241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Nick .
Nick .
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114

højtalere højtalere

hejsa jeg har lige nu et logitech z-5500 anlæg, og jeg vil gerne have noget med lidt mere spark i, men jeg kan jo ikke bare gå ud og købe nogle tilfældige kæmpe højtalere og en tilfældigt subwoofer, så passer de jo ikke sammen? og har søgt lidt på andre anlæg, men finder ikke rigtigt noget, nogen der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  højtalere
  • #2   17. maj 2009 Så skal du have noget med forstærkere smiley

(link fjernet)

og vil klart anbefale det her sæt: (link fjernet)

Husk højttalere kabler og et kable til at tilslutte den til PC'en smiley

Men ellers et nyt lydkort kan også give din højttalere mere rent lyd og spille højere smiley

• Nick .
    Nick . Tilmeldt:
    jul 2008

#3   17. maj 2009 skum cat fine links:) men jeg har jo allerede en 10" sub tror jeg og i det sæt du linkede kunne jeg ikke se nogen subwoofer? og de koster da os en del:)

• Nick .
    Nick . Tilmeldt:
    jul 2008

#4   17. maj 2009 jeg går mest op i subwoofer, og det jeg har nu virker stikket der hedder front left ikke mere desværre og sys ikk de spiller helst rent mere så det nok snart på tide også ville jeg da os opgradere på samme tid:) det jeg har nu er vist 500 watts? med 10" bass så der skal være mere i det næste sæt

• #5   17. maj 2009 Du skal ikke kigge på watt når vi snakker om højttalere.. Det har ikke noget at sige..

• Nick .
    Nick . Tilmeldt:
    jul 2008

#6   17. maj 2009 nånå, jeg skal bare have højtalere der spiller højere og bedre og det samme med subwoofer

• #7   17. maj 2009 Okay smiley Så skal du ud og have nogle højttalere med en høj følsomhed, og en kraftig forstærker smiley

• Nick .
    Nick . Tilmeldt:
    jul 2008

#8   17. maj 2009 men problemet er at finde nogle der passer sammen, og hvad med en subwoofer?? det ville være meget nemmer med et stort sæt/anlæg:)

• #9   17. maj 2009 Passe sammen? du må godt blande mærker osv.?

• Nick .
    Nick . Tilmeldt:
    jul 2008

#10   17. maj 2009 passer stikkene så os i hinanden og sådan?

• #11   17. maj 2009 Man behøver sku da ikke en subwoofer, når man er over 6" bass til front højttalerne smiley

og subwoofere, kan man også købe senere hvis man absolut vil have mere bass smiley

det der i bass messigt svare til det doble som du har fra z-5500, og selvfølgeligt kan man spille højere da de er jo fysisk større smiley

Kommentér på:
højtalere

Annonce