902 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Svineri... (AC/DC-billetter) Svineri... (AC/DC-billetter)

Er det kun mig der synes at det er mega svinsk, at sælge billetterne til pris x 3......

Der blev udsolgt efter 43 min, og nu er fans villige til at give mange penge for billetter.. Det udnytter folk, og det er vist heller ikke helt lovligt!

Det er selvfølgelig dem med billetterne der sidder med den lange ende, og nok skal få solgt sine billetter, med stor fortjeneste.. Men det er sku unfair overfor inkarnerede fans...

Forrige år de spillede i DK, kom fans ud med en stribe med 10 billetter, som var maks antal, og køen blev lukket fire før min kæreste, og han måtte tage hjem efter at have stået adskellige timer i køen... smiley Det er sku reelt nok, hvis der så var udsolgt, på baggrund af at folk havde købt de billetter de selv skulle bruge, men skuda ikke for at snyde fans, og sælge dem til meget høj pris.

Jeg synes det er svinsk!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svineri... (AC/DC-billetter)
  • #1   3. feb 2010 der er penge i lortet!!

• #2   3. feb 2010 Altså at de bliver solgt over dba.dk, guloggratis.dk osv...

• #3   3. feb 2010 snup en kiks ..

http://erdetfredag.dk/

• #4   3. feb 2010 Boten anna - ja, og det er der folk der udnytter.. Det er jo også super smart at skulle tjene ekstra, hvis det da ikke var fordi fans blev taget ved røven af det.. De bestemmer selvfølgelig selv omd e vil give den høje pris, men ved at folk køber det max antalte billetter, så bliver der hurtigere solgt, og fans får ikke den reele mulighed smiley

• #5   3. feb 2010 der er faktisk en regel om at billetter ikke må sælges for billettens oprindelige pris... desværre er der jo bare ingen der endelig har sat sig for at lave et system hvor man ikke kan snyde!

• #6   3. feb 2010 Mathias - tak tak... smiley

Dane - Joh, det er det... Men derfor skal man da ikke bare sluge det, og sige det er ok!

• #7   3. feb 2010 det er da også svineri...! helt enig

• #9   3. feb 2010 Michael - Jah, og hvem søren skal håndhæve den lov... Politiet har ikke ligefrem ressoucer, for der kan da ikke være bedre beviser end en tekst, og det høje beløb.. Men det bliver ikke håndhævet, og folk benytter sig af det... :S

• #10   3. feb 2010 Magrethe - Ja, når der er et marked, er der også nogle der udnytter det.. MEN det er sku stadig forkert.. smiley

• #11   3. feb 2010 helt enig, synes også det er svinsk så mange kun køber billetter for at sælge videre, men man kan nok ik gøre så meget ved det.

• #12   3. feb 2010 Alle havde gjordt det samme! det er fortjenesten for at købe mange biletter til at Band som AC/DC som man er sikker på at komme af med. Hvis jeg ikk havde fået gratis biletter så havde jeg sku også stået i kø for at købe 10 biletter og sælge dem på nettet til langt over prisen!

• #13   3. feb 2010 Frk. evigsprød - Ja, da, man bestemmer jo selv om man vil købe de dyre billetter... Men for fanden, at tage røven på rigtigt fans, på den måde, synes jeg ikke er ok... Om de skal bruge alle ti billetter.. Ja, det var der måske nogle der skulle, men nok ikke dem alle, når man kan finde mange annoncer på de forskellige sider....

Og hvad skal vi lære af at give10 x pris... Øhh.. Du sku lisså plat som dem der sælger de billetter...!

• #14   3. feb 2010 Rich kids - NEJ, alle ville ikke gøre det samme.. Det er kun dem med dårlig samvittighed, og vil fratage inkarnerede fans muligheden for at komme ind og se deres måske livs koncert - til en fair pris!

• #15   3. feb 2010 Øhh.. Hvorfor gjorde jeg ikke det samme for et år siden, da jeg havde muligheden?.. Og dem jeg kender der var med, heller ikke købte max antal.... Og de øvrige der gik ud med 2-5 billetter?? Nej, alle havde ikke gjort det samme......

Hvordan kan jeg vide at det er for sjovt, eller om det bare er dig der er stor i munden?

Der er ingen der har gjort mig til politimand, og jeg kan ikke håndhæve loven. Men derfor har jeg da lov til at ytre mig på sådan en side her... Var man rigtig AC/DC fan, vil jeg påstå at man ikke fratager andre retten til at købe de billetter, til overpris, og skal tjene på andre, som vil opnå den fede stemning der er til sådanne koncerter..

Men det er bare min mening smiley

• #16   3. feb 2010 Bettina; vil det med andre ord sige, at hvis du havde en billet i overskud til 700 kr og der var 2 der ville købe den af dig; 1 til 700 og en til fx 1300, så solgte du den til 700?

• #19   3. feb 2010 oki smiley

• #20   3. feb 2010 Pæd - Jeg ville ikke misbruge 'at komme først til fadet', og så er det mig der har magten over de billetter og sætter dem til den højeste pris....

Der er forskel, ved at bagtanken med indkøbet har været forskelliget..

• #21   3. feb 2010 JO jeg er sikker på at største delen ville gøre det. og hvis de virkelig er RIGTIGE fans så betaler de det som folk tager for dem!

• #22   3. feb 2010 Så man er simpelthen en 'forkert' fan, ved at man ikke vil tages ved røven, og en anden skal høste stort på det???

• #24   3. feb 2010 Jeg er den heldige ejer, af 3 billetter til AC/DC i Horsens (:

• #25   3. feb 2010 tud tud tud, sådan er det og har det altid været, er man ikke på rette sted på rette tidspunkt løber andre med det, og ja tjener godt på det :)...

• #27   3. feb 2010 Deschain - Ja, det kan man.. Men hva er chancen for at der gøres noget.. Det er et spørgsmål om ressourcer... smiley

Anders - Jamen sig da til hvis jeg skal købe en af dem.. Vil give 10.000, sådan ca. ihvertfald..... :S

M&M og Das Ras - Ja, sådan er det desværre i DK.... Kedelig udvikling, at folk er så egoistiske...

Og hvad er det med de skide tudekiks.. Kan folk ikke finde noget mere originalt, istedet for at fyre den der af... Tud tud tud... Ja ok, smart, den har jeg ikke hørt før, og sikke intellligent udtalt!... smiley

• #28   3. feb 2010 De burde lave maks købet på en eller to billetter pr. snude.

• #29   3. feb 2010 Skum-cat.... Ja, det ville være en glimrende mulighed.... Og er man interesseret i flere billetter (som i en del tilfælde sælges videre), så må man bag køen... smiley Så er der flere der får mulighed for billetterne, til den reele pris.

Ved AC/DC fanside, kan man faktisk også max. bestille 2 billetter.....

• #30   3. feb 2010 Fuck en god idé, det vil jeg begynde på for eftertiden bare købe 10 biletter eller sådan noget og sælge dem for 3 dobbelt pris! - Genialt smiley Gratis penge smiley

• #31   3. feb 2010 Jeppe - Har du virkelig været så uintelligent, at du ikke har regnet den ud for længst...?

• #32   3. feb 2010 Bettina, nu er det sådan, at vi har købt dem, fordi de skal bruges (: så de er ikke til salg.. skal med 2 andre derover (:

• David J
    David J Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #33   3. feb 2010 Hvis man var RIGTIG ac/dc fan havde man taget de lange underhylere på og sat sig som en af de første i køen et døgns tid før!!
    Ja jeg gjorde det selv og fik massere billetter.

• #34   3. feb 2010 men billetterne var meget hurtig væk!

• #35   3. feb 2010 Bettina H: Hallo, sejt sagt!

• #36   4. feb 2010 Anders... Jah, det tænkte jeg jo nok.. men det var forsøget værd smiley Rigtig god koncert, er ikke i tvivl om at i får det smiley

Jeg er der når du ikk trækker for . - Hvis det var tilfældet, ville der jo ikke være så mange annoncer, med overpris for billetterne... Men jo, nogle af dem har da nok samlet sig sammen og købt 10 stk. og skal bruge dem.. men nogle udnytter klart max. antalte...

David - Det er fuldstændig rigtig :S God koncert til dig også.. smiley

Kommentér på:
Svineri... (AC/DC-billetter)

Annonce