953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 73 Svar

Maads D
Maads D
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37

Hvor Langtid bruger i om Morgen Drenge Hvor Langtid bruger i om Morgen Drenge

Ja som overskriften siger?

Hvor lang tid bruger i inden i tager i skole osv? arbejde for den sags skyld?

Og inden i tager i byen?

Jeg bruger selv godt og vel 30-45 min inden jeg tager i skole og når jeg tager i byen er det vel en god time.

Hvad med jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor Langtid bruger i om Morgen Drenge
  • #2   27. aug 2008 Må man som pige spørge, hvad det er for tid.. er det fra man vælter ud af dynen.. eller foran spejlet?

ER også nysgerrig

• #3   27. aug 2008 10-20 MAX gider fanme ikke alt det tøse fis der foran spejlet

• #4   27. aug 2008 arbejde, 10 min. byen 30 min...

• #5   27. aug 2008 2-3 min.. Alt efter hvor meget jeg skal pisse.. :O)

og 2-3 min når jeg skal i byen.. :O)

• #6   27. aug 2008 fra jeg står op går der en halv time med at ordne alt:P inden byen er det jo kun i bad og sætte hår så det er 20 minutter:P

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #7   27. aug 2008 når man har kort hår så er det bare badet der tager tid, men bruger vel 25-30 min i badet med a pleje min hud osv...

• #8   27. aug 2008 8 timer...

• #9   27. aug 2008 øhhh kan se folk tager ud fra at smukkesere sig, jeg tager med mad pakke tøj osv.

• #10   27. aug 2008 Skole: omkring 20 min på at bade, 30 min til at stene/tage tøj på og 10 min på transport.

• #11   27. aug 2008 Jeg bruger ca. 15-20 min maks. Inkl. bad og børste tænder osv. Inden jeg er ude af døren.

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#12   27. aug 2008 Pinky von Pout ™

Foran spejlet sélf

• #14   27. aug 2008 10 minutter i badet
    10 minutter til at ta tøj på
    5 minutter på at spise morgenmad
    2 minutter på at sætte hår
    3 minutter til børstning af tænder

- så ca ½ time.

• #15   27. aug 2008 brug for 5 min max,

• #16   27. aug 2008 mit var self osse regenet badet med smiley tænkte jeg osse var med smiley

• #17   27. aug 2008 Bad Farmer aka Gs aka ham selv :

Delicious : /

• #18   27. aug 2008 fra jeg hopper ud af sengen til jeg er ude af døren går der max 17 min. når jeg skal på job. med morgenmad

når jeg skal i byen går der nok 1 time med bad og det hele.

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#19   27. aug 2008 Morten P

Det var sku da hurtigt smiley Du når jo ikke en gang at kigge dig selv i spejlet ;p

• #20   27. aug 2008 Godt er der så en der er sød at forklare mig hvordan man kan bruge op til to timer, som mand, foran spejlet???

Eller nej er vel bare et spørgsmål til Marcus..

• #21   27. aug 2008 står op kl 5 og møder kl 7 smiley

Jeg er alene og har både hund og datter og tage mig af hver dag.

Byen ca. 1 time med barbering og alt

• #22   27. aug 2008 jeg bruger 3 min på hår og 4 min på at børste tænder .. så ca 7 min smiley

• #23   27. aug 2008 foran spejlet bruger jeg nok 5 min maks

• #24   27. aug 2008 Bruger:
    15-20 min på badeværelset (bad, børste tænder, barbering osv)
    10 min på at finde tøj og tage det på
    5 min på at pakke skoletaske
    5-10 min på at spise

så 35-45 min

• :) T
    :) T Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #25   27. aug 2008 ca 10 min fra uret ringer og til jeg er ude af døren, 5 min hvis jeg er doven og ligger lidt.

• #26   27. aug 2008 skole:
    bliver vækket kl. 7 løbe ud og tar et lyn bad på 5-7 min, kaster mig ind under dynen til kl. 07:30 spiser morgenmad og børster tænder på et kvater pakker taske og finder smøger på 5 min, bruger 5 min på at cykle i skole og 2-3 min til at gå op i min klasse (:

• #27   27. aug 2008 Det er skole.

Også byen tager det vel 45-1 time, kommer også an på hvor langt hår jeg har, om jeg trænger til at blive barberert div. steder osv.

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#28   27. aug 2008 Pinky von Pout ™

Hvad bruger du foran spejlet når du skal i skole/byen? da

• #30   27. aug 2008 Nu er det noget siden jeg har gået i skole..

Men bruger bestemt ikke 2 timer foran spejelt for at gå i byen...

Var faktisk også mest fordi jeg tænkte, det tager da ikke 1½-2 timer at bade, barbere sig, og sætte hår.. eller tager jeg fejl?

Eller hvad bruger i elelrs tiden på... vi skal trods alt ha smørelse og farver på!

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#31   27. aug 2008 max M

For at få en debat igang smiley Hvad tænker du da på?

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#32   27. aug 2008 Smørelse er da ikke kun for piger smiley

• #33   27. aug 2008 I alt med morgenmad, badeværelsesbesøg og det hele:
    Fra kl. 6:00 til 7:15. Bruger dog også en del tid foran tv'et, og så er vi 2 der skal gøre os klar op den tid.

• #34   27. aug 2008 Glatter du også hår?! Jesus ......

• #35   27. aug 2008 marcus...
    2 timer inden du skal i by???
    hvis du var min dame, så blev du fandme fyret...!

Hvordan helvede bruger du så lang tid, reder du røvskæg inden du tager afsted???

sker der?

• #36   27. aug 2008 Marcus.. ok.. tak

Maads... hmm nej det er ok så ... det skal vi ikke diskutere smiley

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#37   27. aug 2008 Skytte

Du får nok heller aldrig en dame der bruger meget tid på sig selv smiley

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#38   27. aug 2008 Pinky von Pout ™ smiley

• #39   27. aug 2008 Åhh jooh et glattejern er godt, hvis man er træt af krøller

• #40   27. aug 2008 jamen han er jo en dreng?! :S

• #41   27. aug 2008 Hooooold kæft, mange af fyrene herinde bruger meget længere tid på badeværelset end mig.

egenlig er jeg ikke overrasket, når man ser hvordan det er blevet i dag, men alligevel.

godt at der stadig er nogle mænd, der ligner mænd.

• #42   27. aug 2008 Du ku godt trænge til at bruge lidt længere tid Camilla.

• #43   27. aug 2008 arbejde, tager nu ikk lang tid at gøre sig klar til, men byen kan det vel godt tage omkring en time, med hurtigt bad

• #44   27. aug 2008 Alt er vel relativt, man bruger den tid, og gør ved sig selv som man selv føler for.. og heldigvis skal vi ikke alle være ens

• #45   27. aug 2008 Andreas J - For at tilfredsstille folk som dig ?

Næ tak du, jeg fortrækker at folk kan genkende mig, selv når jeg ikke har make up på. smiley

• #46   27. aug 2008 Glattejern, bruncreme(foundation?) er kun for Bøsser og piger, og sådan er det bare. Mand jer nu lige lidt op og kom ind i kampen, har i tabt klunkerne eller hvad sker der ?

Nu kommer der nok nogle svar, igen om at hvorfor jeg syntes det er bøsset at bruge glattejern osv.
    Det er bare en pige ting og sådan har det altid været, vil skide på om jeres hår sidder bedre, det er sku da ikke kun håret pigerne går efter, eller ens fjæs for den sags skyld?
    Hvis i vil efterligne pigerne ved at bruge deres ting, så hvorfor ikke begynde at gå med kjole, eller strømpebukser?
    Det er det samme med stramme bukser det er også en pige ting, drenge skal ikke gå i stramme bukser, så man kan se hele klokkespillet!
    Og det er det samme med langt hår,! Få det nu klippet, det ser så meget bedre ud, selvfølgelig er der nogle der ser fine ud med langt hår, men jeg kan bare ikke tage dem.

Her var min mening så.

• #47   27. aug 2008 Jones > Øreringe er da os for piger, lyder det til fra dit synspunkt? se dig selv..

• #48   27. aug 2008 hanibal > haha, tjae der sker vel for os alle, vi må gøre det en gang i mellem ;D?

• #49   27. aug 2008 Maads D: Self kigger jeg ikke mig selv i spejlet om morgenen. Ikke nogen grund til at skræmme sig selv sådan når man er træt. smiley

• #51   27. aug 2008 Bruger en halv time - tre kvarter. Altså fra jeg vælter ud af sengen, til jeg kravler ud af døren.

• #52   27. aug 2008 du syyyg mass! ... hvis jeg skal i skole INGEN TID, kun lige børste tænder... hvis jeg skal i byen, max 20 min.

• #53   27. aug 2008 kæfttt nogle af jer popsmarte drenge bruger sgu da mere tid end piger gør...

• #54   28. aug 2008 Rasmus J >> Hvordan kan jeg det.. ????

Går aldrig i overalls.. Du er bare endnu en af dem som tror at alle landmænd konsekvent går i overalls, men alm. arbejdsbukser kan også nemt bruges inden for landbruget.. :O)

• #55   28. aug 2008 7 minutter til at skide
    5 minutter i bad
    3 minutter på tandbørstning
    1 min på lige rette hår og bøvse

• #56   28. aug 2008 Morten R:
    Der tager du nemlig fejl, da drenge/mænd har gået med øreringe i meget lang tid, det er det samme med halskæder osv.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #57   28. aug 2008 For satan da. Skræmmende at nogen er født så grimme at de skal bruge så lang tid på at være præsentable....

• #58   29. aug 2008 Rasmus J >> hehe ved jeg godt at det var.. men skulle lige se hvad du sagde, ,;O)

• #59   3. sep 2008 maads D: Gay kommentar... passer til profilen...!

• #60   3. sep 2008 Jonas - at drenge har gået med det i lang tid er sgu da et totalt dårligt argument?

Så forstår jeg virkelig ikke dine synspunkter med at det er bøsset at bruge glattejern, for det har drenge fandme også gjort i lang tid!

• #61   3. sep 2008 Brejne:
    Min mening, er at glattejern, make-up osv er pige/bøsse ting.
    Halskæder, øreringe osv, har jeg intet imod til en dreng, fordi det laves både til drenge og til piger!!

• #62   3. sep 2008 30 min med at komme ud af sengen, 20min i bad, 2min foran spejlet og 15min ved morgenmaden.

• #63   3. sep 2008 Jones - det kan da godt være det er din mening, men prøv dog at understøtte din mening med et ordentligt argument?

• #64   3. sep 2008 Brejne:
    Er du da en af dem der godt kan lide at flade hår, og lægge make-up?

• #65   3. sep 2008 Jones - overhovedet ikke! Puuha da..

Synes bare det er noget mærkeligt noget at sige at fordi drenge har gået med øreringe i lang tid bliver der mindre fimset.

Drenge har også gået med make-up og glattet hår i lang tid, men det mener du ikke er særlig mandligt, og i mit hovede passer det bare ikke sammen med dit argument smiley

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#66   4. sep 2008 Jonas

Godt nok en mærkelig holdning?

Synes du også det er en pige ting at gå i lyserød tøj osv.?

• #67   4. sep 2008 Maads D:
    Ved godt at du spurgte en anden...
    Men det synes jeg mht. pink...

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#68   4. sep 2008 -Skytte- .

hvorfor?

• #69   4. sep 2008 Fordi drenge bare ikke burde gå i pink. synes det ser gay ud...
    Det samme med drenge der bruger 4 liter dax, og bukserne hænger ved knæerne osv, synes sgu bare det er grimt. boyband look... pretty boys siger mig generalt ikke en skid.
    Især skal de ikke spille smarte i byen. Så hænder det at det går galt for dem...

• #70   4. sep 2008 Kunne ikke være mere enig med dig Skytte :).
    Dejligt med nogle der har samme holdning som en selv.

• #71   4. sep 2008 bøsser.... i mangler sgu da bare make-up ..

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#72   5. sep 2008 Skytte

Du lyder til at være en rigtig bumset idiot smiley

• #73   8. sep 2008 Maads D:
    Synes det er sjovt du kalder mig bums? teenage dreng...

Du lyder til at være en pretty boy, som trods mange anstrengelser, stadig er jomfru....

Lad være med at svine folk til bare fordi du ikke kan klare deres holdning, når du SELV spørger om den... Idiot. det er et forum.

Næste gang du skriver, Så start dit indlæg med at skrive, Til alle som er enige med mig, hvad synes i om .....
    Så er du "næsten" sikker på at der ikke kommer andre folk som måske havde en anden opfatelse end dig og resten af Backstreet boys herinde...

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#74   9. sep 2008 Skytte

For det første er man en idiot når du siger
    "Især skal de ikke spille smarte i byen. Så hænder det at det går galt for dem..."

For det andet er du en bums når du generallisere det du siger for det skal lyde mere smart.

Det kan det godt være jeg er jomfru osv. Men gør det nogen forskel`?
    eller skulle du bare lige ud med noget self experience som du ikke har opnået endnu smiley

• #75   9. sep 2008 forklar mig lige hvordan man skal forklare et folkeligt fænomen, uden at generalisere? kan jo ikke sige at alle der ser ud, og går klædt sådan spiller op i byen.? Siger bare at jeg tit ser det. Da jeg ikke har set f.eks dig, så kan jeg ikke sige du er en kegle når du render i byen, men er nød til at generalisere og skære nogle folk over 1 kam.

Og så hænder det at det går galt... Jeg skrev ikke at hver gang jeg ser en dreng som dig mex dax i håret, at jeg så knalder dig i jorden vel...?

Skriver bare at den holdning der normalt følger med, er så imøde kommende overfor tæsk pga. den er så provokerende som den er.
    Det er bare et faktum, og derfor ikke noget jeg gider at diskutere med en lille dreng som dig.

"eller skulle du bare lige ud med noget self experience som du ikke har opnået endnu ;)"
    Self experience : kan godt lide du nu bruger engelske udtryk for at lyde mere sej. efter du skriver at jeg generaliserer for at lyde smart..?
    tænke tænke...
    desuden, self experience: Så vidt jeg ved, betyder det en erfaring jeg personligt har oplevet.
    Svært at fortælle om noget man har oplevet, hvis det ikke er sket endnu.?

Desuden hentød jeg til at DU var jomfru, og fortalte dig ikke om mine eskapader med kvindekønnet...

Du er en sørgelig lille dreng, der burde have blevet efterladt på hospitalet som lille.
    Beviset på dette er at du stadig ikke kan klare at folk har en anden mening og holdning end dig... Jeg vil slutte her med at sige det samme igen.

LAD VÆRE MED AT LAVE ET INDLÆG, HVOR DU SPØRGER FOLK OM DERES MENING, HVIS DU IKKE KAN TÅLE AT HØRE DEN...
    Og lad den nu ligge der, har virkelig andet at bruge min tid på, end at diskutere med et fjols som dig...
    Fortsat god dag...

p.s. Husk margerine kan fjerne det dax, hvis du en dag kommer til fornuft..

• Maads D
    Maads D Tilmeldt:
    aug 2008

#76   9. sep 2008 Skytte

Hold da op smiley

Hvis jeg er så sørgelig som jeg er hvorfor gider du så skrive en hel roman til mig?

Du følger dig provokeret når du står på sidelinien og ser ogs drenge skabe ogs med alle andre på diskoteket? eller mener du vi går hen til sådan en stor bøf som dig og siger fuck du er grim? smiley

Forstår dig ikke helt.

Jeg har ikke noget mod folk med andre holdningere, men hvis du absolut skal begynde og kritisere det og sige det er gay osv. så synes jeg du skulle tage og besøge en sexolog som kan fortælle dig forskellen.

Ps: Du kan bare bruge en helt alm. hårshampo som du bruger 2gange under et bad smiley

Altså jeg vil ikke sige noget om dig, men bliver fandeme nød til det.

Du ligner sku en bøf smiley

• #77   11. sep 2008 siger knægten der ikke har nosser nok til at lave en foto profil...
    pfff....

du ville vide hvad jeg mener hvis du læser min besked, men ok det er måske iq´en der trykker...

Kommentér på:
Hvor Langtid bruger i om Morgen Drenge

Annonce