Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestekød?
  • #1   1. sep 2008 Vil tro det er temmelig magert? Det bliver i hvert fald nemt tørt når man tilbereder det..

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 266
    #2   1. sep 2008 ved det er meget fedtfattigt men vil gerne have en fordeling smiley
    Og mit bliver sgu ikke tørt kommer jo an på hvordan du laver det smiley

• #3   1. sep 2008 Hvor faen ka man få hestekød? Smager det godt? smiley

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#4   1. sep 2008 Synes det smager supert smiley
    Og nej gider ikke overfaldes af alle hestepiger nu hehe..
    Ved en hesteslagter smiley

• #6   1. sep 2008 Smager ikke synderlig anderledes end lam.

Mange hestepigers heste er sku bedre stillet døde end halvlevende stående i lort til halsen i en hestebox når teenageårene sætter ind.

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 549
    #7   1. sep 2008 heh hehe

• #9   1. sep 2008 Her er en tabel http://www.kalorietabel.dk/koed.htm

• #10   1. sep 2008 Camilla

Ja, men jeg bliver lige negativ hver gang jeg ser en misrøgtet hest. Kan godt være det kun lige er en måned eller to hesten er glemt inden den dårlige samvittighed sætter ind.

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#11   1. sep 2008 Jamen det smager slet ikke så sødt som de siger ::)
    Fede C det tætteste på dig er nok marriager

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#13   1. sep 2008 Max super mange tak

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#14   1. sep 2008 Nej tværtimod det koster det halve af hvad oksekød gør..
    Hmm har smagt lidt af hvert og her sidst fik jeg engelskbøffer af hest og må siger det er de bedste engelske bøffer jeg har smagt..
    Og som hakket kød smager det af mere end normalt okse:=

• #15   1. sep 2008 Heste kød smager RIGTIG godt.. vi fik det til åbenthus på min gamleskole hehe nede i ridehuset komisk....
    Kender du nogle gode opskrifter?

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#16   1. sep 2008 Nej ikke udover dem jeg selv finder på ,, leder lidt selv efter opskrifter som andre har lavet smiley

• #17   1. sep 2008 Camilla

Jeg er det tynde øl - påhænget til en hestepige. Det virker som om mine grænser er mindre end ridetøser's.

De kalder det normalt - jeg synes sku det er synd.

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#18   1. sep 2008 Okay nada sener i mit ..
    Når der er senere kan du få det gratis næsten ..
    Men den hesteslagter i marriager kan jeg kun anbefale . super flot kød

• #19   1. sep 2008 Dr K
    Det er da meget bedre at hesten bliver slagtet og spist herhjemme end at den bliver kørt til spanien og slaget der

• #21   1. sep 2008 hmm jeg skal prøve og finde noget ind i vejle i morgen må lige snakke med min gamle chef tror jeg

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#22   1. sep 2008 Ved at i sønderjylland findes der ingen som slagter heste mere, som sælger kød til dk

• #23   1. sep 2008 Øv skal lgie høre om min gamle chef kan skaffe noget...
    Så tror jeg at jeg vil lave hakkehest

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#24   1. sep 2008 hehe smager også godt..
    Ja hehe jeg har 280 km til mariager men kunne lige hente 10 kg her sidst da jeg var oppe ved kæresten smiley

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#25   1. sep 2008 Kamilla derfor der også kun er få men store hesteslagtere her i danmark.
    men er enig med dig

• #26   1. sep 2008 har nu heller ikk nået i mod at spise hest selv om jeg er heste tøs det smager squ godt det er en oplevelse mange heste piger går klip af fordi de er så hysteriske fordi det lige er hest

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#27   1. sep 2008 Flot diana , det var der flere som kunne lære af hehe

• #28   2. sep 2008 altså de fleste hesten har squ da haft det godt så længe den levet altså de mærker jo ikk en skid af at man spiser den så længe den er død og de fleste bliver nok først slagtet når de kommer op i årne eller vis de får en skade.
    altså det da lige før det er mere syndt at spise en gris fordi der er så meget forbrik over de der svine stalde og de ikk når at ha et godt liv inden de bliver slagtet.

• Henriette .
    Henriette . Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #29   16. sep 2008 Hestekød er godt hvis man har for højt kolestrol tal, har min mor ihvertfald fået afvide..

smiley

• #31   16. sep 2008 Camilla ™<3 .

der er forskæl på at du ikk kan lide det, end dem der overhovde ikk gider og smage på det fordi det er hest

• #32   16. sep 2008 så nej du ikk en hystade for du har smagt på det =)

• #34   16. sep 2008 elsker squ da os mine heste og har da heler ikk i min vildeste fantasi om at spise mine egne heste, men heste man ikk har kendet eller haft et knyttet forhold til kan jeg da ikk se nået problem i at spise. tror heler ikk jeg ville ha nået imod og smage på hund vis jeg viste hunden var blevet aflivet på humansk vis men sådan er det bare ikk altid i lille kina desvære

• #36   16. sep 2008 syns stadi det lidt hysteri, altså kan forstå de ikk spiser de dyr som man har gået op af og kendt i flere år men dem man ikk har kendt til kan jeg da ikk se nået problem i altså man har ikk kendt dyret men ved den sikkert har haft et godt liv og er aflivet på humansk vis men som sagt være sin mening det ikk nået jeg gider og diskuter om =)

Kommentér på:
Hestekød?

Annonce