{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Kristian A
Kristian A
Tilmeldt:
9. nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

anlæg {{forumTopicSubject}}

Håber nogle kan hjælpe. har et værelse på 100 kvadrat meter og mangler et andet anlæg, da jeg har solgt hvad jeg havde før. vil have noget hvor der er megaa spark i. har set på alle de gode anmeldelser som logitech har fået for deres z 5500. er det noget ved? - har også set på disse højtalere http://baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=454510, nogle der ved om det er kvali og hvad de kan ?, men hvad skal der til at trække dem og skal jeg så ikke også til at købe en mixer for at styre bassen? på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anlæg
  • #1   27. mar 2010 Zomax er et fint mærke, men da han ikke aner noget om dem. så vil jeg sige at det er en no go.



  • #2   27. mar 2010 100m2 ???

  • #3   27. mar 2010 men hvad er der for noget det skal bruges til, musik, film eller fest??

  • Kristian A
    Kristian A Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   27. mar 2010 det er udelukkende til at høre musik på, så vil have noget med noget bas i. Havde et anlæg med 4*15" før. En af mine venner har nemlig sådan et sæt zomax med 2*12" i hverog de spiller mega godt, men ja det er træls at jeg ikke kan få noget af vide om dem.

    - ja 100m2?



  • #5   27. mar 2010 så ville jeg nok invistere i nogle godt gulv højtaler og en ordentlig forstærker.. hvor mange penge må det koste?

  • Kristian A
    Kristian A Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #6   27. mar 2010 har jeg ikke rigtig lagt mig fast på endnu, men nok bare et par kilo.
    fandt lige de tidligere nævnte højtalere hvor der står 1000 watt er det så værd at købe dem, en forstærker og så noget til at styre bass, balance osv ?


  • Kristian A
    Kristian A Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
  • Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 150
    #8   27. mar 2010 Zomax er udemærket til prisen . Jeg har selv i tidernes morgen spillede mobil disco med zomax , med 18" som bundkasser , og 15" i topkasserne. I de 4 år de spillede med mig var der ingen problemer

  • Kristian A
    Kristian A Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #9   27. mar 2010 hvilken brugt forstærker vil kunne trække dem ordenligt så bassen trykker det de kan og kan jeg bare smække forstærkeren direkte til min computer ?

  • Kristian A
    Kristian A Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #10   27. mar 2010 kan jeg bare købe en god brugt forstærker og så sætte et par højtalere til og en bilbas?

  • Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 150
    #11   27. mar 2010 Dem på dba hedder vist take off model 2 mener de ligger på 300/400 watt . De skal bare sluttes til en forstærker der er delfilter i højtaleren. Hvad vil du med en bilbas ?

  • Kristian A
    Kristian A Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #12   27. mar 2010 ville så bare købe en forstærker og sætte en bilbas til istedet for at købe de højtalere. men hvis de højtalere på dba kun er på 3-400 watt kan de så noget som helst? dem jeg havde før var på 1400 per højtaler, dog kun 8 ohm, så der var ikke vildt meget ryk i bassen

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 390
    #13   27. mar 2010 Det bliver svært at finde noget der er mega meget spark i for et par tusinde

  • Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 150
    #14   27. mar 2010 hvilken watt er der tale om ? pmpo watt eller rms og ved hvilken forvrængelse . Watt er et taknemmeligt begreb og kan være meget vildledende

  • Kristian A
    Kristian A Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #15   27. mar 2010 ved godt at det ikke er meget, men kan jo f.eks. bare være en brugt forstærker og en god 15 eller 18" og nogle almindelige højtalere..
    ved det ikke, har ikke styr på det med watt eller noget, så er derfor jeg spørger om dem på dba er noegt værd og hvilken forstærker der skal til dem?


  • Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 150
    #16   27. mar 2010 Dem på dba er ganske gode til prisen , det er selvfølgelig kun min erfaring. andre kan have oplevet andet. Ang forstærker så find en brugt pa = diskotek forstærker på 200/400 watt og sæt til så har du en fint anlæg til dit behov.

  • Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 150
    #17   27. mar 2010 http://www.discoworld.dk/containersalg.php

    Op på ørene så er du kørende .. Lidt mere end et par tusinde men så er du dækket ind


  • Kristian A
    Kristian A Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #18   27. mar 2010 det var noget i den stil jeg havde før, bare med en omnitronic forstærker og så med et sæt pa højtalere, men solgte det for at få noget i bedre kvalitet med meget bas brugt

Kommentér på:
anlæg

Annonce