320 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Stor mand Stor mand

Men som ham så elsker jeg Hotdogs - laver dem tit, men det skal altid være røde pølser - en indianer i kano. Hotdogs har i tidens løb fået en masse navne som er morsomme - men i de har knivske tider med et stramt hår, biblen i hånden og en kjole som fylder overalt så er det slut , og det er pølsevognen også.

Men det er da godt at man selv kan have gæster som bruger alle de ord om hotdogs som jeg laver og servere. Sådan en slags hjemlig pølsevogn. Det er en original ide - og morsomt. Skal du ikke spise? jo men det kan jeg jo gøre bagefter når gæsterne ikke kan spise mere. Det er fed hygge. Hvad gæsterne ikke ved at jeg har en Vintage Port som jeg pimper af imens jeg laver deres mad. Så runder man aftenen af med en stor jordbærtærte og en god Port.

https://www.youtube.com/watch?v=_6lP3XCdH7g&ab_channel=J%C3%B8jsKanal

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor mand
  • #1   7. jun 2022 Ja vi kan vel blive enig om at pølsen man får ved en pølsevogn er noget helt for sig selv og det er længesiden jeg sidst har været ved en pølsevogn der bliver længere og længere imellem dem - desværre.

• #2   7. jun 2022 Spiste han lige alt det på 1 dag?! smiley smiley

Igen fik du mig tæt på og brække mig Polysl.
    Fantastisk evne du har smiley .

Meen jeg ku faktisk godt lige spise den hotdog den er ikke helt dum smiley

• #3   7. jun 2022 J/L

Når man kigger på ham så kan man godt forstå han kan spise 12 hotdogs. til en konkurrence.

Jeg kan huske da jeg var ung kunne jeg nemt spise 1.2 kg roastbeef med sovs og kartofler.

I dag kan jeg næsten blive mæt af en Tic Tac...Passer ikke , men jeg kan sagtens gå en hel dag uden at spise noget. Ellers kan jeg spise de her små skyr fra Netto med ymerdrys. Så behøver jeg ikke mere. Andre dage kan jeg spise mere - det kræver en del logistik på madfronten - så det er godt man har en fryser. som jeg har styr på med hensyn til mængde og hvad der nu skal spises af hensyn at ting ikke holder sig evigt i en fryser. Alt er mærket. Så jeg har den vane at flytte dem op som skal spises i nærmere fremtid.

Jeg havde fået en stor mave - så jeg gik på kur, løb, trænede i et fitnesscenter og tabte 30 kg så nu er jeg nede på et godt BMI som passer til min højde som er 189.

• #4   12. jun 2022 Ja det kan man godt, men klamt aligevel.
    Der er noget galt med ham.

Jeg kunne godt spise meget i tenage årene, men det gør alle fordi de vokser det slutter ca når man er 20 år?..... Også fordi jeg i tenage årene dyrkede meget sport.

Har tit tænkt på hvor sundt/usundt det egentlig er . Nogen gange spiser jeg også kun 1 gang om dagen. Og tror altså ikke det er godt. Men med natarbejde og et lille skift i weekenden . Så er det svært og ha et stabilt spiseskema . Man spiser jo når man er sulten smiley .

Dejligt for dig . Så har vi samme højde.
    Ville da ikke skade og tabe 10kg det er bare så fandens svært.

• #5   12. jun 2022 J/L

ja- det trak tænder at tabe så meget, det startede faktisk med at min søster syntes jeg havde fået en fodboldsmave som man kalder det. Nu har jeg i mine unge dage kørt Sjælland og fyn rundt på cykel samt Waterrumdam som man dengang kaldte løbet i Norge over 700 km som var bjergkørsel - føj for helvede det var slemt.

Men det kan slet ikke måles med at sulte sig selv for at tabe sig, Det geniale ved at sulte er at så brænder kroppen fedt af for at overleve - det er faktisk den eneste måde at tabe sig på. Al det der åndssvage energipulver og mange andre slankekure virer ikke.

Problemet er at folk fylder sig med en masse friture skrald som er noget at det værste man kan spise hvis man gerne vil tabe sig.

• #7   12. jun 2022 Haha...ja, Annella, i fantasien kommer man vidt omkring, men det har er vel været god tid til, de år han var i "skammekrogen"...???

Kommentér på:
Stor mand

Annonce