{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

"DJ CAMMY" Pisser mig totalt af! {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg bliver nødt til at komme ud med nogle agressioner..

Sad og stenede på youtube og faldt pludselig over en sang.. Som hed "DJ Cammy - Endless Summer", som kan høres lige her .. http://www.youtube.com/watch?v=tILJhUYySPM&feature=PlayList&p=BEA26960FEB87E0B&index=0
Nu er jeg HELT 100% sikker på at dette nummer ikke er lavet af ham, men der der pissede mig af var at jeg fandt sindsygt mange numre som han mente han havde lavet, som var lavet af andre store kunstnere.. Og folk er dumme nok til at tro han har lavet det !!!

Det gik så vidt at jeg kontaktede ham på msn .. Fandt hans msn på et forum .. Og han holdte ved at det var ham der havde lavet det hele, både sunget og alt muligt pis og lort .. Det endte med at han svinede mig til efter at jeg kaldte ham en tyv.. smiley

Anyways.. Hvordan kan han på nogenmåde slippe af med det alt det lort uden at der bliver gjort noget ved det? Kan man ikke sagsøge ham eller sådan noget, det pisser mig bare alt for meget af .. !! :@

~D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "DJ CAMMY" Pisser mig totalt af!
  • #1   30. apr 2009 Babooms producer:
    Nu er han jo fra england så det vil nok ikke virke eller ?

Dane M:
    Mixet!? Ødelagt om jeg må be.. Men det han har gjort må da ikke være lovligt ? Hvis han nu havde skrevet den originale titel efter fulgt af (DJ Cammy remix) så var det måske mere lovligt, selvom jeg tror det heller ikke er lovligt uden tilladelse fra personen der har lavet original tracket..

• #2   30. apr 2009 Prøv og hør den her .. Griner fundet på smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=gw0QRnkuU8M

Dane M:
    Ja og det er netop det der pisser mig af .. han er jo mega populær på noget som ALLE kan finde ud af! Og synes virkelig ikke han fortjener det..

• #3   30. apr 2009 Dane M

Synes bare det er fucked at han skal have lov til at blive så populær.. Tænk hvis det var dig der havde lavet et eller andet som du havde brugt flere måneder på også kommer der lige en og ripper det og bruger en halv time på at speede det op og tilføje noget som ikke engang er i takt også bliver han mega populær på det.. Det ville ihvertfald pisse mig totalt af, hvilket det allerede gør.. XP

• #4   30. apr 2009 Nu har jeg ikke tid til at læse hele indlægget. Men dj cammy har altid pisset mig af, jeg HADER HADER HADER HADER den slags musik, næsten mere end nik & jay. Han er en uduelig spade som skulle have en over nakken med et økseskaft.

• #5   30. apr 2009 Twisted !

Præcis ! Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er blevet gjort noget imod ham .. Hans musik er så elendigt lavet at selv en 5 årig kunne være med, og det værste ved det hele er at han er blevet populær på det.. Forstår bare ikke de folk der kan li hans musik det giver da overhovedet ingen mening..

• #6   30. apr 2009 Så hør Cascada - Endless Summer istedet...

• Jo S
    Jo S Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 87
    #7   30. apr 2009 Sjovt den sang vækker minder fra da jeg var 15

• #8   30. apr 2009 Jeg gider igen Dalle J ret, første gang jeg hørte DJ cammy troede jeg det var noget der var lavet af en eller anden folkeskole elev. DJ cammy er ligesom de retards der laver et "remix" hvor hastigheden bare et sat op eller den er pitchet en smule. Og de stemmer han sætter ind over WTF?!?! Det passer jo ingen steder hen, og lyder af H til.

Fuck dig DJ Cammy.

• #9   30. apr 2009 Dennis H:

"Dj cammy gør som et hav af andre folk. Cascada, dj pulse, grove coverage, og jeg kunne blive ved." - Så er du netop en af de folk der ikke kan se det og sikkert kan li ham.. DJ cammy gør OVERHOVEDET IKKE som Cascada groove coverage og dem du nu ku blive ved med hvis de er lignende eksempler.. Han Tager en cascada sang, bruger 5 minutter på at skrue den op i hastighed og tilføje noget offbeat sang, ligger det ud på nettet som om det var hans og bliver kendt på det fordi folk tror han har lavet det.. Hvordan kan du på nogen måde give ham medhold i det?

Nu har jeg snakket med ham .. Og han er så dum at påstå at sangen fra endless summer er sunget af ham og stjålet af Cascada.. :S

MicPizzle ! - Det er ikke et spørgsmål om smag det er et spørgsmål om den måde han stjæler folks arbejde og udgiver det i sit eget navn og påstår det er lavet af ham ! Hvis du nu var god til billed redigering og lavede de sygeste billeder og brugte flere timer på det, også jeg kom og tog et af dine billeder, ændrede noget i paint på 5 minutter som ud fra en prof mening var elendigt lavet også blev mega kendt på det, tror du så ikke også du vil blive lidt sur ? Men det er måske stadigvæk "bare min mening"?

• #10   3. maj 2009 Dennis H

den var på hendes single "everytime we touch" som kom i år 2005

• tais n
    tais n Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 65
    #11   4. maj 2009 Han sætter den bare i et dj program og sætter tempoet op

• #12   9. sep 2010 hør noget neelix så er vi færdig med det sjov med den homo:D

Kommentér på:
"DJ CAMMY" Pisser mig totalt af!

Annonce