{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Køb af Itunes musik, næsten ubrugeligt {{forumTopicSubject}}

Har i erfaringer, med at købe musik over Itunes, og benytte det til andet end jeres ipod / iphone?

Musik filerne man køber er "låste" filer, og jeg kan af den grund ikke bruge musikken i medie programmer, så som sony vegas, eller window movie maker osv osv.
Kan man oplåse filerne på en måde, via et program? - Jeg har googlet, men der fandt jeg ikke noget jeg kunne bruge, men måske har jeg søgt efter det forkerte?..

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil kunne bruge, musik filerne, til alt brug, udover min ipod?.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Itunes musik, næsten ubrugeligt
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #1   26. jul 2010 Altså jeg skal ikke kunne sige hvad dælan jeg har gjort. Men det er skam muligt. Har fået dem overført til min mobil (almindelig sony ericsson - ikke iphone) og det bruge jeg windows media player til. Så muligt er det da.

• Niclas L
    Niclas L Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 230
    #2   26. jul 2010 Træk de filer du vil have fra itunes ud på skrivebordet, og derefter hent real player til at konvertere filerne til mp3 eller wma osv.

• #3   26. jul 2010 Niclas L

Det tog mig lidt tid at sætte mig ind i, men det lykkedes sgu!. Tak for hjælpen, og tak til jer andre.

Kommentér på:
Køb af Itunes musik, næsten ubrugeligt

Annonce