581 visninger
|
Oprettet:
hvor finder jeg god bloomblaster? {{forumTopicSubject}}
Hej
Skal bruge noget til at spille noget musik med når jeg er "ude" og køre i bilen.
Så skal bruge en seriøs bloomblaster som er super god til at spille techno og dance.
Så høj musik med bass i, og må meget gerne kunne afspille mp3 cdér
Hvor finder jeg det henne?
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.653
jan 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
Fordi at jeg ikke må skrue huller i bilen, og uden huller er der ikke plads il anlæg
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 512
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 34
Alle biler er fra fabrikken lavet så der kan trækkes ekstra kabler, og du skaljo ikke lave huller til højtalere osv. Du kan jo købe en subwoofer som er i kabinet, det samme kan du med højtalere
jan 2007
For så skal det om i vare rummet på bilen.
Men NEJ der er ikke plads i kabinen til at sætte en bass kasser eller subwoofer og forstærker da jeg så ikke kan vippe venstre sæde så jeg kan få tingene under sædet
Men med en blommblaster kan jeg nemt flytte da der ikke er en masse ledninger ud fra den.
Og skulle jeg endelig få lov til at lave huller i bilen løber vi jo op i samme pris for anlæg som med blommblaster. Og de gange man skal køre i en anden bil kan man jo tage bloomblasteren med, det kan man ikke med monteret anlæg
jan 2007
http://www.danskitlager.dk/hifi_radio_mp3/boomblaster/jvc_rvnb10w_532_da.html
???
jan 2007
Har sådan en bil her.
Der kan man sku ikke bare sætte noget i uden man laver huller.
Og det kan man heller ikke i en alm bil uden man bruger begage rummet eller afmonter de standardte højtaler.
jun 2007
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 85
jan 2007
Men engang imellem kommer man jo over og køre i andre biler hvis ens skal på værksted f.eks
Og ellers overvejer jeg at få lov til at skære hul i beklædningen over hovedet og så sætte 2-3 10" basser der op. Men de skal vel i en kasse så jeg skal altså bygge en kasse oven over til værd bass.
Og ellers skal jeg vinde en bass og kasse som er "lille" nok til at stå på gulvet så man stadi kan vippe sædet frem for den :-s
Men så kan man ikke bare lige tage anlægget med sig over i en anden bil
Der er det jo fordel med boomblaster, samt er man ude et sted har man jo også noget musik med sig
jan 2007
I så fald nej tak. Det gider jeg ikke
jan 2007
Så skal man jo lave en kasse som passer ind under hanske rummet eller noget med en god bass i hvor forstærkeren også kan side.
Men så skal jeg igen ud og bygge en masse og bruge alt for meget tid på at bygge en kasse til det :-s
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 13 Svar: 439
Dumt at spørge så ..
jan 2007
Jeg spørger om hvor man kan købe en af de største seriøse boomblaster?
Kan kun finde JVC, der må vel være andre/større endnu?
jun 2007
jan 2007
Har fundet frem til at dette er den nyeste og største JVC har lavet
http://www.spar-momsen.dk/shop/jvc-boomblaster-rv-nb20-1563p.html
Men kan man virkelig ikke købe nogen som kan yde endnu mere? evt. i udlandet?
hvor finder jeg god bloomblaster?