart BUTFUCKED!!!. ALLE vil igennem Middelfart da vi også har den gamle lillebæltsbro
dec 2014
Jeg ser det på den måde at uanset hvor arrig folk bliver, så flytter det ikke noget - men det slider kraftig på koblingen når man skal trille afsted. Det er her at hybrid biler kommer til sit rette - selvom jeg syntes at 56 km på en opladning er latterlig lav for nogle modeller.
Man har flere gange kunne læse på EB hvordan folk begynder at blive sur på dem som er foran, de dytter og chikanerer og så kommer de op og slås. Har selv oplevet chikane som billist, men jeg laver mig ikke påvirke - gider ikke at få en voldsdom. Min bil dengang stod koblingen af i en bilkø fordi der var sket et uheld forude, hvor der kun var et spor og hvor politi havde sat kegler op og skilt med 20 km - Her var der nogle flinke mennesker som hjalp med at skubbe den ud i krybesporet. Jeg havde ikke dengang mobil tlf.(1998) så jeg gik et par km hen til politiets afspærring og bad dem om at ringe efter Falck. Her sad jeg så og gloede i 5 timer til Falck kom.
feb 2007
Ja det slider grimt på koblingen også.
Tror du mener plugin hybriderne?. Det er dem der har en reel rækkevidde på el .
hybridbilerne slider næsten ligeså meget på gearkassen som almindelige biler... Hvis ikke mere. Da deres system er noget
Det er også noget mærkeligt noget , kan da godt dytte efter folk hvis de ikke flytter sig når der er grønt... De må være faldet i søvn jo?. Ellers ikke. Du kan ikke flytte en bil kø ved og dytte aligevel
Trist med bilen, i 1998 er så langt tilbage at jeg heller ikke husker en mobil var super vigtig, min far havde en med dårlig dækning
Nå smutter iseng . efter arbejde med lidt for meget øl og led zeppelin og pink floyd
Falling Down