{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Band {{forumTopicSubject}}

Hey BB

Jeg er en dreng på 15 som bor tæt på aalborg og spiller guitar. Jeg vil selv gerne spille i et band men problemet er at jeg ikke rigtig kender nogle som jeg kan spille med eftersom dem jeg kender som spiller allerede har to guitarister... jeg vil gerne være med i et band som ikke er alt for gode da jeg ikke selv er specielt god

Men i bund og grund søger jeg et band jeg kan øve og jeg håber lidt på at blive god nok til at kunne spille på en bar eller klub en dag med bandet smiley

Hvis der er nogle der har et band som mangler en guitarist eller har nogle ideer så sig frem er meget åben smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Band
  • #1   28. aug 2009 For resten så skal banden gerne spille noget rock eller metal eller bare lidt af hvert blues er nok også okay smiley

• #2   28. aug 2009 Har i ikke en ungdomsskole i Aalborg?

Der er sådan nogle mulugheder.

• #3   28. aug 2009 Jo men det er fordi jeg bor i en lille by tæt på aalborg men ikke tæt nok på til at gå... og jeg ligger sådan set under aabybro kommune. men jeg har selv tænkt lidt over det med en ungdomskole desværre er der bare ikke særlig mange muligheder i Aabybro... smiley

• #4   29. aug 2009 Jamen hører i ikke under Allborg kommune? ellers ring til ungdomsskolen og spørg om du kan være medlem selvom du bor i aabybro, fordi du meget gerne vil være med i deres band undervisning.

Kommentér på:
Band

Annonce