{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Steffen S
Steffen S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Tip: Gratis iTunes sange {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg faldt over dette site den anden dag og jeg synes det er ret smart. Det er muligt at hente iTunes sange gratis. Det eneste man skal er bare at tilmelde sig nogle konkurrencer eller bare sørge for at logge ind hver dag.

Nå, men adressen er:
www.minmelodi.dk

Glædelig jul allesammen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tip: Gratis iTunes sange
  • #1   24. dec 2009 omg det er jo helt vildt...

Der er lige nu 8 gratis iTunes sange i minMelodi

• #2   24. dec 2009 Og tvivler også på det er lovligt...

• Steffen S
    Steffen S Tilmeldt:
    dec 2009

#3   24. dec 2009 Nej der er ik kommet så mange sange endnu, men man kan bare sende en email, så blir sangen tilføjet.

• #4   24. dec 2009 haha idiot smiley

• #5   24. dec 2009 Dit navn er Steffen Sommer og du kommer fra Frederiksberg. Dit telefonnummer er 2759****. Det tog mig 2 minutter at finde de informationer om dig. Tror du så ikke at Antipiratgruppen er lige så hurtige når du nu laver kopier af copyrightet musik?

• Steffen S
    Steffen S Tilmeldt:
    dec 2009

#6   24. dec 2009 Jeg forstår ikke relevansen af dine indlæg.

Mine oplysninger er ligegyldige og iøvrigt ikke hemmeligholdte. Desuden burde du sætte dig ind i stoffet inden du anklager tilfældige mennesker. Der er først og fremmest ikke tale om download af kopierede numre på siden minMelodi, men derimod gavekort som kan indløses hos iTunes. Endvidere er disse selvfølgelig købt fuldt og lovligt hos iTunes.

At Antipiratgruppen så desuden ikke gør meget mod anklager er en anden sag smiley

Du burde tænke dig om.. og så en juleaften.

• #7   24. dec 2009 Well... så kan man hurtigt vende den om igen og sige du ikke kan "falde over denne hjemmeside" når det er din egen. Og det er mod reglementet herinde at reklamere for sådan noget. Og uanset hvordan og hvorledes så ser jeg ingen grund til at tilmelde mig sådan en side der med 99% sikkerhed sikrer mig en masse spam.

Og "juleaften"... Op et hvis sted med det. Det er bare en almindelig dag som alle andre.

• #8   24. dec 2009 Jaob BB's drifter . : Politimand smiley

Kommentér på:
Tip: Gratis iTunes sange

Annonce